Mia P.O.V
Ráno som sa zobudila a Matias mal okolo mňa obmotanú ruku. Chcela som mu ju dať nabok lenže on si ma pritiahol bližšie. Po 10 minútach som sa vymámila s jeho náručía a mohla ísť na wcko. Keď som prišla z wcka tak Matias ešte spal a tak som išla do sprchy.Po sprche som si obliekla (obrázok dole bez čiapky)
Ked som vyšla zo sprchy už oblečená Mariáš už nespal a pozeral na mňa.,,Keď chceš môžeš ísť do sprchy" povedala som mu a on prikývol a postavil sa zobral si uterák a išiel do sprchy. Po 20 minútach vyšiel s uterákom okolo pásu. Nemohla som sa prestať pozerať na jeho brucho. No potom som si spomenula,že to je Matias a pozrela sa mu do očí a zistila som ze sa na mne uškiera.,,Pozor tečie ti slinka"povedal sa mi a zasmial sa. Potom si išiel do Masonovej izby pre veci a ja som zatiaľ išla spraviť raňajky.
Nezabudla som spraviť aj chalanom, ktorí prišli o 10 minút oblečený (obrázky dole).
MatiasMason
,,Dobré ráno" pozdravili
chalani a sadli si k stolu a začali jesť. Po asi 10 minútach sme mali dojedené a Mason zatiaľ umyl riady a ja som zatiaľ išla do izby a začala čítať knihu Červená Kráľovná (je to dobra kniha doporučujem pre tých ktorý ju nečítali). Potom som išla dole do obývačky a pred dverami som sa zastavila pretože som počula rozhovor Matiasa a Masona. ,,Matias vidím že cítiš niečo k Mii" povedal Mason. Odpoveď Matiasa ma však zarazila:,,Mason prepáč mi to ale k tvojej sestre necítim nič, je pre mňa iba tvoja sestra."Keď to dopovedal videla som Masona ako sa na mna pozrel a potom som sa rozbehla do izby a spustila sa po dverách dole a začala som plakať.
Viem že je to prehnaná reakcia lenže ja som ho začala milovať a toto ma dostalo.Uz ho nikdy nechcem vidieť.
Matias P.O.V.
Keď sme dojedli tak Mason išiel umyť riad a Mia išla do izby. Keď Mason umyl riad tak sme si išli pozrieť Rýchlo a zbesilo 8. Keď to skončilo mi Mason povedal ,,Matias ja viem ze cítiš niečo k Mii.Ked to povedal som mu povedal,,Mason prepáč mi to ale k tvojej sestre necítim nič, je to pre mňa iba tvoja sestra.Ked som sa pozrel na Masona tak ten pozeral na dvere od obývačky a mal na tvári smutný pohľad a potom mi to došlo Mia nás počula. Lenže ja som to povedal len tak aby mi s tým dám pokoj. A viem ze som to práve pokazil a viem ze mi Mia neodpustí. Postavil som sa z gauča pozrel sa ospravedlnujucim pohľadom na Masona a išiel domov.Mia P.O.V.
Po chvíli mi začal na dvere kopať Mason a hovoril mi aby som mu otvorila.Ked som mu otvorila hneď si ma vtiahol do objatia a posadil sa na posteľ a začal ma hladkat po chrbte az som zaspala. Posledné čo si pamätám mi povedal že ,,Neboj sa všetko bude v poriadku"a dal mi pusu na čelo.Trochu kratšia a o ničom časť...Ospravedlňujem sa ale dochazaju mi nápady na pokračovanie a ešte sa ospravedlňujem aj za chyby...Viem že tento príbeh neni perfektný a ani dobrý ale hádam sa vám páči....
-StylisonMayne🖤🦇-
YOU ARE READING
New life
FanfictionMia Thompson-17 ročne dievča ktoré sa s rodičmi a s bratom Masonom presťahujú do L.A.Ako bude na jej novej škole?Budú ju tam šikanovať?Bude populárna?Nájde tam pravú lásku?Viac sa dozviete v príbehu.