"Lepaskan aku.. " Jihyo bergelut untuk melepaskan pelukannya daripada Jungkook.. Jungkook Hanya Tersenyum..."Apa yang kau senyumkan tu Bengong? " Jihyo Menjeling Jungkook..Jungkook Mendekatkan Mukanya.. "Bengong? Kau tu Lagi bengong.. nak aku kiss kau ke?!" Jungkook mendektkan mukanya..Jihyo memejam Mata.. (Ottokhae!? Ikutkan Hati aku.. Aku nak Je Tendang Anu Dia.. Hah aku tau! ) Jihyo mendekatkan Tangannya Ke arah Bawah Jungkook.. "Aaaa.. Sejuk.. Sejuk" Jungkook Melepaskan Pelukannya.. Jungkook terlompat2 Menahan kesejukan.. Jihyo terus mengambil begnya dan lari.. Ketika berlari dia meliht kebelakang dan tiada siapa yang ekorinya.. "Opocot Mak kau.. " Jihyo tergelincir dan terhantuk sehingga pengsan..
(Skipp)
Jihyo mencelik2 matanya.. "Aku kat mana ni? " Jihyo mengurut Kepalanya..."Bilik rawatan.. " Dua perkataan muncul daripada Jungkook.. Jihyo terkejut dan terus menarik Selimutnya Ke atas.. "Aku xbuat apa2 lah.. Jangan risau.." Jihyo menurunkan selimutnya perlahan2 ke bawah...Jungkook menyergah Jihyo.. Jihyo terus menarik semula Selimut ke atas.. Jungkook tersengih.. Jihyo mengigit lembut Bibirnya.. "Waeyo! Ishh aku pukul kau Nnti Haa! " Jungkook membesarkan Matanya.. Jihyo juga Bergitu.. "Dah Makan! " Jungkook mengambil nasi yang berada di atas Meja.. Dia Menyuapkan Jihyo.. Jihyo makan makanan itu.. "Kejap..Dari mana datangnya nasi ni? tertulis 22/2..eh tu dua hari lepas.. " Jihyo menyemburkan nasi yg dimakannya Itu.. Jungkook ketawa terbahak2..Jihyi muntah2 ditong sampah sebelahnya...Jihyo menjeling Jungkook.. Dia Menyentuh Lantai dan Ais mengalir diseluruh lantai dan ke badan Jungkook.. "Eh Jihyo.. Sejuk.. Sejuk!! " Jungkook melawan tetapi tidak boleh kerana Ais Jihyo telah Membekukan Badan Jungkook..Jihyo mengambil begnya.. "Baiklah..Jumpa Lagi.. Bengong! "Jihyo mrnjeling dan terus keluar.. "Jihyo.. Jihyo.. Wei tolonh laj aku.. Ada sesiapa tak? " Sunyi sepi sahaja..
(Skipp)
"Baiklah.. Kelas.. Harini saya nak awak bersenam Lari satu padang sebanyak 2 pusingan.. " Semua pelajar Mula Warm up.. Tiba2 Jungkook datang.. "Hei Jungkook.. kenapa Kamu Berbajukan Ais berkotak ni? " Masing2 Ketawa.. Jihyo cuba Menahan gelaknyA tetapi gagal.."Err.. Ni fesyen cikgu..Trend trrkini.. kalau Cikgu nak satu minx Jihyo.. Dia Boleh Buatkan.. " Jungkook menjeling Jihyo..Mata Jihyo melilau berpura2 tidak mengetahui apa2...Semua Prlajar kemudiannya Berkumpul dan Mula Berlari.. Begitu juga Jungkook.. Setelah Habis larian mereka berkumpul satu tempat.. Jihyo berdiri disebelah.. "Jungkook.. Kiyowo.. Kau nampak Comel lah pfft.. "Jihyo menutup gelaknya.. "Haa suka2..Nnti kau tunggu eh.. Kena kau nnti" "Jihyo Masih menahan Gelaknya...Mereka pon ambil bola Baling dan bermain bersama mereka.. "Jungkook tangkap!! " Bola Menghampiri Jungkook.. Dia cuba Menangkap tetapi tangkapannya xkms menyebabkan Bola itu Jatuh.. Jungkook Membongkok tetapi tidak dpt mengambil bola itu.. Dia Melutut.. lagi xboleh.. Dia Jatuhkan badannya dan boleh.. Tetapi.. Badan Pulak.. "Tak.. Tak boleh.. Tak Boleh Bangun.. Tolong.." Murid2 Disitu Ketawa melihat telatah Jungkook.. "Aigoo.. Kura2 ni.. Sian dia eh? Meh sini Hakak Tolong.. " Jihyo Menarik Tangan Jungkook..."Beratnya Kau ni.. Makan Gajah Ke apa? "..Dengan Kerja Keras Jihyo dpt menaikkan Jungkook Tetapi terjatuh semula menghempap Jihyo.. "Adoii..Bangunlah.. Xboleh Napas..Tolong.." Jihyo cuba Menolak.. "Mana Boleh...Hah tu lah.. Kacau aku lagi.. " Jungkook ketawa.. Murid2 Datang Membantu.. Akhirnya kedua2 Mereka Bangun...Selepas Sahaja Mereka habis kelas Jasmani..Mereka Ke dewan Untuk Ujian Jihyo.."Baiklah Jihyo.. Ini peluang Kedua Untuk Kamu Buktikan..." Jihyo mengambil tempatnya Seperti Biasa.. Tetapi Dirinya Tidak seperti Biasa.. Dia Menghadap Pengetua Grim.. (U can do it Jihyo! U can!)..Semua Murid melihay Jihyo dengam Gementar.. Jihyo Menjentik Angin Dan Patung Itu Terus Membeku!.. Semua Murid Bersorak Kegembiraan.. Pengetua Grim Terus Beredar dari situ..Jihyo Juga Turut Gembira dengan Usahanya...Dia Dikelilingi Ramai Murid.. "Tahniah Jihyo... Kau Berjaya! Aku Bangga Ada kawan mcm kau.. Tpi Aku lagi hebat hahaha! " SuMin ketawa besar.. Jihyo juga Ketawa.. "Tahniah Lah.. Kau Berjaya.. Xsangka Kau Yg lemah Pon berjaya..Heh! " Jungkook Beredar dari situ.. Dia Membuka Pintu.. Jihyo Jentik lagi dan Lantai Itu licin.. Jungkook Tersandung.. "Jihyo!! Jinjja!? Kau nak kena ni! " Jihyo ketawa melihat Jungkook..
(Skipp)
Jihyo termenung Di Luar Tingkap.. Hujan Lebat Pada Malam itu dirumahnya.. "Jihyo.. Kamu termenung apa tu? " Ommanya Meletakkan Cawan berisi Air di atas meja.. "Xde apelah Omma.. Saja Je termenung.. " Jihyo senyum kecil Dihadapan ommanya.. "Xmungkin Kamu termenung xde sebab.. Ke Terpikirkan Namjachingu.. " Omma Jihyo Menjeling Tawa.."Xdelah Omma.. Manalah ada yg suka Jihyo ni kan..Jihyo kan Xcantik.. Lemah pulak tu.. "Jihyo memeluk Ommanya.. "Siapa cakap!? U are the most beautiful Person to me.. Tengok maknya lah hikhik.. Maknya Pon Peloles.. hehe.. Dah2 Esokkan Kamu nak skolah.. Pegi tido ok? "Jihyo mengangguk Dan terus Ke biliknya Untuk tidur..
(To be Continue)
YOU ARE READING
Magical(Solow UPDATE)
FantasySeorang Yeoja Yg pendiam Dan Inecen Dulunya Berubah apabila Seorang Namja Datang Ke Hidupannya Yg prnuh Dengan Magic Dan Mistik.. Saksikanlah xD