Mirajane visszafelé lépkedve átnézte a magával hozott papírokat. Csak találomra felkapott egy köteggel. Látszólag azok voltak a legfrissebbek. A fehér hajú nő több dolgot is talált,ahogy pörgette a lapokat. Az egyiken azonban leakadt a szeme. Pontosabban azon,ami rá volt írva a tetejére.
-A Fairy tail emberrablást követett el. Juvia Loxar,a Fairy tail mágusa elrabolta Ayato és Yumi Shirotát! Az egész céh segített a rejtegetésben! Mint kiderült,több piszkos úgyben is benne volt a kezük,és a Shirota bányáinak egyik részének berobbantását is ők követték el! Ez...-Mira fennhangon olvasta a szöveget. Pupillája tűhegynyire szűkült. Elkezdett rohanni,és megpróbálta kizárni magából a sötét érzelmeket. A benne lévő démon most pusztítani akart,de Mirajane nem hagyhatta,hogy kockára tegye barátai épségét.
/Az 5-ös folyosón/
Lucy idegesen haladt előre. Kezében már ott voltak a kulcsai. Biztos volt benne,hogy találkozni fog valakivel. Éreze minden porcikájában a fenyegetést.
-Óóó milyen fenséges tested van Bitch-chan!-hallatszott egy hang mindenfelől. Lucy előtt kavarogni kezdett a levegő,és egy szőke,vékony férfi alakja bontalouott ki az örvényből. Gyenge,vézna alkata megtévesutőe ártatlanságot mutatott,kék szemei őrületről tanúskodtak.
-Milyen faragatlan is vagy! Sid a becsületes nevem Bitch-chan! De szólíthatsz úgy is:a Végzeted!-a férfi a mondat végén gúnyos mosolyra húzta a száját. Lucy felvette a harci pózát,és már idézte is a csillagszellemeit.
-Oroszlán kapuja megnyitálak! Loki! Szűz kapija megnyitálak! Virgo!-kiáltotta,mire megjenet előtte a két csillagszellem.
-Öröm újra látni téged Lucy!-kacsintott Loki.
-Hime! Bármiben a szolgálatodra állok! Büntess meg nyugodtan!-hajolt meg Virgo készségesen.
-Loki,Virgo tüntessétek e..llll....-Lucy hangja elhalkult,fejében képek jelentek meg. Édesanyját látta,ahogy átöleli. Ahogy betakargatja. Majd amikor élettelenül fekszik a koporsóban. Üjraélta a fájdalmat. "Okaa-san! Okaa-san!!"sírta keservesen. Apja lehajtott fejjel állt mellette. Majd lassan ő is eltűnt. Egyedül maradt. Megjelentek előtte a csillagszellemei. De ők is szétfoszlottak. A Fairy tailt látta. Mindenki mérgesen nézett rá. "Haszontalan vagy!" kiabálták neki. Lucy szeme megtelt könnyel. Céhtársai gúnyolni kezdték. " Író akar lenni!! Hahaha!! Pedig csak egy szőke liba!! Olvassátok csak! Ez nevetséges!" Ekkor már nem csak a céhtagok voltak ott. Lhcy egy egész embertömeg közepén állt. Mindenhonnan nevetés,gúnyolódás hallatszott. Lucyt rázta a zokogás. Kezébe temette az arcát,de mikor megtörölte volna a szemét,megakadt valamin a tekintete. A jobb kézfején lévő rózsaszín jelen. A Fairy tail jelén. A családja jelén.
-Aries..Karen..ne!! Én csak..Karen!!-Lucy felocsúdott. Meglátta a felé közeledő pengét,és az utolsó pillanatban hárított. Arrább ugrott. Meglátta Sid igazi erejét. Az emlékek,érzések manipulációjában rejtőzött a férfi mágiája. Lucy viszont megtalálta a kiutat.
-Loki! Virgo!-szólította társair,de azok nem hallották. A cselédlány kifejezéstelen tekintettel bámult maga elé,Loki pedig a fejét fogva zokogott. A szőke mágusnő bezárta mindkettőjok kapuját,és mással próbálkozott. Megidézte Taurust és Capricornt,de náluk sem ért el eredményt. Sid viszont újra és újra támadott. Késeket dobál a nő felé,és az elméjében is halvány képeket idézett elő. De Lucy ilyenkor mindig ránézett a jelre,amit a kezén hordott.
-Add fel Bitch-chan! Csak viselkedj jól,és ígerem megjutalmazlak!! Íígen íígen!-vogyorgott esgelőseg a férfi. Szeme vöröses színt vett fel,azzal irányította a manipulációt. Lucynak eszébe jutott valami. Ahhoz,hogy a kapcsolat meglegyen,éa a férfi irányítani tudja az elméjüket,a szemébe kellett nézni. Hasonló ereje volt,mint a Raijinshuunak. Még emlékezett rá,hogy annak idején hogy győzték le Lokival Bickslowt. A korbácsával kezdett támadni,de csak aprókat,mindig egyre közelebb,és közelebb araszolva. A legalkalmasabb pillanatban hatalmasat odavágott,amivel az egyik falig röpítette a tagot. Ekkor Lucy felkiáltott.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lost twins, and broken heart (Befejezett)
FanficJuvia Loxar, a Fairy tail vízmágus nője boldogan szenteli élete minden napját szíve választottjának, Gray Fullbusternek. Ám amikor ígéretet tesz, és befogad két kisgyereket, akik elvesztek, az élete egy csapásra megváltozik. Egyik munkája során vall...