~Book One~

556 32 3
                                    

~Kuvassa on Ezra :3 Kappaleen biisi: Lauv - I like me better~


Pakkasin koulureppua innoissani, koska tänään näkisin pitkästä aikaa kaverini, Sofian, Alexin, Jacobin, Spencerin ja Ezran! Olen tuntenut heidät jo 6 vuotta (kaksi niistä kuudesta asuin Lontoossa...) Olin pukeutun hyvin ekalle koulupäivälle muutenkin. Valitsin Ruusunkultaisen napapaita hupparin jossa lukee "Give me some CAKE", sen lisäksi otin mustat pillifarkut joista polvet oli revitty. Laitoin hiukset ponnarille ja meikkasin vähän.

"QUENTIN!! KOHTA PITÄÄ MENNÄ!" Kiljuin alakertaan veljelleni. Hän on minua vain vuoden vanhempi ja menemme maanantaina samaan aikaan kouluun.
"JOO JOO! MEE SÄ EKA BUSSIL MÄ TUUN MOPOL!!" kuulin Quentinin vastauksen alakerrasta. Huokaisin. Hän menee aina sillä tyhmällä uudella mopollaan jokapaikkaan! Juoksin alakertaan ja vedin valkoiset adidakseni jalkaan. Heilautin Quentinille joka ähkäili kypäränsä kanssa. haha ähkäileppä ikuisuus idiootti ajattelin, mutta hän sain vihdoin kypäränsä päähän.

Kävelin kohti koulua, se olisi jo tämän nurkan takana. Asun koulusta noin 2km kauempana joten matka on aika pitkä, muttei liian pitkä.
"Hei Ezra!!" Huomasin tutun pinkin pörröpään.
"Moi Al!" Ezra halaa minua. Ai että kun oli ikävä tätä halia.
"Onks toi Al!?" Kuulen Spencerin kiljuvan.
"ALYSSA!!" Voi ei kohta tulee rynnäkkö Kaadumme maahan kun kaikki juoksevat minua, Ezraa ja Spenceriä päin. Nauramme yhteen ääneen.
"Millasta oli Lontoossa??" Jacob kysyy heti ekana.
"Sateista" Vastaan yksinkertaisesti ja saan kaikki nauramaan.
"Oikeesti Ezra aikoo värjätä sen hiukset taas!" Alex valittaa.
"Mitä haittaa siitä on? Pinkki alkaa kyllästyttää!" Ezra vetää kätensä hiuksiensa läpi.
"Millä värillä?" Kysyn.
"KELTASELLA!" kaikki muut paitsi Ezra huutaa samaan aikaan. Naurahdan.
"Ei kai keltanen nii paha väri oo?" Kikatan.
"Katsokaa! Tässä näette harvinaisen JÄRKEVÄN ihmisen! Ihailkaa hänen ylhäisyyttään idiootit!" Ezra vitsailee ja purskahtaa nauruun.
"Aivopesty se on!" Sofia nauraa. Kellot soivat. Katson nopeasti lukkariani.
"Ezra mul on sunkaa eka tunti, ja kolmas." Mumisen. Jännittää ihan hirveesti! Ezra ottaa minut käsikynkkään ja sanomme heipat muille. Eka luokka on ihan lähellä ulko-ovia, onneksi! En jaksaisi nyt kävellä minnekkään kauas!

Näen käytävän päässä joukun tyttöjä ja poikia, he tupakoivat ja kiroilevat hirmusti. Jään tuijottamaa kun odotamme open saapumista.
"älä tuijota niitä!" Ezra kuiskaa, mutta en saa katsettani irti. Yksi pojista huomaa minun tuijottavan. Hänellä on Oranssit kiharaiset hiukset, Niinkuin sillä uudella Sherlockilla, jota Benedict Cumberbatch Näyttelee.
"Mitä sä tölläät??" Hän huutaa, ja säpsähdän katsomaan muualle. Poika alkaa sanomaan jotain muille ja pian kaikki katsovat minua. Uskallan vilkaista ja huomaan heidän tulevan minua kohti.
"Ezraa... ne tulee" Kuiskaan Ezralle. Mustahiuksinen teräväpiiretinen poika selvästi johtaa jengiä, Hän kulkee kaikkien edessä tupakka hampaiden välissä. Ezra työntää minut toiselle puolelleen.
"Menkää ny pois, Al vaast tuli takas Lontoosta ja se oli vaan utelias." Ezra selittää. Tummahiuksinen poika katsoo minua suoraan silmiin. Hänellä on harmaansiniset silmät, kuin lasia. Ne ovat niin kauniit...
"Hmmm... Uus tyttö vai?" Poika hymähtää. Hän ojentaa kättään kuin kätelläkseen.
"Carm." Hän vain sanoo. Pari poikaa kiertää taakseni ja tönäisee kohti Carmia.
"Hei!" Joku nais-opettaja huutaa käytävän päästä ja Ezra vetää minut taas kätensä alta taakseen.
"Mitä täällä tapahtuu?! Nyt tupakat pois! Ne on kielletty koulussa!" Nainen huutaa pojille. Carm mulkaisee minua ja Ezraa ja kävelee pois jenginsä kanssa.
"Ooksä okei?" Ezra kysyy kuiskaten.
"Juu"

Tunti kuluu hitaasti. Ezra hymyilee minulle leveää hymyään. Hymyilen takaisin.
"Nonniin enään kymmenen minuuttia aikaa, jaksakaas nyt!" virkeä opettaja hymyilee. hah kaikki vaan hymyilee... Luemme historaa, jostain Isaac Newtonista. En pystynyt kunnolla keskittymään... Hieman sen pojan takia, ja hieman vain koska jännittää, Jännityksestä puheen ollen: Onkohan Quentin saanut kavereita? Häntä ei yleensä jännitä uusien kavereiden löytäminen, muuta eihän hän tunne täältä ketään.
"Alyssa? Tiedätkö sinä Miksei Newton tahtonut kissaa?" Opettaja kysyy minulta. voi kuttu... miksi mä tietäisin? Katson ympärilleni, kaikki tuijottavat minua. Vilkaisen Ezraa kuin pyytäen apua, mutta hän huitasee kädellään ja piilottaa kasvonsa kirjaan. Mulkku!
"Anteeksi mitä?!" Opettaja huudahtaa. Sanoinko sen ääneen!!??
"Ketä haukut mulkuksi?? Minuako?? Tästä tulee jälki-istuntoa!!" Opettaja kiljuu.
"En minä sin-"
"JÄLKKÄÄ!" hän laittaa sormen huulilleen hiljaisuuden merkiksi. Justiinsa! Ihan mun tuuria!

Kellot soivat päivän päätteeksi. Näen Ezran käytävällä.
"Hei Al, anna anteeks" Hän yrittää sanoa, mutta tönäisen hänet pois. En jaksa häntä nyt. Käännyn nurkan taakse vilkaisten olkani yli Ezraa, mutta törmään johonkin ja lennämme molemmat taakse kaatuen.
"Auh! Anteeksi!!! Ei ollut tarkoitus!" Kiiruhdan sanomaan ja kerään tavarani lattialta.
"Öh, Eise mitään..." Kuulen tutun äänen. CARM! Voi elämä, nyt ei ole Ezraa tai ylipäätänsä ketään auttamassa! Hän varmaan hakkaa minut!! Nousen nopeasti ja yritän livahtaa hänen ohitseen, mutta hän asuu eteeni ja työntää seinään, laittaen kätensä sivuilleni etten pääse pakoon.
"P-päästä mut..." Ähkin yrittäen työntää hänen vahvoja käsiään pois edestä.
"Mihin jäimmekään viimeksi... niin. Carm." Hän ojentaa taas kätensä. Miksi Carm haluaa edes kätellä minua?? Tajuan hetkeni koittaneen ja esitän kätteleväni häntä mutta vedän käden takaisin juuri kun olemme koskettamassa ja juoksen hänen kätensä alta.
"ALYSSA!" Hän huutaa takanani. Vihdoin pääsin eroon hänestä!

Istun jälkkätuoleille. Ne ovat aika pehmeitä kahden ja kolmen ihmisen sohvatuoleja ilman selkä-tai käsinojaa. Laitan reppuni viereeni ja otan kirjan esiin. Sain luvan lukea sitä odotellessani.
"Carm." Säikähdän ja pomppaan kauemmas pojasta. Hän yhä pitää kättään valmiina kättelemään.
"Jätä mut rauhaan urpo" Tiuskaisen. Ja peitän suuni kädelläni.
"Anteeksi mitä?" Carm tulee lähemmäs minua. Heilautan reppuni nopeasti väliimme. Joku opettaja tulee nurkan takaa ja Carm juoksee tiehensä. huh!

Moii! Sain vihdoin Book One:n valmiiks :3 Toivottavasti tykkäsitte muistakaa VOTE!! :D

~The BadBoy, Carm~Where stories live. Discover now