Ve výchově k občanství jsme od učitelky dostali za úkol udělat referát, nebo jak ona tomu říkala, sebereflexi. A témata byly myslím "Moje budoucnost, věci co mám a nemám rád, koho si vážím.." a další si nepamatuju.. No a já jsem si vybrala Moje budoucnost. A nebyla bych to já, kdybych to neudělala tak... Jak to říct.. Idiotské. Jo, idiotské tomu odpovídá XD.
Takže, měla jsem to jít přečíst před tabuli. Myslím že to bylo něco jako 'V mojí budoucnosti bych chtěla vystudovat ňákou střední školu a pak i vysokou..' a tak dál.. Ale pak přišlo tohle 'A vyhraju několik milionů, takže si koupím svojí obří vilu' to je ještě pořád ok, i když se učitelka na mě koukala pohledem *děláš si prdel?*
Ale paak 'a budu mít taky svoje soukromé letadlo s pilotem a poletím do jižní koreje a přivezu si s sebou BTS. To je skupina, ve které je ChimChim'*učitelka* "Kdo že?"
'ChimChim. To je.. Můj kluk'
"Tvůj kluk?"
'Jo. Akorát to ještě neví'
*děcka záchvat smíchu a učitelka mlčí stále s tím pohledem*
Takže jsem teda pokračovala. 'No a oni teda budou bydlet semnou v té velké vile. A později bych měla klidně i děti..'
*debilní spolužák* "Jako.. Se všema?"
*děcka zas záchvat smíchu*
*kamarádka* "Ne ty idiote! Jen s tím jedním"
Já si v hlavě říkala, že se všema by mi to taky nevadilo.. A pak, když jsem skončila, učitelka "Ukaž nám toho tvého tebou jmenovaného kluka.."
Takže jsem na učitelském počítači našla Jimina a všichni se šli podívat XDD*spolužák* "To je teda sexouš.."
*asistent učitelky* "Kolik mu je? Není na tebe trošku starý?.."
'Není.. Je mu 21.. Jen osm let a osm dnů ode mě'
*asistent učitelky* "Noo.. Ok.. To není zas tak moc.."
Pak se mě učitelka ptala, jestli jsem měla snídani a já že ne, tak řekla, že jsem mluvila z hladu... Ale dostala jsem jedničku!
A taky se mi celá třída smála.. Ale já jsem idiot a smála jsem se s nima XDD••••
Jsme 7# v kategorii náhodně! :'D to si snad ani nezasloužím lidi. XD Ale děkuju mooc!
ČTEŠ
Když si kpoper...
AléatoireJestli si Kpoper tak tyhle věci určitě znáš! :D Nebo... Aspoň já xD Nejlepší umístění: #3! Nevím jak jsme to dokázali :'DD 4# I'm happy! :'³ 5# v náhodně! :'DDD 6# v kategorii náhodně! :'DD #7 v kategorii náhodně! :'D #10 v kategorii náhodně! :')