1.Kapitola

94 3 0
                                    

Zobúdzam sa na ten hnusný budík.Vylezem z postele a idem do kúpeľne.Kde vykonám hygienické potreby a namalujem sa.Potom pôjdem pred šatník a odtiaľ si vyberiem čierne kraťasy s vysokým pásom a tričko s obľúbenou skupinou Nirvana. Zídem dole na raňajky kde ešte na stole spí brat a mama stojí pri šporáku a varí raňajky. ,,Dobré ráno"zakričím a Mason padne zo stoličky pozrie sa na mňa zabijáckym pohľadom a vyberie sa hore sa obliecť.
,,Zlatko nabudúce hovor potichšie"dohovorila a podala mi raňajky.Mňam lievance​ tie milujem. Zatiaľ čo som dojedla prišiel dole Mason v jeho typických čiernych skinny jeansoch a bielom tričku na vrchu s čiernou koženou bundou.,,Nezazeraj tak a poď aby sme nezmeskali prvý deň v novej škole.Obuli sme sa a išli sme do garáže a Mason odomkol jeho auto a išli sme(obrázok dole).

Obuli sme sa a išli sme do garáže a Mason odomkol jeho auto a išli sme(obrázok dole)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cesta do školy nám trvala 15minút.Zaparkovali sme a išli sme všetci sa na nás pozerali a šuškali si. Cítila som sa ako zvieratko v Zoo. Pred školou nás čakala baba ktorá nám školu ukáže.Vyzerala ako jedna z báb ktorá sa pchá ľuďom do riti.,,Ahoj volám sa Jessica a ukážem vám našu školu."hovorila ale ja som ju nepočúvala lebo som bola vo svojich myšlienkach a Mason ju tiež nepočúval lebo jej kukal na zadok(Typický Mason).Konečne sme prešli pred Riaditeľňu.Zaklopala som a otvorila.,,Dobrý deň vy musíte byť Mia a Mason Thompson.Dobre takže tu máte rozvrh a číslo a kód od skrinky.Dobre môžete ísť."dopovedal a my sme išli do tried.Našla som ju a zaklopala.Vstúpila som do triedy a všetci na mňa pozerali.,,Dobrý deň vy ste Mia Thompson?".,,Áno"povedala som.,,Dobre tak sa nám predstavte"povedala.,,Tak volám sa Mia Thompson a mám 17rokov.S rodičmi a bratom sme sa presťahovali s Floridy kvôli tomu že otec tu dostal lepšiu pracovnú ponuku."dopovedala som.,,Dobre choď si sadnúť k Sophii"dopovedala a ja som si išla sadnúť k blondínke s modrými očami.,,Ahoj ja som Sophia ale to už asi vies."zasmiala sa a ja s ňou.So Sophiou sme sa celý deň bavili a povedala mi že ma brata ktorý je na tejto škole ,,Bad boy".
Konečne zazvonilo a ja idem domov.Narazím do niekoho.,,Kurva nevieš dávať pozor"zakričal a ja som sa naňho pozrela a videla som chalana s hnedými vlasmi a zelenymi očami.,,Kurva ja mám dávať pozor šak ty tu pozeráš do telefónu a nepozeráš sa pred seba!!".zahučala som naňho. ,,Vieš kto som ja?spýtal sa s nasranym tónom.,,Hej si len nejaký debil?"povedala som s uskrnom.,,Ja som neni debil!"zahučal.,,Nie tak si potom len obyčajný sukničkár čo pretiahne všetko čo má sukňu."povedala som a odišla som. Niečo za mnou ešte kričal ale nepočúvala som ho.Mason ma už čakal na parkovisku a keď ma videl zaslapol cigaretu a nastartoval.,,Aký bol deň sestrička"spýtal sa.,,Najprv sa dal ale potom som narazila do nejakého kokota a ty"povedala som.,,Pohoda",odpovedal.Prisli sme domov mama varila večeru tak som sa zatiaľ išla prezliecť a pozerať PLL.,,Večera!"zakričala mama.Stopla som to a išla sa navečerať. Keď som sa navečerala išla som do sprchy a prezliekla som sa do pyžama a šla spať.

Ráno
Zase ten hrozný budík.Vstala som z postele a išla do kúpeľne spraviť hygienické potreby.Dala som si make up a korektor aby som zakryla kruhy pod očami a špirálu.Potom som sa vybrala k šatníku kde som si obliekla skinny roztrhané na kolenách,biele tielko, čiernu koženú bundu a beanie čiapku. Zišla som dole kde ma už čakal Mason.Rychlo som si zobrala jablko a obula si svoje obľúbené čierne vysoké conversy. Vyšli sme pred dom a zamkli sme. Nastúpili sme do auta  a šli do školy.Pred školou ma už čakala Sophia.,,Ahoj"povedala som.,,Ahoj to ty si včera vynadala môjmu bratovi?"spýtala sa a ja som prikývla.,,Preco?"spýtala som sa.,,Pretože včera došiel domov vytočený a nadával na babu s modrofialovými vlasmi tak si mi napadla ty."dopovedala.,,Aha".Zazvonilo a tak sme išli na hodinu.Po hodine som išla aj so Sophiou za Masonom že či zobereme aj Soph. Prišli sme tam a všetci na nás pozerali a niektorý začali pískať a ja som si všimla Masona ktorý sa rozprával s tým chalanom zo včera.,,Mason môžem sa ťa niečo spýtať?"spýtala som sa.,,Ale ale koho to tu máme žeby nejaká kurva a moja ,,milovaná"sestrička?"spýtal sa posmešne.,,Matias nehovor tak o mojej sestre a Mia ty si čo chcela?"povedal a spýtal sa.,,Že či by si zobral aj Soph keď pôjdeme domov?"spýtala som sa.,,No jasné a beriem aj Matiasa"povedal.,Ok".,,Ináč ten včerajšok si stebou ešte vybavím."dopovedal Matias načo som mu len ukázala prostrednik a odišli sme späť.
Matias P.O.V
,,Tak to si ten kokot ktorý napálil do segry"spýtal sa ma.,,Nie to ona napálila domňa"povedal som.,,Matias nedojdeš dnes?", spýtal sa ma Mason.,,No jasné hneď po škole?"spýtal som sa.,,Áno ale ide ségra aj s tu jej kamošku",povedal.,,Jaj šak to je moja ségra".
Po škole (Mia P.O.V)
Už dvadsať minút čakáme na Masona a už konečne ide aj s tým kokotom čo domňa narazil.,,Toto ide s nami?"spýtala som sa a ukázala na toho debila.,,Ano idem máš problém"spýtal sa.,,Áno mam!"povedala som.,,A aký máš problém?"spýtal sa ma.,,Tým problémom si ty!"zakričala som naňho.,,Držte kurva hubu a nasadajte lebo pôjdete pešo!"zakričal Mason a my sme si sadli.Ja na miesto spolujazdca a ten debil so Soph dozadu. Naštartovali sme a išli sme ale najprv sme šli k Soph aby si mohli zobrať aj s debilom veci.O 10minút došla Soph a už sme čakali len na debila.Po 30 minútach vyšiel.,,Hej čo si tam tak dlho robil krajší aj tak nebudeš"povedala som mu keď nastupoval.,,Hej aspoň som krajší ako ty"povedal a uškrnul sa.,,Hej a tvoje ego je väčšie ako veža v Dubaji."povedala som mu.,, Dopiče mohli by ste už držať huby!!"skríkol  Mason. Konečne sme došli domov a my sme šli so Soph hore a hentý dvaja šli k Masonovi do izby.So Soph sme sa rozhodli že pôjdeme pozerať Bye Bye Mana.,,Chalani idete pozerať Bye Bye Mana?"spytala som sa.,, Jasné"skrikli naraz. Všetci sme si sadli. Ja s Matiasom na postel,Soph na tuli vak a Mason na druhý tuli vak a zacali sme pozerať. Počas filmu som si všimla že Soph sa tlačí na Mason a ten sa uškŕňa.Matias ten pomaly zaspával a ja tiež a tak som si oprela hlavu o jeho rameno a zaspala.A posledné čo som počula bolo ako sa uskrnal.Dalej som nevnímala a vybrala sa do sveta plných Unicornov prdiacich gumových mackov.😘

New lifeWhere stories live. Discover now