Mia P.O.V
Zobudila som sa a pozrela na budík kde bolo 9 hodín. Vstala som z postele a išla spraviť hygienické potreby. Keď som vykonala všetky hygienické potreby tak som sa išla do šatníka sa obliecť (obrázok dole).Keď som sa obliekla išla som dole kde sedeli mama, otec, Mason a Matias.
,,Dobré ráno" popriala som im. ,, Dobré ráno" popriali mi všetci okrem Matiasa, ktorý ma prepaľoval pohľadom a mama podala mi tanier s raňajkami. Na raňajky som mala palacinky so šľahačkou, nutelou a jahodami. Keď som dojedla upratala som tanier do umývadlá a išla do izby, kde som si pustila pesničky a začala tancovať. Potom mi niekto zaklopal a vošiel dnu, keď som videla kto prišiel do izby som stuhla bol to Matias. ,,Matias vypadni z mojej izby!!" povedala som mu. ,, Mia ja by som sa ti chcel len ospravedlniť za ten včerajšok" povedal Mason a ja som videla v očiach ľútosť. ,,Myslíš že tvoje skurvené prepáč mi pomôže ty ani nevieš aké to bolo, keď ťa priaťeľ, ktorého si milovala vždy keď sa najebal zbil len pretože si mu nedala a na druhý deň sa ti ospravedlňoval, že to druhýkrát nespraví a ja piča som mu verila a ty mi teraz povieš, že prepáč ale to mi nepomôže a keby sa spýtaš či ti odpustím tak ti vlepím alebo ťa vyvesím za gule a teraz vypadni" zakričala som naňho a ani som si nevšimla, že revem. Chcel ma objať lenže ja som cúvla. ,,Mia pro"nedopovedal a to a ja som naňho zakričala ,,Vypadni z mojej izby!!!". Matias sa na mňa pozrel s ospravedlňujúcim pohľadom a odišiel z izby.Ja som za ním zavrela dvere a zošuchala sa po nich dole a začala znova revať, keď som si spomenula na Nasha. Revala som tam až som tam zaspala. Zobudila som sa o piatej večer a ležala som na zemi pred dverami a potom si spomenula že o osmej má prísť Soph. Zodvihla som sa zo zeme a išla do kúpeľne a pozrela do zrkadla a keď som sa tam videla skoro ma jeblo. Mala som červené oči a kruhy pod očami. Potom som sa osprchovala a prezliekla sa pretože som mala oblečenie celé pokrčené a špinavé. Obliekla som si overal pikachua (obrázok dole).
Keď som sa obliekla išla som dole išla som do obyvačky kde sedel iba Matias a Mason, ktorí sa na mňa pozreli Matias potom rýchlo sklonil hlavu a Mason sa na mňa ochranársky pozrel a pohľadom sa spýtal či som v poriadku a ja som prikývla. Sadla som si medzi nich a pozerala s nimi Simpsonovcov. Pozerala som s nimi ešte dve časti a potom som išla spraviť večeru a spravila som špagety bolognese. ,,Chalani večera" zakričala som na nich a oni sa sem vrútili akoby celý deň nejedli a ja som sa v duchu zasmiala. Keď sme dojedli tak som išla umyť riady a zrazu sa obmotali ruky a keď som sa nadýchla cítila som tú vôňu a hneď som vedela kto to je bol to Matias. Otočila som sa naňho a vlepila mu facku. On sa chytil za líce a pozrel sa na mňa pohľadom to začo. ,,Matias nedotýkaj s ma a nelez za mňou pretože ťa nenávidím" povedala som mu a chcela odísť lenže on ma chytil za zápästie a otočil k sebe. ,,Mia prepáč mi to čo som ti povedal, mal som nervy a to som povedať nechcel. Prepáčiš mi to prosím aj keď viem, že ma nenávidíš ale nemôžme to vrátiť do starých koľají a chovať sa k sebe tak ako predtým??" povedal a pozrel sa namňa s otázkou v očiach. Ja som prikývla a on ma s úsmevom objal a ja som ho objala naspäť. Potom sme sa od seba odtiahli a ja som sa vybrala do obývačky kde sedel Mason, Jack, Lucas, Nate a Jace (chalani z partie). Potom som počula zvonček a išla som otvoriť a vo dverách stála Soph, ktorá ma hneď objala až sme skoro padli na zem. Potom sme išli do obyvačky kde sa Soph s každým objala a videla som Masonov pohľad keď ho objala a jo som vedela, že Soph ľúbi. Pozrel na mňa a ja som sa naňho usmiala. Potom sme sa dohodli že si pozrieme v Zajatí démonov. Ja som si sadla na gauč vedľa mňa sedel Matias, vedľa Matiasa Mason a vedľa Masona Soph. Ostatní chalani sedeli na kreslách a tuli vakoch. V polovici filmu som si ľahla Matiasovi na nohy a on ma hladkal po vlasoch a zaspala som. Zobudila som až nato že ma niekto bere na rukách hore do izby, ale keď som cítila tú vôňu vedela som kto to je. Tak som sa robila, že spím, keď ma položil do postele povedal mi ,,Dobrú noc princezná" dal mi pusu do vlasov a chcel odísť ale ja som ho chytila za ruku a spýtala sa ho ,,ostaneš tu so mnou prosím?". On prikývol vyzliekol sa do boxeriek a objal ma okolo pásu a potom sme obaja zaspali.
Chalani z partie
Jack Johnson
Lucas Hemmings
Nate Daddario
Jace Gilinsky
Takže po dlhom čase som vydala novú časť a chcela by som sa vám ospravedlniť zato že dlho nebola časť lenže som nemala nápady...A ešte prepáčte za chyby a vyskúšam pridávať časti častejšie. Táto časť má celkovo 880 slov.
Vaša
-Stylisonmayne :*-
ESTÁS LEYENDO
New life
FanficMia Thompson-17 ročne dievča ktoré sa s rodičmi a s bratom Masonom presťahujú do L.A.Ako bude na jej novej škole?Budú ju tam šikanovať?Bude populárna?Nájde tam pravú lásku?Viac sa dozviete v príbehu.