~Book Seven~

156 14 2
                                    

----

-

Istun bussissa, matkalla kotiin. Mielessäni käy loopilla ne pari minuuttia ennen kuin hyppäsin bussiin... Carmin kanssa. En tiedä oliko hän ihan selvin päin, vai jos hän vain kusetti minua. Olihan siinä se pieni mahdollisuus, että pojalla olikin jotain tunteita mua kohtaan. Onhan se vähän vaikea ajatella, että ihan Carm, tykkäisi jostain, ja se joku oisin vie kaiken päälle mä. Kännykästäni on loppunut akku, ja arvelen että ainakin kaverini yrittää saada mua kiinni. Carmin frendit on iha varmaan levittäny Elin temppua kaikille. Ihan paska juttu. Nojaan bussin ikkunaan katsoen sadepisaroiden kisaa lasia pitkin. Myönnän että kyllähän tälläne myrsky kävi mun ajatuksissa aina sillon tällön, kun Eli tekstasi jollekkin ja hymyili niin hito leveesti eikä näyttäny ikinä mulle, mut en kyl iha toivonu et tää ois tapahtunu. Ois vaa muuttanu sinne muualle ilman et mä tietäisin siitä muijasta mitään, koska nyt mieles pyörii kuka se oli ja miks se lemppas mut nii helposti. Tietty Elin piti olla just sellane pleijeri, ihan mun tuuria. Ja sit Carm siihe päälle vaan, tulkaa nyt kaikki pleijerit tänne jonoon, Alyssan sydämen palasia kaikille. Naurahdan ajatukselle minusta jakamassa pieniä punaisia sirpaleita kaikille niin sanotuille koville jätkille.

Pian kotipysäkki näkyy nurkan takaa ja painan nappia. Bussi pysähtyy kirskuen ja minä hyppään pois. Sanon moikat kuskille joka hymyilee väsyneesti. Astelen vain suoraan kotipihaani ja siitä sisälle. Peter istuu sohvalla olkkarissa ja katsoo kauhuleffaa. Naurahdan.

"Mis Will?" Kysyn kuitenkin ja istahdan tärisevän miehen viereen napaten popparia.

"Öö, suihkus vissii" Hän sanoo keskittyen leffaan, jossa joku tyttö kulkee talossaan veitsi kädessä ja yrittää päästä pois, koska samassa talossa on joku kirvesmurhaaja.

"Miksei se mee ikkunasta, iha idioootti" Mumisen. Kuulen Peterin tirskahtavan.

"Kauhuleffat on mitä on"

"No jep"

---

Herään sohvalta pehmeän viltin peittämänä. Hymyilen hieman. Peter varmaan peitteli minut, kun nukahdin kesken leffan. Vilkaisen kelloa. Vasta seitsemän ja koulu alkaa onneksi kymmeneltä. Jään tuijottamaan kyljelläni eteenpäin, kunnes kuulen pieniä tassunaskeleita sohvan takaa

"Batsy?" Kurkkaan sohvan taa, ja kohtaan mustan kissan katseen. Hymyilen ja nousen kävellen kissan luo, nostaen sen syliin.

"Ai että, onkos kukaan ruokkinu sua?" Hymyilen ja rapsutan sitä korvan takaa. Lasken sen ruoakupin viereen kaataen kuppiin kissan märkäruokaa.

"Oleppas hyvä" Hymyilen ja annan käteni mennä Batmanin turkin läpi vielä kerran ja sitten annan sen syödä rauhassa.

Menen yäkertaan suoraan huoneeseeni, jossa on sänky vielä auki. Annan sen olla ja tungen suoraan vaatekaappiin. Minulla on vielä eiliset vaatteet, jotka tietty nostavat omituisia muistoja, jotka yritän puistattaa heti. Puen tiukat collegehousut ja napahupparin jossa lukee edessä "Kiss Me" Muistan Carmin ja minun ihme hommelin ja vedän hupparin nopeasti pois. Puen vain keltaisen hupparini. Hymyilen tyytyväisenä peilikuvalleni ja menen vessaan. Pesen hampaani ja laitan hiukseni perus ponnarille. Laitan vähän meikkiä, jotta en ole ihan peikko. Batman raapii vessan ovea, kun olen pakkaamaassa meikkipussiani. Naurahdan ja avaan oven. Se pomppaa heti pöntön päälle. Hymyilen ja rapsutan sitä korvan takaa. Kävelen huoneeseeni ja nappaan reppuni lattialta. Menen alakertaan ja sanon moikat varmaan nukkuvalle isälleni.

---

Kouluun meno ei edelleen houkuta, mutta minkäs teet. Pakkohan sitä joskus on mennä. Mutta vannon, jos näen Carmin edes ker-

"Hei" Tuttu ääni ehtii jo jäädä leijumaan ilmaan. Käännyn ympäri hieroen käsiäni yhteen.

"Hei" Vastaan pienesti naurahtaen. Carm asettaa kätensä pääni taakse ja lähestyy minua. En saisi hypätä idiootista toiseen näin nopeasti, mutta olen jo liian väsynyt väittämään itselleni vastaan. Annan Carmin huulien asettua omieni päälle. Hetken kaikki on hyvin. Sitten tajuan ettei näin voi tapahtua.

"Ei." Irrottaudun nopeasti ja saan Carmin hämilleen.

"Täh?" Poika kurtistaa kulmiaan. Avaan suuni, muttei mitään tule ulos.

Juoksen pois.


Heiiii... Tiiän ettei tätä oo tullu pitkään aikaan, mut se johtuu inspiksen puutteesta ja lupaan tehä tätä sit enemmän heti ku saan ideoita jne. pus pus

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 03, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

~The BadBoy, Carm~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora