Medya Bora
İyi okumalar arkadaşlar.Bora'dan
Kızlara yapacağımız şaka baya komikti ama buna gülerler mi yoksa korkarlar mı anlayamadım. Meriç yaşadıkları yüzümden yanımıza geldi ve aniden laf girdi."onu test edicem "dedi "kimi??" Dedik arda işe aynı anda. Normalde Meriç ile arda hep aynı fikirdedirler çünkü onlar ikiz.
Neyse Meriç bize aklındaki hayin pilavları anlattıktan sonra. Bizde planı nasıl uygulayacağımızı düşünmeye koyulduk. Uzun olmayan bir süre sonra bir fikir buldum.
İlk önce" ben derinin yanına gidip onunla konuşacaktım o sırada biz derinle hem konuşup hem yürürken Arda ile Meriç,Melisa ile gizemi alıp bu planı anlatacaklardı. Melisa ve gizem bizimle aynı fikirde olup bize yardım ederlerse. Hepsi birlikte dolaşacaktı.
Derin,Melisa ve Gizem dolaşırken biz de az ilerideki ormana 1 tane sandalye götürüp maske alacaktık. Devamını düşmedim" dedim ve konuşmamı bitirdim. Meriç bu fikri beğenmiş gibi bakarken arda ise birazcık yavşak bakışı yapıp eski haline geri döndü.
Biz kamp alanına giderken derin yanlızlığa başına iskeleye gidiyordu.
Ben hemen ikizlere işaret verip Derin'in yanına doğru yürüdüm.yanına oturduğumda bana bakmadı. Az bir zaman sonra ona sorular sormayın başladım. Sözde onu daha iyi tanımak için demiştim bu yüzden sadece hobilerin, fobilerin, en sevdiğin renk gibi sorular sormuştum.En sevdiği renk: mavi
Hobileri: voleybol,futbol ve basketbol oynamak
Fobileri: kan,örümcekler ve karanlık
Uğurlu sayısı: 7
En sevdiği gün : salı günüymüş
Derin ile ilgili baya bilgi almıştım. Ama onunla konuşurken sanki zaman durmuştu benim için. Onunla konuşmam tam olarak 1 saat sürmüş o sırada da herkes hazırlanmış bizi bekliyorlarmış.Geldiğimizde ben" Meriç nerede?" Dediğim anda derin buradan uzaklaşmaya başladı. Onu kolundan tutup geri getirdim. Ve " yerinde sur yoksa Meriç'i buraya getiririm" dedim ve beklemesini sağladım.
Az sonra Meriç geldi ve arkasında ketçap vardı ayrıca arka cebinde ise ufak önden görünmeyen bir çakı getirmişti. Derin, Melisa ve Gizem gezerken bizde ormana doğru yürüdük.
Derin'den
Kafa dinlemek için hep buraya gelirdim. İskeleye oturduktan sonra yanımda bir ses duydun Bora'nın geldiğini anlamıştım. Yandan yandan bakmıştım çünkü. Neyse bana beni daha iyi tanımak için bazı sorular sordu ama ben bu anın her dakikasında bir iş çevirdiklerini anladım.
Az sonra yani 1 saat sonra birlikte bankların olduğu yere doğru yürüdük. Zaten bizim kızlar oradaydı. Yanlarına gidince Bora" Meriç nerede?" Diye sorar sormaz ordan uzaklaşmaya çalışmam bir oldu. Bora beni kolumdan tutup birşeyler söyledi ama anlamadım.
Neyse az sonra Meriç geldi ve Melisa gizem ve ben yürüyüş yapmaya başladık. Tabii ben bu kızları rahat bırakırmışım hayııır " kızlar siz birşeyler karıştırıyorsunuz ve beni tanıyorsunuz ben eninde sonunda bunu öğrenirim dedim ve bir mesaj geldi. Meriçten geldiğini görünce hemen Gizeme verdim okuması için çünkü onunla muhattap olmayacaktım madem öyle istiyor öyle olur.
Gizem mesajı okuduktan sonra bizi ormanda beklediklerini acele etmemiz gerektiğini ve meriçe birşey olduğunu söyledi" dedi. Oraya gittiğimizde Meriç çakıyla üstünü yırtmış ketçap ilede kan yapıp etrafına sıkmıştı. " ne yapmaya çalışıyorsun Meriç ?" Dedim ve devam ettim. " hem ayrıca sence ben bu çakı işe t-short kesip ketçap ile kan yapma işine inandım mı ?" Dedim ve ardından " ben senin kadar beyinsiz olmadığım için Meriç bazı şeyleri anlayabiliyorum." Dedim ve cevap vermesini bekledim." Size demiştim farklı birşey yapalım diye ama beni dinleyen yok ki" dedikten sonra " size derken" dedim ve kızlara baktım. Kızlar yandan yandan yoğunlaşırken koşarak enselerinden tuttum ve erkeklerin yanına getirdim
" aklınızdan ne geçiyordu Meriç bey?" " beni kandırıp sevgili olmak mı? Dedim ve " sen o şansını çoktan kaybettin. Ben senin şansından ama sen beni kaybedince şansını da kaybettin." Dedim ve ormandan çıkıp çadırlara doğru yürürken hemen arkamı dönüp " sizde yuh kızlar!!" Dedim ve çadıra girdim .
Pijamalarımı giyip yatağı yattım ve hemen uyudum. Sabahın ışıkları ile uyanmayı beklerken çok karaknlık bir yerde sandalyeye bağlıydım az sonra yanıma yüzünde maske olan biri geldi maskeyi çıkardı ve bu oydu
" sen...sen.....??"Arkadaşlar biraz geç oldu biliyorum ama kusuruma bakmayın umarım beğenmişsinizdir. Sizleri seviyorum 😘 hatalarımı yoruma yazmayı unutmayın