Matias P.O.V
To čo mi Mason povedal v triede ma dostalo.Keby som vedel že sa jej niečo také stalo nikdy by som jej to nepovedal.Musim sa jej ospravedlniť aj keď viem že so mnou nebude chcieť rozprávat. Tak som sa rýchlo zbalil a vydal sa domov.Keď som prišiel domov Sophia ma ignlrovala.Tak som sa vdybral do izby a napísal Mii.
Ja:Ahoj princezná😚
Aim nospmoht:Ahoj a nepíšmi prosím😧
Ja:Prečo??
Aim nospmoht:Pretože mi dnes jeden kokot primenul to na čo som chcela zabudnúť
Ja:Čo ti pripomenul?
Aim nospmoht:Že keď som mala 15 tak som mala frajera zo začiatku úplne v pohode vzťah a po roku keď som s ním nechcela spať tak ma začal biť až ma raz tak zbil že som sa zobudila v nemocnici.
Ja:Ou prepáč to som nevedel.
Aim nospmoht:Nevadí nikto o tom nevie iba mama,otec a brat.A teraz už aj ty
Ja:Tak ten chalan čo ti to pripomenul musel byť kokot a aj ten čo ti to robil.
Aim nospmoht:Však to a ten čo mi to povedal tak sa mi páčil ale teraz cítim k nemu už len nenávisť a horšie je že je to bratov najlepší kamarát.
Ja:To mi je ľúto.
Aim nospmoht:Ja už pôjdem idem do sprchy a potom spať.Dobrú.
Ja:Dobrú noc princezná😘.
Potom som sa odhlásil a pozeral do stropu a rozmýšlal aký kokot to môže babe spraviť a ja som kokot že som jej to povedal.Po hodine premýšlania som sa vybral do sprchy.Keď som z nej vyšiel tak som si ľahol do postele a okamžite zaspal.
Mia P.O.V.
Ráno som sa zobudila ešte pred budíkom a vedela som že už nezaspím tak som vstala s postele a vydala sa do kúpelne.Pozrela som sa do zrkadla a skoro som dostala infarkt oči opuchnuté,kruhy pod očami a vlasy rozcuchané do všetkých strán.Potom som išla spraviť hygienické potreby.Keď som ich spravila tak som išla do šatníka kde som si vybrala(obrázok dole).Keď som sa obliekla pozrela sa na hodinky kde bolo sedem hodín ráno a brat ešte spal.Tak som prišla k nemu do izby a ako dobrá sestra som ho treskla s vankúšom po hlave.Nato sa zobudil a ja som sa začala smiať.,,Kurva čo robíš"spýtal sa ma.,,Budím ťa lebo sme zaspali"povedala som a on sa pozrel na telefón a vyskočil z postele a začal sa obliekať.Ja som išla zatiaľ sa dole najesť.Po 10minutách prišiel Mason dole a mal oblečené(obrázok dole).
Rýchlo si zobral jablko obuli sme sa a išli k autu.Naštartoval a išiel rýchlo do školy.Do školy sme prišli 10 minút pred zvonením.Na dvore ma čakala ešte Soph.Keď som k nej prišla tak sme sa objali a vydali sa do triedy.Prvú hodinu sme mali matiku.10minút pred koncom hodiny prišiel do triedy Masonov učitel a za ním celá jeho trieda a povedal že budú mať mesiac s nami triedu pretože ich sa prerába.Keď zazvonilo chcela som ísť na wc lenže niekto ma potiahol do skladu.Keď som sa pozrela kto ma zatiahol tak som išla otvoriť dvere ale Matias mi chytil ruku.,,Čo chceš"vyštekla som naňho.,,Mia ja sa ti chcem osptavedlniť za to čo som ti včera povedal a naozaj ma to mrzí a keby som vedel tak ti to nikdy nepoviem"povedal a sklopil pohľad na svoje nohy.,,Ja sa na teba nehnevám len ma to dostalo.Na túto časť života nerada spomínam."povedala som a z oka mi vypadla slza ktorú mi Matias rýchlo zotrel.Keď mi ju zotrel vybrali sme sa von.
Po škole
Viac sa v škole nestalo.Ale už pol hodinu čakám na Masona.No konečne už ide a s ním aj Matias.,,Ahoj sestrička keďže je dnes piatok tak sme sa s chalanmi dohodli že v sobotu prídu k nám a spravíme si zajtra takú menšiu párty.Čo ty nato"spýtal sa a ja som prikývla v aute som ešte napísala Soph že zajtra o ôsmej u nás.Napísala mi že ok a že v nedeľu príde jej bratranec ktorý sa sem aj s rodinou sťahuje.Potom som odložila telefón a zistila som že sme doma tak som vystúpila z auta a vybrala sa do izby.Kde som si zobrala pyžamo a uterák a išla do sprchy.Keď som sa osprchovala išla som sa najesť a potom som sa rozlúčila s chalanmi a Masonovi som dala pusu na líce a išla spať.Už som akurát zaspávala keď niekto otvoril dvere a vydal sa k posteli dal mi pusu na čelo a povedal lúbim ťa až potom som zistila že to bol Matias.A ani nie po minúte som sa vydala do sveta jednorožcov prdiacich gumi mackov.Ospravedlňujem sa za chyby a ak sa vám páčila časť tak nezabudnite dáť hlas.A ospravedlňujem sa za to že nebola dlho nová kapitola
-Stylisonmayne😘❤-
YOU ARE READING
New life
FanfictionMia Thompson-17 ročne dievča ktoré sa s rodičmi a s bratom Masonom presťahujú do L.A.Ako bude na jej novej škole?Budú ju tam šikanovať?Bude populárna?Nájde tam pravú lásku?Viac sa dozviete v príbehu.