Medya Meriç
İyi okumalar arkadaşlarMelisa'dan devam
"Gizem benim sana söylemem gereken birşey var." Dedim ve durdum " ben Mehmet'in senden önceki sevgilisiyim" dedim. Ne zaman ağladığımı anlamamıştım taki derin yanıma gelip yanaklarındaki ıslaklığı silene kadar .
O kadar üzülmüştüm ki Gizem bana hiç böyle yapacağını aklıma getirmemiştim. Ama gerçekti ve bunlara alışmam lazım.
O kelimeyi zar zor ağzımdan çıkardıktan sonra hızla oradan uzaklaştım.yine klasik olarak iskeleye gittim be ayaklarımı bağdaş yapıp duyu izledim.
Bir zaman sonra yanıma biri oturdu ama o tarafa bakıcak gücüm bile yoktu. Aslında kimin geldiğini anlayabiliyordum. Tabiki Arda. O tarafa baktığımda yanıma oturmuş kişinin ağlamakta olan Gizem olduğunu görünce çok şaşırdım.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Gizem'denBu olanları ben bilmiyordum. Melisa nereden öğrendi acaba diye geçirdim aklımdan. Gerçekten nereden öğrendiğini çok merak ediyordum. Bana Mehmet " sevgilimden ayrıldım. Benimle çıkar mısın?"demişti. Ama belliki ayrılmamıştı.
Melisa adına çok üzüldüm. Derin yanıma gelip elini yanağıma değdirdi ve göz yaşımı sildi. Ne zaman ağladığımı hala anlamamıştım.
Melisa'yı çok seviyordum. Derini de öyle ama bunları öğrenince yıkıldım. Melisa demekki bu yüzden bende uzak duruyordu. Biliyordu ama üzülmeyelim ya da küsmeyelim diye söylemedi. Eğer gereksiz insan(Mehmet) bana bunu söylemiş olsaydı kesinlikle ondan ayrılırdım zaten benle çıkalı daha 5 gün oldu Ve başka birini buldu. Ben bu erkekleri hiç bir zaman anlamıyorum.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Uzun bir süre çadırda düşündüm Ve Melisa'dan özür dileme kararı aldım. Melisa'nın en sevdiği yer iskeleydi. Bu yüzden iskeleye gidecektim.
İskeleye geldiğimde tamda tahmin ettiğim gibi Melisa oradaydı. Yanına gidip oturdum. Bir süre bana bakmadı. Sonra herhalde aklına geldimki bana bakmıştı. Ve bir anda suya düşecek gibi oldu. Bana kısık Ve ağlamaklı bir sesle " neden geldin?" Dedi. Cevap vermemi beklemeden" seni burada istemiyorum!!" Dedi ve tam yanımdan kalkacakken elinden tutup oturması için bastırdım. Geri oturduğunda hemen " ben özür dilerim" dedim ve sustum. Şaşırmış bir şekilde bana baktı Ve " özür mü?" Dedi. " evet, özür dilerim" dedim.
" bak ben yanlış yapmış olabilirim ama gereksiz insan (Mehmet) bana senden ayrıldığını söyledi. Yani bana " sevgilimden ayrıldım" dedi." Dedim ve bir süre bekledim " adıl ben özür dilerim" dedi. Şaşırmıştım. " neden?" Dedim." Ben senin bildiğini zannedip bana söylemeyeceğini zannettim." Dedi ve hemen bana sarıldı.
Onu anlayabiliyordum çünkü aynı şeyi bende yaşamıştım. Benim yaşadığım olayı Melisa'ya söyledim ve oda çok üzüldü. O gece hiç uyumadık hatta yanımıza derinde geldi. Oda biraz mutsuzdu. " ne oldu?" Diye sorduğumda hemen anlattı. Sanırım Meriçle problem yaşamıştı.
Yani anlayacağınız hepimizin durumu aynıydı. Derin bize Meriç'i merak ettiğini ve onun kırılmaz duvarlarını kırmak istediğini söyledi. Onu hoş Ve tatlı buluyormuş ama onunla bir geleceği olmayacağını söyledi altını çizerek.
Bir anda arkadaki ağaçtan bir ses geldi. Tahminimce yani %100 Meriç oradaydı.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Bora'dan
Son zamanlarda arda Ve Meriç benimle hiç takılmıyorlardı. Tamam anladım ikizler birbirlerine azda olsa benziyorlar ama beni de ihmal ediyorlar. Zaten beni umursayan tek Gizem var şu anda. Dün gizemle arkadaş olduk.
Nasıl olduğunu falan sormayın hiiç anlatamam. Çünkü ben hikaye yada farklı bir şey anlatıp okumayıp sevmem. Gizem çok tatlı bir kızdı ama omunla olamam neden bilmiyorum ama olamam işte.
Derin'den
Kızlar yanımda değilken. Yürüyüşe çıkayım dedim. Uzun bir süre yürüyünce. Bir masaya oturdum. Az bir zaman sonra karşıma oturan biri vardı. Ve karşımdaki tam olarak Meriçti. Onunla konuşmak istemediğim için hemen yerimden kalktım. Arkamdan gelen meriç'i hissedebiliyordum. Elimden tutup kendine çevirince yüz yüze geldik.
Meriçi görmek istemiyordum.bu yüzden hemen meriçi ittirdim ve koşmaya başladım. " lütfen dinle beni" dedi. Bende ona dönüp arka arkaya yürüyordum." Seni neden dinliyimki " dedim.koşarak yanıma gelirken " bana yaklaşma" dedim. Tam birşey söyliyecektimki beni düşmekten kurtardı. Ormanın az ilerisinde uçurum gibi bir yer vardı. Ve ben az önce buradan düşüyordum. Hemen uçurumdan uzaklaşıp " teşekkürler " dedim ve kızları bulmaya gittim.
Arkadaşlar yorum yazmayı unutmayın umarım beğenmişsinizdir.