Mia P.O.V.
Cŕŕn cŕŕn.Zobudila som sa na ten hrozný budík.Vyštverala som sa z postele a išla si spraviť hygienické potreby.Potom som si išla obliecť(obrázok dole).Keď som sa obliekla som sa vybrala dole kde už mama dole robila raňajky a Mason (čo mal oblečené obrázok dolu)raňajkoval.
,,Dobré ráno"pozdravila som a mama s Masonom odzdravili. Mama ešte predomňa položila raňajky a začala som jesť.,,Ideme aj dnes pre Soph a Matiasa?"spýtala som sa Masona a on prikyvol.Keď sme dojedli išli sme sa obuť.Keď sme sa obuli vyšli sme z du a išli k autu.Nastúpili sme do auta a vydali sa k Reedovim.Keď sme zastavili pred ich domom Mason zavolal Matiasovi že už sme tu. Po 10 minútach vyšli a nastúpili do auta. Soph mala oblečené(obrázok dolu).
Matias mal oblečené(obrázok dolu).
Nastupili a isli sme do skoly. Nedalo mi to a musela som to povedat.,,Mason vieš o tom že Hailey mala včera s niekým tvrdý sex?"spýtala som sa a on prikývol.,,Ja viem s kým"povedala Soph a pozrela sa na Matiasa ktorý sa pozeral von oknom až keď si všimol že naňho Soph pozerá pozrel sa na ňu nechapavym pohľadom. A my traja sme sa začali smiať lebo mu to ešte nedošlo.,,Čo sa smejete"spýtal sa s nahnevaným tónom.My sme sa prestali smiať a ja som sa ho spýtala,,Ako si si užil včera sex s Hailey"spýtala som sa.,,Vynikajúco taký tvrdý sex som ešte nemal ale mohla si ju vymeniť kebysi chcela"povedal s úškrnom.,,Ja nie som žiadna kurva aby som s tebou spala keď chceš sex choď do gay baru."povedala som.,,Čo by som tam robil nie som gay"spýtal sa.,,Ale vyzeráš tak neviem prečo tie baby po tebe idú veď si len sukničkár čo ojebe aj strom tak s tebou by nechodil ani slon lebo by vedel že ho podvedes hneď za rohom."povedala som mu.,,Tak ja vyzeram ako gay a ty ako kurva ktora nikdy nemala sex a navždy zostane panna kto by ta aj chcel aj keby ta niekto chcel musel by ta zbiť aby si mu dala."povedal a ja som rozplakala.,,Čo reveš predtým si bola drsná a teraz čo hmm?"spýtal sa chcela som mu niečo povedať ale Masonu dal päsťou medzi oci.,,Kurva výstup Matias"zakričal Mason a Matias s nadávkami vystúpil a to som sa rozrevala na celé auto.Mason ma začal hľadkat po ruke.,,Mason zavezieš ma domov ja nechcem ísť do skoly"spýtala som sa a on prikyvol. Tak sme sa vydali domov ale zistili sme že vzadu sedí ešte Soph. Tak má vyhodili doma a oni išli späť do školy.Prezliekla som sa do pyžama a pozerala film a neskôr som zaspala.
Mason P.O.V
Keď sme so Soph vyhodili Miu doma vybrali sme sa do školy.Zaparkoval som a so Soph sme vystúpili ja som ešte zamkol auto a vybrali sme sa každý do svojej triedy.Zaklopal som a vošiel do triedy.,,Prečo meškáte pán Thompson"spýtal sa ma pán učiteľ Collins.,,Zaspal som"povedal som a šiel si sadnúť na miesto kde sedel Matias, ktorého som celý deň ignoroval.Už skončila posledná hodina.,,To ťa tak naštvalo čo som povedal tvojej segre"spýtal sa ma a ja som sa pozrel po triede a zistil že tu nikto nie je okrem nás dvoch.,,Nenasralo by ma to keby si jej nepovedal že keby chcel niekto sex s ňou musel by ju zbiť lebo jej ex to robil Matias"zakričal som nanho a vyšiel zo školy domov.Ked som prišiel domov zistil som že Mia spi tak som sa išiel osprchovat a pripraviť sa do školy. Keď som sa nachystal šiel som spraviť na večeru lazane.Ked som ich urobil prišla dole Mia.,,Si v poriadku"spýtal som sa a ona prikyvla.Tak som jej naložil a začali sme jest. Keď sme dojedli sme išli do izieb. Ja som išiel ešte do sprchy a potom som si obliekol boxerky a išiel spať.💤💤Máte tu novú časť. Ospravedlnujem sa za chyby. A chcela by som pogratulovat meggie_69 za #66 miesto. Určite si prečitajte jej pribeh ktorý skončil na tomto mieste. Volá sa My brother's Friend and My Love.Túto časť jej ju aj venujem.😘
-Stylisonmayne😘❤-
YOU ARE READING
New life
FanfictionMia Thompson-17 ročne dievča ktoré sa s rodičmi a s bratom Masonom presťahujú do L.A.Ako bude na jej novej škole?Budú ju tam šikanovať?Bude populárna?Nájde tam pravú lásku?Viac sa dozviete v príbehu.