-Senki. Se. Mozduljon.-szólt Kurosi vigyorogva. Erza szikrázó szemmel meredt ellenfelére. Natsu ugrásra készel álllt. Az egyetlen,ami vissztartotta,az a derekára kulcsolódó két kar volt. Lucy rémülten kapaszkodott Natsuba,ugyanis a kard helye vészesen közel volt Juvia torkához. Gray tekintetében őrület csillogott. Már nagyon elege volt ebből a fazonból. Kurosi láthatóan élvezte helyzetét. Mindig egyre és egyre közelebb tolta a kardot a lány torkához,ami a fiúból morgást váltott ki. Majd játszadozni kezdett. Fogta a fegyvert,majd az élét Juvia fehér arcára fektette,de úgy,hogy azért még a nő torkán is legyen penge. Végigsimított a karddal Juvia bőrén,mire abból élénkvörös vér serkent ki. Végigcsorgott az porcelánsima bőrön,karmazson csíkot hagyva maga után. Gray már mindent vörösben látott. A visszafolytott dühtől remegett,és minden pillanatot kielemzett,hátha talál egy pontot,amikor a fegyverforgató nem figyel oda annyira.
-Hmm látom a munkatársaim már megszerezték amiért jöttünk. Mennék én,de oooolllyannyira élvezem a helyzetet. Mint egy rossz mese!! És én vagyok a főgonosz!!!!-kacagott Kurosi. Kegyetlen tekintetével végigpáztázta a tömeget. A legtöbben ijedten húzódtak hátrébb,a nők szemében a félelem könnyei csillogtak. A Fairy tailes tagok mind dühhel néztek a férfira. Egyik sem mozdult,de látszott rajtuk,hogy a legkisebb óvatlanságot is észreveszik. Gajeel keze már vaskalapácsként várt a megfelelő pillanatra. Natsu öklei is lángoltak,bár óvatosan,nehogy megégesse velük az őt visszatartó Lucy karját. A szőke lány már csak egyik karjával csimpaszkodott a sárkányölőbe,a másik az övén lévő kulcstartó tok felé vándorolt. Connelék fegyvere betöltve várakozott,mellettük Cana. A nő minden ujja között kártyák várakoztak. Erza fegyvertelen volt,de az ő sebességével ez sem jelentette azt,hogy ne lenne képes akármelyik pillanatban leszedni Kurosi fejét. Elfman a húga és a nővére elé kitett karral várakozott,Evergreen keze a szemüvegén pihent. Laxus,aki eddig Mirával táncolt,most feszülten(rejtett poén xD)ácsorgott.
-Jól van jól van!! Látom mindenki a pokolba kíván már,nem is húznám tovább az időt. Remélem még találkozunk Fairy tail. Adjátok át üdvözletemet Juvia-channak!-mondta lassan Kurosi,majd úgy mint a múltkor,eltűnt. Juvia teste a földre zuhant. Ekkor hirtelen minden újra megmozdult. Az emberek sikítva menekültek haza az eszelős elől,aki elkapott egy Fairy tail tagot. A céh tagjai pedig társnőjük felé ugrottak. Juvia már nem volt eszméletlen. Tisztán hallotta Kurosi utolsó,hozzá intézett szavait. Gyűlölet fogta el. Színtiszta gyűlölet. Hirtelen karokat érzett maga körül.
-Juvia! Juvia kelj fel!!-ordibált Gray,miközben a nő testét emelte föl a macskakövekről. A zafírkék szemek kipattantak,és rögtön keresgélni kezdtek.
-Yato-chan! Yumi-chan!! Hol vannak?-kérdezte,és a szívét jeges rémület öntötte el." Juviának meg kell találnia őlet! Juvia megígérte hogy megkeresi a szüleiket!!"Juvia agyába visszatért az az este,amikor a síró kisgyerekeket átölelve megesküdött,hogy visszaviszi őket a szüleikhez.
-Elvitték őket.-mondta komoran Erza. Hiába. Az egész céh megszerette az életvidám,Juviáért rajongó gyerekeket.
-Ne..ne ne ne ne ne......nem lehet....Juvia...-a mágusnő szemét elfutották a könnyek. Felpattant,és rohanni kezdett,nem törődve a fejébe hasító fájdalommal. Gray utánakapott,de a kék hajú szépség gyorsabbnak bizonyult. Ide oda rohangált,és szólongatta a kicsiket. Időközben esni kezdett. Nagy,kövér,jeges esőcseppek hullottak alá,majd szétrobbantak,amint kemély felülethez értek.
/2 óra múlva/
-Juviaaa!! Juvia hol vaaagy???-sétált végig Lucy az egyik utcán. Lassan 2 órája hogy Juvia elrohant. Azóta nem ment vissza a céhbe. Először mindenki visszament a Fairy tailbe. Ott várták az esőlányt,de az csak nem akart jönni. Egy óra múlva néhányan a keresésére indultak. Lucy azóta járta a várost egy esernyővel. Erza,Natsu,Gray és Gajeel szintén ugyanezt tették,csak másik utcában.
BINABASA MO ANG
Lost twins, and broken heart (Befejezett)
FanfictionJuvia Loxar, a Fairy tail vízmágus nője boldogan szenteli élete minden napját szíve választottjának, Gray Fullbusternek. Ám amikor ígéretet tesz, és befogad két kisgyereket, akik elvesztek, az élete egy csapásra megváltozik. Egyik munkája során vall...