Saatlerdir giysiler bana ben giysilere bakıyorum iyi mi ? Okulun ilk gününde ne giyilir? Eski erkek arkadaşının -popstar- yanında ne giyilir? Ne giyilir?
"Hah buldum.Gel buraya!" diyerek siyah şortu yatağıma fırlattım.Üstüne zımbalı beyaz ,kırmızı kareli gömleğimi giydim ve botlarımı kutusundan çıkardım.Dolaptaki sırt çantamı ararken abim sabahki serenatına başlamıştı.
"Tryese!! Jess!!! Gelin ya!Kendimi annem gibi hissediyorum!"
Bunun üstüne sırıttım.Şebek.Şortumu ve botlarımı giydim.Sırtçantamı koluma takıp merdivenleri inerken mutfaktaki abim konuştu.
"Küçük kardeşim uyanmış.Günaydın bebeğim." dedikten sonra yanağına öpücük kondurdum.
"Abicim.Benim erken çıkmam lazım.Okulun ilk günü.Bilirsin." dedim ve çantamı koluma attığım gibi portmanto dan da hırkamı alıp dışarı çıktım.
Sert esen rüzgarı hep sevmişimdir.İçine işler insanın.Sanki isyanını kendine saklar ve beni rahatlatır.Bu basit bir hava olayından çok ; 'göreyim seni.Hadi bakalım!' diye seslenen bir arkadaş,dost gibi gelir bana.Sanırım bir hava olayı olmak istesem rüzgar olmayı isterdim.
Elimde birkaç defter ile yürümeye başladım.Yanımda birkaç tane okula giden çocuk vardı.Okula yaklaşmıştım.Kapısının önünde durup okula göz gezdirdim.Güzel olabilirdi? Büyük kapıdan içeri girdiğimde binanın yolunu tuttum.
Toparlayabildiğimi ,yeni bir hayata başlayacağımı söylenen içimdeki ses beni rahatlatıyordu.Ders programını ve kitapları aldıktan sonra dersliğime girdim.Ortalarda bir yerde boş sıra bulup çantamı üzerine koydum.Dersin başlamasını beklemek amacıyla bilekleğimle abuk sabuk oynuyordum.Çok geçmeden yanımda yakışıklı ve havalı bir çocuk belirdi.
''Ihım.'' dedi birşey belli etmek istercesine.Böyle yanımda dikilip kaşgöz işareti yapması sinirimi bozmuştu.
''Ne var? '' dedim ona bakarak.Tamam biraz atarlı olmuş olabilirdi.
"Kuralları bilmiyorsun sanırım?" bütün gözler bana döndü.
"Ne kuralları?" Dememle sınıfa öğretmen girdi ve çocuk gözlüklü birini kaldırıp,yerine oturdu.Ben hala şaşkınca olayı kavrayamamışken kıvırcık saçlı kız boşver der gibi kaş göz işareti yaptı.Birbirimize gülümsedikten sonra derse devam ett- Upss..Kendimi tanıtmalıyım .
***
Hadi , hadi ,hadi. Ders zilinin çalmasını heyecanla bekliyorum.Yani tamam biraz da Harry'i göreceğim diye olabilir ama .
'Zıııt' ( Tamam bu ders zili gibi değildi :D )
Sonunda! Elimdeki birkaç kitabın fazlasını dolabıma koymaya gittim.Tam kapağını açacakken bir el beni durdurdu.Kim diye arkamı döndüğümde yine o çocuk ile karşılaştım.Kulağıma yaklaştı ve
"Selam yeni kız,kuralları sana kimse öğretmedi sanırım.Boşver,yakında öğrenirsin." dedikten sonra çıkışa doğru ilerledi.Neyse bunu alttan alanilirim.Fazla egolu değil miydi yani?
Tam işimi bitirmiş kapıdan çıkıyorken sarışın mavi gözlü bir kız içeceğini üzerime döktü.
"Tanrım!" Diye çemkirdim.
"Ah özür dilerim tatlım.Bilerek oldu." dedi yapmacık bir özürle.Sürtük.
Beraber gülüştükten sonra gittiler.
Ve
Ben
Yapış
Yapışım!
Kahretsin!
Birden bir el kolumdan beni tuttu.Yine o çocuk zannederek sinirle döndüğümde
"Sen ne ya- Ah Harry özür dilerim."
"Bu halin ne Jessie ? " Dedi gülmemek için kendini zor tutarken.
"Gülme.Sakın gülme Harry.İlk Günümün berbat geçişini seninle kutlarım." dedim sinirli olmaya çalışırken.
"Pekala , pekala.Blüzümü seninle paylaşabilirim ." dedikten sonra ikimizde güldük.Arabaya binerken benim kapımı da açtı.
Kuytu bir yerde durduğunda şaşırdım.
"Hey ne oluyor?"
"Ben blüz konusunda ciddiydim Jess. " dedikten sonra göz kırptı.
"Ama ilk önce üstündeki fazla meyve suyunu temizleyeyim."
Yavaşça onümdeki torpidoyu açtı ve içinden ıslak mendil çıkardı.İçinden bir tane alıp bana doğru yöneldi.Meyve suyu tam göğüs hizama düştüğü için kendime küfrettim.
Yavaşça temizlemeye başladı.Ortamın fazla sakinliği sinirimi bozmuştu.Biraz etkilenmiş olabilirdim.Tamam etkilendim.Sonunda bırakmasını ve benim yapmam gerektiğini söyledim. Meyve suyunu temizlediğimde gömleğini çıkarıp bana uzattı.O sadece içind giydiği tshirtle kalmıştı.
"Arabadan çıkıyorum.Giyin bebeğim." dedikten sonra kapıyı kapadı ve bagaja yaslanıp başka tarafa bakmaya başladı.
***
+4 istiyorum canlar :) xoxo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Is a Beautiful? (Harry Styles Fan Fiction)
FanficJessie ve Harry.Daha bir gün çıkmalarına rağmen seneler sonra tekrar karşılaşırlarsa?