MERABA ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
sabah güneşin ışıklarıyla gözlerimi açtım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Üstümü değiştirmeye gittiğimde karşımda sınıf arkadaşlarımı göreceğim hiç aklıma gelmezdi.
Melisa ve Gizem"günaydın güzellik" dedikten sonra klasik hareket olarak gelip beni öptüler."siz aşağı inip masaya oturun bende üstümü değiştirip gelicem"dedim ikisinde aşağı inince üstümü giyindim.Aşağı inince yemek için beni bekliyorlardı.annem" kızlar anlattı kampa gidiyor muşsunuz."dedi bana bakıp gülerek."anne söylemeyi unuttum acaba gidebilir miyim?"dedim.annem bıkkın bir hal takınarak "tamam "dedi "zaten sen gelmeden önce kızlar beni ikna etmeye çalıştılar ve başarılıda oldular"dedi
Bugün karneler alınıyor ve ben yine takdir aldım.Nedense hiç çalışmasam bile sınavlarımdan yüksek alabiliyordum.Bu yüzden Melisa ve Gizem sürekli benimle dalga geçiyorlar.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Okula geldiğimizde çoğu kişi gelmişti.Ve biz yine geç kalmıştık hemen yukarı çıkıp karnelerimizi aldık ve dışarı çıktık.Lise son sınıfa geçecektik .Hemen okulun karşısında olan bir kafe vardı oraya gidip cam kenarında kuytu bir köşeye oturduk. Melisa her zamanki gibi sessizliği bozdu "kızlar madem okul bitti yarında kampa gidicez bu akşam annelerinizden izin alıp bizim eve gelsenize çok eğleniriz" dedi.
Garson geldi ve siparişlerimizi aldı ben su böreği Melisa ve Gizem kıymalı börek aldı. Garson siparişlerimi getirince hepimiz yemeğe koyulduk.Yemek yerken çok sessizdi ve bu sefer sessizliği bozan Gizem oldu
"Ben düşündüm size gelicem ama "dedi ve Melisa ile birbirimize bakıp aynı anda"ama"dedik.Gizem"ama sabaha kadar uyumamazlık yok çünkü yarın mutlu ve hareketli bir gün olucak"dedi.Ve ben aynı zamanda son parçayı da yedim.Herkes bitirdikten sonra taksiye atlayıp eve döndük.annemden çok kolay izin almam beni çok şaşırttı.yukarı odama çıkıp hemen bavulumu topladım.aşağı indiğimde babam gelmişti ve kızlar babamla konuşuyordu.yanlarına gittim ve annemle babamı öptüm.Dışarı çıkınca taksi gelmemişti.
Melisa"kızlar gitmeden önce ilk başta bir yere gitmemiz gerek" dedi. Ve taksi geldi.ben öne Melisa Ve Gizem arkaya oturdular.Arkada birşeyler fısıldaşıyorlardı ama ne dediklerini hiç duyamadım. Taksiden indiğimizde bir marketin önünde olduğumuzu gördüm.
İçeri girdik Melisa ve Gizem hemen güzel yiyeceklerin olduğu bir rafa daldılar resmen.Onlar parayı öderken ben dışarıda beklicektim.dışarı çıkınca yanımdan biri geçti en azından ben yüzünü görebilmiştim. O anın dalgınlığıyla hızla yere düşerken aniden o çocuk elimden tuttu.Tam o sırada Gizem ve Melisa geliyodu.çocuk beni hızla kaldırıp gözden kayboldu.Gizem ve Melisa "noldu "diyerek yanıma geldiler."kızlar evde anlatırım.hadi burada dondum diyerek taksiye bindik.
ARKADAŞLAR DAHA ACEMİYİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ İYİ OKUMALAR