Hej, Baekkie wyjdź przed dom»
«Och? Dlaczego?
No po prostu wyjdź!»
Podniosłem się ciężko z materaca i nakładając na bose stopy kapcie zszedłem na dół i podszedłem do drzwi.
Nie tak dawno temu wróciłem ze szkoły co oznaczało, że niedługo miałem jechać z Parkiem do domku jego cioci, który znajduję się nad morzem. Tak szczerze to zawsze chciałem tam pojechać, ale nigdy nie miałem takiej okazji, więc niemal prawie od razu zgodziłem się na ten wyjzd.
Nie spodziewając się niczego nadzwyczajnego przekroczyłem próg drzwi, a co to zobaczyłem trochę mnie zaskoczyło.
To nic takiego, że właśnie przed moim domem stał nikt inny niż Park Chanyeol opierający się o srebrny Mercedes-Benz.
I to nic takiego, że był ubrany w luźną białą koszulkę webraną w niebieskie dżinsy z dziurami, a swoje czarne włosy miał schowane pod również czarną czapką.
I to również nic takiego, że przez tego drania być może moje serce szybciej zabiło.
Ochh... wam też jest tak gorąco?
— Cześć Baekhyun. — niski głos wybudził mnie, a ja odwzajemniłem uśmiech właściciela głosu, który przez ostatnie dni nie chciał wyjść mi z głowy.— Cześć. Może wejdziesz? — zapytałem z grzeczności, gdy Park znalazł się centralnie przede mną.
- Jasne.
- Kawa, herbata?
- Dziękuję. Niedługo musimy wyjeżdżać. Gdzie masz walizkę? - zapytał, a ja odpowiedziałem,że na górze ruszając w stronę schodów. - Może potrzebujesz pomocy?
- Myślę, że dam sobie radę. - zaśmiełem się i ruszyłem na górę, by zabrać swój bagaż.
- Chyba możemy już jechać... - powiedziałem cicho, stając z bagażem niedaleko Chanyeola, który siedział na obrotowym krześle przy wysepce kuchennej.
- Powinniśmy. - odwrócił się w moją stronę i odebrał ode mnie walizkę.
Czekają mnie co najmniej trzy godziny siedzenia razem z Parkiem sam na sam w samochodzie.
Pomocy.
(A/N)
Mam dwie sprawy..
1. Dziękuję wam bardzo, ale to, bardzo, ponieważ odpowiadanie ma już 1k wyświetleń mimo że niedawno je opublikowałam! Naprawdę cieszę się, że tyle osób czyta to opowiadanie mimo że nie jest ono jakieś super fajne.. Jeszcze raz bardzo dziękuję!❤
2. Jako że czuję się już lepiej (tylko i wyłącznie przez wasze wsparcie❤) i opowiadanie ma już okrągłe 1k wyświetleń mam dla was małą niespodziankę/propozycję..
Co powiecie na mały maraton rozdziałów?
Napiszcie mi proszę czy chcielibyście taki mały maratonik czy może jednak nie
Jakby również kogoś interesowała pełna nazwa samochodu Chanyeola to zostawiam wam ją tutaj: Mercedes-Benz G65
CZYTASZ
Znamy się? || p.cy+b.bh
Fanfic««Gdzie Chanyeol lubi Baekhyuna, a Baekhyun nie wie, że istnieje ktoś taki jak Park Chanyeol.»» ChanBaek; epic, angst, slash, fluff | 2017 #201 w fanfiction(!)