Mentőakció /2/

264 18 1
                                    

 /A 3-as folyosón/

Erza gyorsan haladt a folyosón. Egészen belülről egész nagy mágikus erőt észlelt.A vörös hajú nő kemény tekintettel haladt előre,teljes páncélzatban. Nemsokára megtalálta azt,akit keresett. Egy férfi állt a falnak dőlve. Arcát borosta fedte. Zöld szemei furcsán csillogtak. Kivette a szájából a cigit,majd karikákat eregetve kifújta a füstöt. Abban a pillanatban a lebegő felforrósodott,és hatalmas melegöntötte el az alagutat. Erza megroggyant a hirtelen hőingás hatására. A zöld szeműmágis azonban meg sem rezzent. Ellökte magát a faltól,majd megropogtatta az ujjait.

-Kezdhetjük Titania?-kérdezte. Erza nevét lassan gúnyosan ejtette ki.

-Lecserélés!-mondta a nő,majd immár a Lángok császárnőjének páncéljában állt.

-Nem veled akarok harcolni. Nekem Kuroshi Tahama kell.-szólt halkan,majd támadott. Bevitt két vágást,majd visszaugrott. Elkerekedett szemmel látta,hogy nem talált be. A férfit hatalmas hőburok vette körül. Erza lenézett a kardjaira. A penge megolvadt. Ezt a kis szünetet használta ki Kuraha. Villámgyorsan,hajszálpontosan támadott. Megolvasztotta a páncélt,és több helyen megégette Erza bőrét.

-Ughh!!-nyögte a nő fájdalmasan,de nem sokáig tétovázott. Újabb csere,és a Hullámok császárnőjének páncéljában állt,és egy jeges karddal támadott. Egy másodperc erejéig bejutott a burokba,és a karddal megvágta támadóját. A férfi fájdalmasan felszisszent,de nem állt le. Újra és újra elolvasztotta a páncélokat.

Erza lassan,de gyengült. Már vagy a huszacik páncélt tette tönkre az előtte álló mágus. Erza azonban rájött a megoldásra. Kurahának is volt gyengepontja. Nem tudott egyszerre védekezni,és támadni. Ezekfelett mikor megolvasztotta a nő páncélját, mindig visszaugrott. Vagyis ilyenkor védtelen. Erzának nem volt sok ideje. Összvissz 1 másodperc alatt kellett az előtte álló mágust harcképtelenné tennie úgy,hogy az ne keljen föl,egészen addig,míg ők nem végeznek.

-Lecserélés!-kiáltotta Erza,és magára öltötte a Purgatórium páncélt. Ez még a Lángcsászárnő öltözetnél is ellenállőbb a hő terén. Márpedig Kuraha akár 400 fokos hővel is tudott támadni,úgy hogy teljesen az irányítása alá volta a hőhullámokat.

A vörös hajú szépség támadott. Nem vett kezébe kardot. Kuraha is nekilendült. Ahogy a mágikus vas és a meleg levegő találkozott,a páncél felsőrétege olvadásnak indult. Erza ekkor támadott. Az időlimit fele alatt kardot vont,és már vágott is. Kuraha már csak akkor jöttrá a tervre,amikor hátraesett egy hatalmas,mély vágással. A meleg,ami eddig folyamatosan ostromolta a vörös hajú mágusnőt,most szertefoszlott. Erza lihegve húzta ki magát.

-Most pedig jöjjön Kuroshi.-mondta.

/A 7-es folyosón/

Gajeel idegesen haladt előre. Nem akarta Levyt egyedül hagyni. Nem akarta bevallani,de amikor egyedül volt,sokszor gondolt a kék hajú nőre.

-Cöh...hamarabb is kibújhatna az a nyavalyás..-morogta Gajeel,mivel a mágikus erő gazdája nem nagyon akart előjönni. Hirtelen egy golyó süvített el a füle mellett.

-Kívánságod számomra parancs fiacskám!-lépett ki az egyik falból egy ember. A vassárkányölő egy vigyorral az arcán fordult az idegen felé.

-Uhh micsoda szmoking! Nekem is kell egy ilyen!-mondta kaján mosollyal az arcán. Ám s következő pillanatban egy golyó fúródott a vállába. Majd hirtelen hátulról még egy lövés. Gajeel arréb ugrott,így a golyó nem talált,majd a vállához kapott. A Főnökkel állt szemben. A lenyalt hajú férfi most ismét előtte állt. A fekete hajú a kezét vaspengévé változtatva ellenfele felé kapott. Ám az kitért,és egy erőteljes csapást mért Gajeel hátára. Ökle nagyot csattant a férfi gerincén.

-Guááv!-a fekete hajú köhögve görnyedt meg. Majd nyögve ugrott arrébb.

-Nem mondom,egész jó vagy! De nem eléggé!!-vigyorodott el a vassárkányölő,majd elkiáltotta magát. -Tetserou no hokou!-és egy hatalmas támadást intézett a Főnök ellen. Ellenfele gyorsan hárított,de így is elérte a sárkányüvöltés. Még sokáig folytatták a huza-vonát. Gajeel rájött,hogy a Főnök mágiája a régi,Phantom lordos céhtársa,"Háromszoros non"(ahogy Gajeel gúnyolta) erejéhez hasonlít. Be tud olvadni a földbe,falba,a tárgyakba,egyszóval majdnem mindenbe,majd hiper gyorsan máshol jön elő. Ám régen Gajeel rettegésben tartotta azt a férfit is. Juvia,a mester,és a felfuvalkodott levegős kivételével Gajeeltől mindenki félt. Szóval a fekete hajú már tudta,hogy győzi le az előtte állót. Kezét ismét vaspengévé változtatva támadott,majd mikor a Főnök eltűnt, a lehetséges felbukkanási pontokra vasbörtönt készített. (Tudjátok,mint Levyvel a mangában) A Főnök csapdába került,de még lövött egy utolsót,ami mellkason találta Gajeelt. Ám a férfi a következő pillanatban kiütötte.

-Gihi!-vigyorodott el Gajeel,majd viisszafelé indult.-Megnézem a törpit!-mondta,majd vérző vállát szorítva gyalogolt. Bement Levy alagútjába,és ijedten kapta fel a földön heverő nőt. Elismerősen nézett a kiütött személyre,majd pirulva vitte ki az eszméletlen nőt,akinek ruhája kicsit sokat mutatott. Kb mindent. 

/A 8-as alagútban/

Mira szorongva lépkedett. Nyögéseket hallott a folyosója végéről. Megszaporázta lépteit,és borzalmas látvány tárult a szeme elé. Egy teremhez ért. Óvatosan belépett. Láthatóan egy tárgyalóterem lehetett. Odabenn egy nagy asztal körül sötét mágusok,és sötét céhek mesterei ültek. Mirajane felismerte a legtöbbjüket. Emberkereskedők,dílerek,orgyilkos,bérgyilkos céhek vezetői. Az asztalfőn pedig Tadasi Shirota ült. A fehér hajú nő elborzadva nézte a szerződéseket,amiket aláítrak. Hirtelen szolgálólányokat vett észre. Befelé tartottak. Mira fwlvette egy cselédlányruhát,és besorolt mögéjük. Mint kiderült,ezek a lányok szolgálják fel a teá,bort és hasonlókat. Mirajane azonban észrevett egy szobát,ahova besurrant. Több írásos bizonyítékot is tanlált illegális mágikuserőnyerésről, embercsempészetről,pénzcsalásról,émberölésrő,és a szerződésekről,amiket a céhekkel kötöttek. A Fairy tail démona magához vette a lapokat,majd megszólalt. 

-Take over:satan soul!-és átváltozott formában kirontott. Mindenkit leterített. Muvel lesből támadott,senki nem tudott védekezni. Megkötözte az embereket,és Tadasit bezárta a bizonyítékokkal teli irodába. Elindult visszafelé. 

Most ennyi lenne. Még kb 3,4 fejezet,és befejezem. Puszi addig is!!

Dorka-chan

Lost twins, and broken heart (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon