Part 7

198 30 3
                                    

Jihyo dan Jungkook terus sahaja Pergi kearah Bunyi Yg mereka dengar..."Apa Kecoh2 ni? "Pertanyaab pertama Keluar dari Mulut Jungkook.. " Stor Kita terbakar.. Xtau lah Siapa penyebabnya.. "Namja Itu Mengaru2 kepalanya. "Kita kena tau jugak Puncanya!.. Skrang ni Kau Pegi Carik Pengetua Grim dan Bagitau semua ni.. Pergi sekarang! " Namja Itu Angguk dan terus melakkukan apa disuruh Jungkook...Jihyo masuk Kedalam Stor yg terbakar itu.. Dia menyelak satu demi satu kayu yg berada dihadapannya.. Hati Jihyo Berdegup kencang Bila Terlihat SJH dihadapannya...(SJH? Tu.. tu aku.. Wa.. waeyo? ) Jihyo terpinga2..Siapa Yg mencarinya? Soalan itu berulang2 kali bermain di carta Otak Jihyo.. Sesuatu Menyentuh Bahunya..Jihyo terus Menjerit Ketakutan.. "Kau Buat apa ni? ..Xselamat lah kat sini.." Jihyo Mengurut dadanya Dan Menghembus Nafasnya Perlahan2..Terus Dia Memukul Bahu Jungkook.."Yaa!! Terkejut aku tau x! " Jihyo menjeling Jungkook yg sedang mengurut2 Bahunya..."Aku kat sini nak carik bukti lah.. xkn buat nasi lemak pulak.. " Jihyo terus Berjalan ke pintu keluar...Pengetua Grim Sampai 5 minit kemudian dan menyuruh Pegawai Memeriksa Stor tersebut... Setelah 5 Minit Pegawai itu Berbisik Kepada Pengetua Grim.. Pengetia Grim menghampiri Jihyo.. "Jihyo.. Kamu Ditahan Diatas Kebakaran Yang berlaku disini.. Kami terpaksa Menahan kamu untuk Siasatan lebih lanjut.. Kerana kami Dapat Bukti Berkaitan kamu.. " Jihyo terpaksa Berserah kerana dia tkut keadaan akan menjadi Kucar Kacir.. Dia Terus Sahaja menghulurkan Tangannya...Dia Dibawa Ke MagicalCrimeStation ataupon dikenali sebagai MCS.. Jihyo dimasukkan Kedalam Stesen Pertama..

(Skipp)

Ianya Sudah Hari Ketiga Selepas Jihyo Ditahan di MCS.. "Jihyo.. Sila Ikut Saya..." Salah seorang pegawai Membuka Pintu Stesen Dimana Jihyo ditahan.. Jihyo Keluar Dari Bilik itu dan Diiringi Dua Pegawai Dia pergi Ke Tempt Yg Dituju.. Srbuah Bilik Menanti Dihadapnnya dengan Cahaya Samar2...Dia Masuk kedalam Bilik itu dan duduk disebuah Kerusi.. Beberapa minit kemudian seorg Namja masuk dan terus Menghentam Meja kuat...Jihyo terkejut.. "Mula Cakap.. Sekarang!! " Jihyo berdiam dan Menunduk ke bawah.. Bginya tiada yg perlu diceritakan.. Tangannya Digentel2.."Kenapa Diam!! Aku tanya jawab lah!! " Jihyo terkejut sekali lagi.. Namja Itu terus memukul Muka Jihyo.. Jihyo Berpaling Kerana Pukulan Namja itu.. Sebahagian Rambut Jihyo bertukar putih Perlahan2..."Maaf.. Maafkan Saya..Saya xbersalah.." Namja Itu Mencekup Mulut Jihyo.. "Xbersalah? Ni Apa!!? " Namja itu terus Membaling Sebuah Gambar Dimuka Jihyo.. Dia mempercayai Bahawa Gambar Yg dilemparkan Kepadanya Itu Gamba apa Yg Dilihtnya Beberapa Hari Lepas.. Dia Mrngambil Gamba Itu Dan Apa Yg disangka Jihyo Benar.. Gamba Tentang SJH.. Dia terus meletakkan Semula Gamba Itu Kebawah.. "Sa.. Saya.. Xtau apa2..Jinjja..Jong.. Jongmal Mianhae.. " Jihyo mrnunduk semula.. Namja tadi Duduk dan Mengurut2 Kepalanya.. "Betul Kamu xtau apa2?..Nama Kau Song Ji Hyo..Kan?.. Betul kan!? " Jihyo terkejut Dan Mengangguk..."Habis Tu Kau Cuba Tipu Kami lah!! " Namja Itu Terus Melempang Jihyo...Tiba2 Keadaan Menjadi Sejuk...Sejuk yg mampu Membekukan Seseorang ..Jihyo Melihat Namja Itu Dengan Matanya Yang Putih, menakutkan.. "Inspektor.. Keluar.. Sekarang!!" Namja itu terus keluar.. Cahaya Menyinari Bilik itu.. Semua Org Terpaksa Berlindung kerana Cahaya itu Sangat kuat.. Selepas seketika Cahaya itu semakkin pudar....Semua Yg berada disitu Masuk kedalam Bilik itu.. Semua Didalamnya Beku.. Dinding Kerusi malahan Meja.. Jihyo dibawa Ke Bilik rawatan Kerana Dia Kelihatan Sngt lemah....

(Skipp)

Tujuh Hari telah Berlalu.. Jihyo Dilepaskan Daripada Ditahan.. "Jihyo!.. Jihyo! Sini! " Jihyo menoleh Ke kanan dan Melihat Jungkook.. Jihyo terus Berlalu Pergi tanpa Menghiraukan Jungkook... Jungkook Terus Mengejar Dan Memegang tangan Jihyo.. Jihyo trrtunduk2 Daripada Melihat Jungkook.. "Jihyo.. Wae? waeyo? " Jihyo Masih Lagi Berselindung Daripada Menjawab Soalan Jungkook...Jihyo Membuka Kuncian Tangan Jungkook dan Berlalu Pergi.."Jihyo!..Jihyo! " Tiada Sahutan daripada Jihyo.. Hujan Turun Dengan Lebat Secara tiba2..Jihyo memeluk badannya kerana Sejuk..."Jihyo.. Tunggu! " Jungkook Menarik tangan Jihyo sehingga dia terpusing...."Apa? Apa Yg kau Nak daripada aku?!" Jihyo menarik kuat tangannya Daripada Jungkook.."Kenapa Kau cuba Larikan Diri daripada Aku? Wae!?" Mata Jihyo dan Jungkook saling Bertentangan.. "Aku Benci Kau!! Aku Benci!! Mana Kau Pergi!! Aku Benci Kau! " Jihyo terus sahaja Menampar Jungkook..."Xpaa.. Tampar Lah Kalau Kau nak Lagi. Tamparlah!! " Jihyo menampar Jungkook Sekali lagi.. Tetapi Tidak Kali Ketiga. Dia memukul2 Dada Jungkook..."Mana Kau Pergi!! Tujuh Hari Kau xdefend Aku Pon!! Kau Tau kan apa yg berlaku!!.. Kenapa Diam!! Jawablah!! Jawablah"..Pukulan Jihyo semakin lemah.. Jungkook terud memeluk Jihyo.. "Jeongmal Mianhae.. Jihyo.. Mianhae.. Aku Bukan xnk.. Tpi.. Aku.. Terpaksa.. " Jihyo masih lagi Memukul Jungkook smbil airmatanya Membasahi pipi..

(To be continued)

AUTHOR RSAKAN AUTHOR NAK PADAM LAH STORY NI.. AUTHOR RASA XBEST PON STORY NI..KAN? KAN?.. LEPS SEMINGGU AUTHOR DELETE ..THANKS SEBAB SUDI BACA 😌

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Magical(Solow UPDATE)Where stories live. Discover now