Kazanan

16 0 0
                                    

Medya derin
İyi okumalar arkadaşlar

Ve kazanan tabiki bizdik. Son sayıyı ben atmıştım.Bir anda Meriç beni kucağına alıp döndürdü.Hemen aklı başına geldi ve beni yere bıraktı. Ben tam düşerken yine elimden tuttu Ve kendine çekti.yüzlerimizin arasında 10 santimlik boşluk vardı.

Tam birşey diyecekti ki hoca geldi ve bizi uyardı.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Gizem'den

Derinle Meriç'i öyle görünce biraz üzüldüm çünkü Meriç benim çocukluk arkadaşımdı. Ve ben Meriçe çocukken aşık olmuştum.Ve şimdi Meriç beni tanımadı. Ama derin ve Meriç çok yakışıyorlar. Sonuçta derin benim kardeşim onun için herşeyi yaparım.

Çünkü Melisa Ve Derin benim aşklarım ve yaşama sebeplerim. Eğer onlar olmasaydı ben şu an yaşamazdım. Cidden yaşamazdım. Ben Mehmet ten ayrıldıktan ve annemi kaybettikten sonra neden ölmek istemiyim ki. Ben intihar etmeye çalışmıştım ama edemedim. Neyse

Aralarında bence Meriç ten daha yakışıklı biri var. En azından bana göre. Bora açık kumral,buz mavisi gözleri ile çok yakışıklı. Meriç ve Arda'dan daha yakışıklı. Ama tabiki renkler ve zevkler tartışılmaz.

Derin'den

Meriç çok yakışıklı ,çok tatlı ve çok karizmatik biri. Ayrıca kırılmaz duvarları olan bir tip.Ama onu düzelteceğim.Onun içindeki sevgiyi bulacağım. Ayrıca ona sevgiyi öğreteceğim tabi öğrenirse. İşim muhtemelen çok zor olucak.Meriç hafif çatık kaşlı,mavi gözlü ve hafif sarışın biri. Son derece kararlıyım onun kırılmaz duvarlarını ben kırıcam.

Meriç'ten

Derin çok güzel bir kız,çok tatlı ve bir o kadar da cesur biri. Cesur olduğunu görmedim ama insan sarrafı olduğum için gözlerinden anlayabiliyorum.
Derin sarı saçlı, mavi gözlü ve acayip tatlı bir kız.

Onu tutup kendime çektim de "çok güzelsin" diyecektim ama hoca sağolsun  söyleyemedim.
Bende Şimdi kafa dinlemek için ormana geldim.

Yere oturdum ve gökyüzünü izledim. Tam O sırada iki el gözlerini kapadı. Ellerine dokunduğumda iki kez kurtarmış oldum derinin ellerini hissettim. Sonra "derin" dedim ellerini gözümden kaldırıp "evet"dedi. Ve yanıma oturdu.

çok Sportive bir kızdı "sabah bana bir şeyler söyleyecektin sanırım"dedi ve cevap vermemi bekledi. Ben de "önemli değil boşver"dedim. "Tamam" dedi çok ısrarcı bir kız değil sanırım.onu daha tam tanıyamıyorum ve ona daha yaklaşamadım  en iyisi ondan uzak durmam "yalnız kalmak için gelmiştim sen neden geldin?" dedim biraz yüksek sesle şaşırmış bir şekilde "seni tanımak için" dedi.

derini kendim gibi yapmak istemiyoru  bu yüzden ona yaklaşmicam

Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir lütfen yorum yazmayı unutmayın

SESSİZLİĞİN İÇİNDEKİ GÜRÜLTÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin