~Book Two~

459 27 0
                                    

~Kuvassa on siis Alyssa :> Kappaleen biisi: Allie X - Paper Love~


Katsoin kirkkaan oranssia paperilappua tyrmistyneenä ja nostan katseeni Ezraan. Hän rupistelee samanlaista ilmoitusta koulun rikkaan ja kuuluisan pojan poolpartystä.

"En ois niin varma... Hei se on pihkas Sofiaan!" kohautan harteitani ja puren huultani... mitä? Carm tuijottaa huuliani kuin olisi jähmettynyt eikä saisi katsettaan irti, kurtistan kulmiani. Ezra kääntyy ja huomaa Carmin kääntyen heti ympäri ja peittää suuni kädellään mulkaisten Carmia.

Carm säpsähtää ja hänen kaverinsa nauravat hänelle. Yritän olla nauramatta, epätoivoisesti ja Ezra huomaa sen raahaten minut nurkan taakse.

"Okei toi oli hullua! Me mennää PoolPartyyn ihan vaan ton mieslutkan kiusaks!" Ezra nauraa ja kävelee pois kohti kuviksen luokkaa  Joo mieslutka, enemminkin se suunnitteli tapoja miten murskata mut...

Istun siinä yksikseni. Seuraava tunti on äikkää ja en vielä tiedä kenen vieressä istun, mutta anoin opettajalta ettei se olisi Carm, ja nyt olen todellakin tyytyväinen anomukseeni!

Ope saapuu korkeissa korkkareissaan, ihme ettei kaadu! Hänellä on siisti office mekko ja hiukset nutturalla.

"Älkää ihmetelkö vaatetustani lapsoset! Minulla on treffit tänään!! Mutta niin menkää paikoillenne, ja muuten jos laitoitte eilen jotain viestiä, olin autoajelulla enkä pystynyt vastaamaan! Elikkäs nämä paikat ovat pysyvät ja plaa plaa plaplaa..." Kuulen loput puheesta vain huminana kun kävelen kohti paripöytää jossa on kaksi nimilappua... Alyssa... Ja Carm... Huokaisen ja tuijotan nimilappua.

voi helvetti... Rysähdän paikalleni ja istun tiukasti reidet kiinni toisissaan ja selkä suorana, mahdollisimman kaukana Carmin tuolista. Sitten hän istuu siihen! Oi miten ihanaa.

"Kiva et istutaa vierekkäi... vai mitä? voidaan keskustella syvällisesti siitä kuinka mulle ei saa puhua tuhmasti" Carm hymyilee ja puhuu kuin pikkulapselle. Katson häntä peloissani, melkein vapisen. Ja hän huomaa sen ja pelkoni ilmeisesti innoittaa häntä, sillä hän laittaa kätensä tuolini selkänojalle ja tuolin istumaosalle.

"pidä kiinni"

"mit- ÄÄH!"

Carm kiskaisee tuolini lähemmäs omaansa ja laittaa sormen huulilleen ja hymyilee tuota ällöttävää hymyä.

"Onko kaikki hyvin siellä takana?" Opettaja kurtistaa kulmiaan. Avaan suuni sanoakseni jotain, mutta Carm ehtii ensin:

"Onhan tietenkin! Minä ja Al vain tutustutaan toisiimme! Näin kouluvuoden alussa on hyvä olla kavereita" Carm sanoo niin sarkastisesti että kuka vaan voisi tajuta! Mutta ei meijän enkun ope! Hän vain hymyilee ja käskee avata kirjat. Yritän kiskoa tuoliani kauemmas Carmista, mutta hän pitää tuolin selkänojasta tiukasti kiinni. Lopulta luovutan ja luen vain kirjaani toinen käsi minun ja Carmin välissä piilottaen kasvoni, koska melkein itken, Carm aikoo hakata minut, tai jotain... En halunnut vaikeuksia!! Ughh...

"Spencer!" Huudan ja ääneni romahtaa, Kuulen Carmin ja hänen jenginsä takanamme n.10 metrin päässä .

"Onko kaikki hyvin?" Spencer halaa minua, ja puristan häntä niin kovaa ettei olisi ihme jos hän tukehtuisi! Näen Carmin tuijottavan meitä hirveä hymy kasvoillaan. Hän nauttii kun pelkään häntä, mutta kun pelkään häntä niin vimmatusti!

"Carm aikoo tehä jotain mulle! Luokas se ahdisteli ja kuiskutti kaikkee hirveetä mun korvaan!" Vaikerran Spencerille samalla kun yritän pidättää kyynelvirtaa joka odottaa tuloaan.

~The BadBoy, Carm~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora