MEDYADAKİ MELİSA
İYİ OKUMALARkazanan tabiki bendim zaten bunu herkes tahmin etmiştir.Kızlar yanıma gelip kutladığında çok mutlu oldum ve bende onları kutladım" iyi yarıştın Derin ama bir dahakine ben seni yeneceğim "dedi ve komik bir gülüş yaptı.
Hepimiz çadırlara giderken bazı kişiler daha yeni geliyordu. Ve aralarından sadece biri şapkalıydı ve ben o çocuğun yüzünü görmek istiyordum. Gizem bana" Derin hadi herkes gitti" dedi. Beni çekiştirmeye başladı.
Çadırlara gelince içeri girip kızlara"kızlar ben gelirken yandan bir grup genç geçti onları gördünüz mü?"dedim ve devam ettim" bana çok garip ve farklı geldiler sizce?"dedim ve cevap bekledim cevap gelmeyince ikisinde baktım meğersem kulaklık yakmışlar. Gizlice iki tane yastık aldım ve onlara attım.
Melisa yerinden düştü ve gizemde aynı şekilde ikisini de yere düşürmeyi başardım. İkisinde aynı anda bana kızgınca bakınca buradan kaçmam gerektiğini düşündüm ve "ben bir hava alıyım" dedim ve koşarak dışarı çıktım.
Az ileride sahil vardı oraya gidecektim. Koşarak oraya gittim ve iskeleye oturdum. Çok sessizdi taki uzaktan gelen kalabalık ile sessizlik bozuldu. O tarafa doğru baktığımda onu gördüm
Marketin önünde bana çarpan çocuk.Ayrıca biz çadırlara giderken onlar daha yeni geliyordu. Tekrar önüme döndükten sonra azıcık düşündüm. O çocuk çok tatlı ve çok yakışıklıydı ama çok sert gözüküyordu.
Hava kararmıştı ve ben daha yolları ezberleyememiştim.Yolumu bulmaya çalıştım ama bulamadım büyük ihtimalle burada kayboldum."Acaba kızlar beni merak edip aramaya gelir mi?"dedim içimden ve yere oturup bekledim.
Az zaman sonra kızların sesini duydum ve hemen ayağa kalktım. Kızların sesini duymak daha önce beni hiç bu kadar mutlu etmemişti.koşarak kızların yanlarına gitmeye başladım.Ama kızların yanında sanki bir kalabalık vardı.Ve ben kalabalığı sevmem.Ellerinde fenerlerle beni arıyorlardı.
"Kızlar!!"diye bağırdığımda bu tarafa sadece bana bakan o çocuğu gördüm Ve bir kez daha kusursuz yüzüne bakabildim. Hava karanlık olduğu için yüzü pek görülmüyordu. Kızlara hemen beni işaret edip buraya geldiler.kızlar her zamanki gibi beni soru yağmuruna tuttular.
Çadırlara gelince "kızlar yine o çocuğu gördüm" dedim ve ikisinin ilgisini üstüme çektim." O çocuk kampta ne arasın kızım" dedi Gizem." Bilemiyorum ama belki bizimle aynı okulda ya da sadece katılmış olamaz mı?" Dedim ve ikisinde saçmalama der gibi bana baktı.
Kızlar benimle konuşurken ben pijamalarımı giyindim. Ve oturup konuşmalarını bekledim.melisa" kızım sen delirdin mi o çocuk burda olsa bile sana bakmaz" dedi ve durdu sonra gülerek" yani ben varken san kim bakar?" Dedi ve bir kahkaha patlattı.
Ardından bende kahkaha patlattım Ve hepimiz güldük. Yataklarımıza geçip yattık Ve ben hemen uyuya kaldım. Kızları bilmiyorum.MELİSA'DAN
Uzun bir aradan sonra Derin hala dönmemişti ve biz çok merak ediyorduk. Hemen dışarı çıktık Ve kalabalığa haber verdik öğretmenleri bulamadık. Bizde öğretmenleri beklemeden gittik.
Bir yere geldiğimizde biri "Kızlar"dedi. Nereden geldiğini anlamaya çalışırken biri omzuma dokundu Ve derinin olduğu yeri gösterdi.O sırada derin hızla bize koşuyordu. Dayanamayarak onu soru yağmuruna tuttuk.
Eve gidince bir şok yaşadım "kızlar yine o çocuğu gördüm" dedi ve bekledi.Gizem" o çocuk kampta ne aradın kızım" dedi. Haklıydı çünkü derin çok abarttı bence. Ayrıca bizim oradaki markette çarpan çocuk şimdi burada ne arasın. Ya da zaten bizim okulda olsaydı görürdük.aniden " kızım sen delirdin mi o çocuk burada olsa bile sana bakmaz" dedim ve gülerek" yani ben varken sana kim bakar" dedim ve hepimiz uyumaya gittik.
GİZEM'DEN
Sabah çok erken uyanmışım. Hemen çadırdan çıkıp azıcık bakındım.Büyük ihtimalle çok erken uyanmıştım çünkü hiçkimse uyanmamıştı. En azından ben görmüyordum. Ayrıca dün gece yatmadan önce derin bize o çocuğun fotoğrafını gösterdi. Facebook'tan bakmış.
Dışarıda azıcık dolaşma kararı aldım Ve yürümeye başladım. Farkında olmadan eski sevgilimi düşünüyordum ama düşünmemeliydim. Bu kampa onun yüzünden ve kızları zorlamalarıyla geldim.
Eski sevgilimle çok mutluydum taki onun hayatına başka biri girene kadar. Ben onu çok seviyordum ama öğrendiğim gün çok kötüydü
ÖĞRENDİĞİ GÜN
Aşkım hadi uyan alarmın çaldı. Dedim ve onu uyandırdım. Kalkarken o kadar tatlıydı ki bebek gibiydi biz aynı evde yaşamıyoruz okullarımız aynı. Mehmet yavaş adımlarla bana yaklaştı Ve beni öptü. Ama bıraktığında çok duygusuz olduğunu fark ettim.
Yanına gidip" noldu?" Dedim ama beni ittirip yatak odasına girdi ve tekrar kapıyı açıp " içeri girme!!"dedi ve yüzüme kapattı.çok şaşırmıştım hemen kapıyı açıp içeri girdim ve karşımda çıplak bir kadın gördüm.
Mehmet " sen ne yaptığını zannediyorsun sana kapıyı açma demiştim!" Dedi ve yanıma geldi " Sevgimiz bu kadar mıydı Mehmet beni bu kadar mı önemsemen?" Dedim ve çantamı almaya odaya girdim. Çıplak kadın öylece yatakta otururken elimdeki konserve kutusunu ona attım Ve yüzüne geldi o an o kadar mutlu oldum ki o kadını ağlattığını için ama
Mehmet yine bana kızdı" ne yaptığının farkında değilsin bana geri dönüceksin ve ben seni çok seviyorum" diyerek yanıma geldi ve beni belimden tutup kendine yaklaştırdı" ben senden tiksiniyorum" dediğimde beni bıraktı Ve " tamam sen bilirsin ama bir daha beni isteme" dedi ve kadını alıp yatak odasına girdi. O an acayip midem bulandı.
Hemen dışarı çıktım ve Mehmet'in bu kadar duygusuz nasıl olduğunu düşündüm.
Günümüz
İşte böyle oldu çok kötü bir anı benim için onu artık hiç mi hiç önemsemiyorum o kadına da o konserveyi atarak iyi yapmışım.
Etkinlik zili çaldığında burada bayağıdır yürüyor olduğumu anladım. Hemen toplanma yerine gittim ve kızların yanına gittim. Kızlar beni bekliyordu büyük ihtimalle
Derin'den
Sonunda Gizem geldi . Ağlamışmıydı ya da sadece gözü şişti ama ben arkadaşlarımı iyi tanıyorsam ağlamıştı.kısı k sesle kulağına " neden ağladın" dedim ve cevap vermesini bekledim " ağlamadım" dedi ve yüzüne dokundu" tamam ağlamışım" dedi ve bana sarıldı." Yine onu düşündün değil mi?" Dedi Melisa bizi dinliyordu
Gizem bize anlatmıştı.Ve yine onu düşünüyordu " onu unuttuğunu zannediyordum" dedim ve yürümeye başladık."unutmuştum ama tekrar aklıma geldi ondan tiksiniyorum" dedi ve yürümeye devam etti.
Geldiğimiz yer bir voleybol sahasıydı ama kumsalda. Ben voleybolda iyiydim. Kızlar güzel oynuyordu ama manşetleri kötüydü. Hemen öğretmen takım yapın dedi ve biz üçümüz olduğunu gösterdik
Hoca " 3 kişi olmuyor çocuklar 6 kişi olmalısınız" dedi ve üç kişi getirdi. 3ü de erkekti ve ben yine onu gördüm kızların yanına gittim " kızlar bana inanmayacaksınız ama " dedim ve onlar devam etti " yine onu gördün anladık" dediler ve güldüler taki sağ tarafa bakıp onu görene kadarTakımlar oluşturulduğunda ben,Melisa,Gizem,arda,Bora Ve Meriç yani beni kurtaran çocuk .
Yerlerimizi aldık Ve oyun başladı ben topu bastın ve karşıya yolladım karşıda parmak pasla karşılık verdi Bora manşetle kaldırdı Ve ben yine bastım ve puanı biz aldık maç böyle devam etti ve biz finale kadar geldik sadece iki takım kaldı biz ve karşı taraf kazanana ödül varmış ama yine söylemediler
Maç başladı son dakikaya kadar beraberdeydi. Sonra maç uzatmalara kaldı Ve .....Sizce kim kazandı?
Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir bu sefer biraz uzun yazdım lütfen hatalarım varsa yazmayı unutmayın.