*BÖLÜM 6*

42 4 0
                                    

Sabah yüzüme gelen güneş ışıklarından kurtulmak için sağa sola doğru döndüm. Ne fark eder ki ne tarafa dönsem güneş ışığı geliyordu.''uyumuyorum lan mutlu musun güneş?'' diye bağırdım. Of laya puf laya yataktan kalktım ve Mete ile Utku yoktu.Kesin birbirlerini yiyorlardır.''Ah baba getirmeseydin şu lanet kadını ve çocuğunu bunların hiç biri olmayacaktı.'' Sabah sabah sinirlerim yine yükselmişti.Bunlar sonsuza kadar burada yaşayamaz ya ne yapıp edip bunları göndermem gerekiyordu benim. Ama nasıl? 


Üstümü giyinip aşağı indim.Evde kimse yoktu.''Mete ya insan haber verirdi demi?''. O sırada kapı açıldı ve içeriden Utku çıktı.

-Günaydın.

-Sana da.

-Ne o prens nerelerde bulamadın mı? ne demek istiyordu bu at hırsızı.

-Ne demek istiyorsun?

-hmm. Bir düşüneyim. dedi ve ellerini saçlarına götürdü.

 -Söylesene? Ne yaptın kardeşime.?

-Ben bir şey yapmadım. Bak masa da duran telefon var ya onu al Mete bana öyle dedi. ''Beni sormak isterse bu telefonu alsın'' deyip telefonu gösterdi. Hemen telefonu alıp açtım ve Mete kayıtlı olmadığı için numarasını yazdım ve aradım.Biraz bekledim ve sonunda telefonu açtı.

-Neredesin kardeşim?

-Nerede olmasını isterdin? Buda kim? Mete'nin telefonunun ne işi var adamın elinde.

-Sen kimsin kardeşim?

-Kim olmamı istersin? Sinir kat sayılarım birer birer artıyordu.

-Kimsin lan sen kardeşimi ver bana?

-Kardeşin kim ?
-Yanında ki.

-Yanım da kimse yok. deyip güldü.

-O zaman Mete'nin telefonu sende ne işi var lan beni kızdırma ver kardeşimi.

-Yok dedim ya yok tan  ne anlıyorsun sen?

-Yanında olduğunu biliyorum. Dedim ve telefon kapandı.
-lan Utku,nerede lan kardeşim? ne yaptın lan? söylesene ?
-Bilmiyorum ben. O adam kim?

-Ne bileyim ya! O telefon o adamın elinde ne işi var.?

-Arkadaşıdır.

-Mete'nin arkadaşı olacak ve  benim haberim olmayacak. 

-Belki de senden sıkılmıştır artık hı?

-Ne alaka ya?

-Sen den sakladığı bir şey vardır belki de.

-Asla!! 

-Öyle deme. Neden gitti o zaman sana haber vermeden.?

-Acelesi vardır.

-Bak bekle sana ne göstereceğim. Dedi ve elini cebine attı.Telefonunu çıkarıp bir şeyler göstermeye çalıştı.Mete'yi görünce hemen telefonu elinden aldım ve izlemeye başladım.Mete ve yanında 4-5 kız vardı.O kızlar Mete'ye sarılıp bir şeyler yapıyorlardı. Mete'de onlara karşılık verdi.Ve komik bir şey olmuş gibi hepsi güldü sonra ekran siyah bir şeyle kaplandı ve video bitti.

-Şimdi fikrin ne peki? Şaşkın bir ifadeyle ağzım açık kalmıştı. Mete böyle bir şey yapmaz. Daha dün sevgilisi oldu Mete'nin kuduruyordu bana Ülkü'yü ayarla diye. Mete ölse böyle bir şey yapmaz babamdan iyi tanıyorum.

ÜVEY KARDEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin