Prológ

216 7 0
                                    

Volám sa Allison, mám 18 rokov, som úplne obyčajné, nezaujímavé dievča a mala som perfektný život. Mám o rok staršieho brata Nicka s ktorým mám perfektný vzťah a 12 ročnú sestru Sophie, ktorá je dokonalým príkladom rozmaznaného miláčika rodičov. Bývame v Cambridge v anglicku a naši sú právnici. Dostali ponuku na prácu v Miami takže nás zdekovali od našich kamarátov, od môjho priateľa Chrisa, zkrátka od celého nášho života preč! Nechce sa mi veriť, že nám to mohli urobiť! Rozlúčila som sa s Chrisom, s mojou najlepšou kamarátkou Lucy, s kamarátkami zo školy a práve teraz sedím v aute a máme namierené na letisko.
Mama s otcom sa rozprávajú o práci, Nick už spí, Sophie si púšťa pesničky na slúchadla ale má to tak nahlas, že tie slúchadla ani neboli potrebné. Ja len stále rozmýšľam ako nás mohli takto narýchlo zbaliť a proste odísť. Bolo to len minulý týždeň čo nám povedali, že sa sťahujeme cez pólku sveta! S Chrisom sme sa nerozišli ale nedávam tomu veľkú nádej, predsa len určite niekoho stretne. S Lucy sme sa dohodli, že si budeme stále písať a Skypovať. Nechce sa mi ísť na novú školu. Nemám rada zmeny a dosť dlho mi trvalo vybudovať si súčastné vzťahy a teraz odchádzam. Po dlhom premýšľaní sa aj mne konečne podarilo zaspať, čo som bola rada lebo letisko bolo ešte dosť ďaleko.

Takže... Rada čítam na Wattpade rôzne zamilované príbehy a tak som sa dokopala k tomu, že skúsim aj ja napísať niečo, čo by niekoho mohlo baviť čítať. Chcem Vám len povedať že Niesom spisovateľka a toto je len môj prvý príbeh takže to tak bude aj vyzerať. No ale veľmi dúfam, že sa Vám príbeh bude páčiť, ak si myslíte, že to má cenu, zanechajte mi prosím Vote a komenty. Veľmi by ma to potešilo ❤️🌹

That nightWhere stories live. Discover now