Jihyo berusaha Mencari Lelaki yang menolongnya.. Banyak Perkara yang telag brrlaku Mngenainya.. Setiap Infomasi Mengenai Jungkook Jihyo tahu daripada rakannya SuMin.. Dia Pon terus Pergi Ke Hall Dimana Jungkook Lalu untuk ke Dewan...Pada Pukul 12.50 Jungkook Lalu kawasan itu.. "Err.. Saya Nak Minx maaf.. Sebab Perkara Yang Berlaku Pagi Tadi....Maafkan Saya! Maafkan Saya! " Jihyo terus Menunduk berulang kali..
(Flashback)
Jihyo TERpeluk Jungkook Setelah Tersandung.. Tangannya Berada di Bahu Jungkook manakala Mukanya Betul2 Di dada.. Jihyo Mrngerut Mukanya Dan Mengeluh.. Selepas Itu Dia Menarik Tangannya Dan Malangnya Kukunya Membuatkan Baju Jungkook Koyak Sedikit.. SuMin Menekup Mulutnya Tanda Terkejut.. Jihyo Juga Bergitu.. Dia xmenyangka Dia telah Melakukan Perkara Sebegitu.. Jungkook Hanya Melihat Sahaja.. Tidak pasti Sama ada dia marah mahupon Geram.. Dia Terus Keluar dari Hall.. Jihyo hendak Mengejar Tetapi Fikiran bercelaru
(Flasback End)
Jungkook Hanya Mengeluh Sinis Dan Teruskan Perjalanan....Jihyo tidak Boleh Menahan Sabarnya.. "YAA!!! KIM.. JUNG.. KOOK!! " Jihyo terus Menekup mulutnya dengan kdua2 Tangannya.. Pergerakkan Jungkook Terhenti.. Dia Memaling Kepada Jihyo.. Jihyo Pula Malu dan Berpaling Ke Belakang.. (Yaa! Jihyo Pabo! Pabo Ya! Kenapa Kau Ni Jihyo!) Dia Menepuk2 Kepalanya....Jungkook pula meneruskan Perjalananya Ke dewan...Jihyo pula Melihat Jamnya.."Mwo!! Dah lambat.. Ani! " Jihyo terus berlari anak Ke Dewan.. Setibanya dia di dewan Dengan tiba2 SuMin disebelahnya.. "Jihyo.. Kenapa Kau kat sini? Kau kan xsembuh lagi.. Kau kena rest banyak2" SuMin Berjalan Bersama Jihyo menuju Ke Kawasannya.. "Alaa SuMin aku.. aku nak Keluarkan aku Punya IM.. Aku nak Belajar Kawal IM aku.. " Jihyo menyambung.. Kaki Mereka masih bergerak.. Apabila Tiba Mereka Terlihat Principal Grim Bersama Guru Mereka..."Eh! Tu Kan guru kita.. dia Bual apa tu Hyo? " SuMin Memerhatikan Mereka berdua...Semua Murid Beratur Melintang menghadap Guru Mereka.. "Baik.. Harini akan Ada Test Untuk Melayakkan Diri Kamu Ke Kawasan Seterusnya.. Siapa Yang Gagal Akan Diambil tindakan.. " Semua Murid memandang Kearah satu sama lain.. Rasa Sangsi Memenuhi Minda Mereka..Guru mereka Terlihat Jihyo dan pergi kearahnya.. "Jihyo? Kenapa kamu kat sini? Kamu tu blom sihat lagi kan? "Guru Mereka Menggelengkan Kepalanya dan Mengeluh kecil..Jihyo hanya tersenyum kecil. Masing2 Berlatih Bersungguh2 Dan selepas Seketika mereka beratur kembali.. "Baik.. Saya Perlukan Orang pertama.. Ada Yang sudi? " Semua Murid Melihat satu sama lain lagi.. "Tiada? Baiklah Principal Grim akan Pilih.. Silakan.. " Principal Grim bergerak sedikit ke hadapan...Matanya Melilau Melihat murid2 disitu ..Satu Murid Menangkap pandangannya..Dia memberitahu Guru mereka.. Mereka Berbual Rancak.. selepas seketika Guru mereka bergerak ke hadapan.. "Baiklah.. Jihyo.. Sila Ke Hadapan.. " Semua Murid Terkejut.. Mreka tahu bahawa Jihyo masih Belum Sembuh.. Mereka tertanya, Mengapa Principal Grim Memilih Jihyo?
..Jihyo terus Ke Hadapan Walaupon dia Terkejut.. Dia Berasa Gugupmya Menguasai diri.. Dia beranikan dirinya Juga...Dia Menghadap Target dengan perasaan bercampur baur.. Dia menghembus Nafasnya Perlahan.. Tangannya Mula Berputih.. Matanya Dipejam Rapat.. Keadaan Sekeliling Menjadi Dingin.. Matanya Dibuka Dengan Tajam.. Sebelah Tangannya dihulurkan kearah Target.. Namun Tiada Apa2 Yg berlaku.. Jihyo jatuh tersungkur.. Dia Melihat Principal Grim dan Gurunya Berbual.. SuMin datang membantu Jihyo bangun..Mereka berdua bergerak ke Bangku dibahagian belakng dalam dewn.. "Jihyo May I Speak To You? "...Guru Jihyo memanggil.Jihyo.. Jihyo bertemu dengan Gurunya.. "Jihyo..Saya nak Bagitau awak.. Tpi Saya Xsampai Hati.. " Gurunya teragak2.."Awak Gagal.. Awak Lemah!..Kami xperlukan Murid macam awak! " Principal Grim Mencelah...Jihyo tersentak.. "Sa..Saya Xlemah.. Saya Tahu saya Boleh.. " Jihyo mengerut dahi.. "Jihyo.. Kedegilan awak Tidak akan membuahkan hasil.. Kalau Betul apa yang Awak kata tu.. Buktikan! " Principal Grim terus meninggalkan dewan ...Jihyo terus berlari Keluar sambil mengalirkan air mata.. "Jihyo! Hmm.. " SuMin mengeluh ..Dia tidak menyangka Jihyo ini seorang yg berhati lembut..(Skipp)
Pada petang itu Jihyo tidak Balik Ke Rumah...Dia Telah Menelefon Ommanya terlebih dahulu.. Jihyo terus sahaja Pergi ke dewan selepas tamat .Dia membuka Pintu Dewan itu.. Dia Merasakan dia berseorangan Dan Terus masuk hingga ketengah dewan betul2 50 meter daripada Target.. Dia mencampakkan Begnya dan membuka sedikit Kakinya.. Nafasnya ditarik sedalam yang boleh dan dilrpaskan.. Tangannya Digenggam Kuat sehingga Berputih.. Dan Terus Jihyo menghunus tangannya Ke hadapan.. Hanya Salji sahaja Yang Keluar..."Aishh Boya.. Jihyo.. Apa Xkena dengan Kau Ni?. Pabo.. Pabo.. " Dia memulakan rentaknya dan terjadi juga perkara yang sama.. "Kau Ingt kau Boleh Past Stage 1 Dengan Kuasa mcm tu? " Suara misteri Memrnuhi dewan.. Jihyo menoleh kebelakang.. Dia ternampak Bayang2..Dengan Keadaan Samar2 Cahaya Dia tidak dapat melihat dengan Jelas...Tubuh misteri itu Bergerak menghampirinya. Dibawah Cahaya Lampu Terlihatlah Kim JungKook.. Jihyo terkejut.. Dia Kebelakang Selangkah..."Ka.. Kau Buat apa kat sini? " Jihyo memeluk tubuh erat.. Jungkook Ketawa Jahat.. "Kau Ingt aku ni.. Jahat? Nak tengok? "Jungkook Menghampiri Jihyo sehingga sejengkal Membezakan Jarak Mereka.. Pinggang Jihyo ditarik Jungkook Merapati Badannya.. Mata mereka Bertentangan..
(Bersambung)
YOU ARE READING
Magical(Solow UPDATE)
FantasySeorang Yeoja Yg pendiam Dan Inecen Dulunya Berubah apabila Seorang Namja Datang Ke Hidupannya Yg prnuh Dengan Magic Dan Mistik.. Saksikanlah xD