~Kuvassa on Zac :) Kappaleen biisi: Jaymes Young - Feel Something~
Istumme sairaalan kovilla tuoleilla odottamassa jotakuta lääkäriä tai hoitajaa tulemaan ja kertomaan miten kävi. Zac kulkee eestaas käytävää pitkin ja on kohta juonut koko vesiautomaatin tyhjäksi. Välillä hän mumisee itsekseen, ja jotkut lääkärit tulevat rauhottelemaan, sillä varmaa on vain että hänellä murtui käsi, eikä Ezra varmaan siihen kuole. Pian eräs ruskeahiuksinen nainen tulee luoksemme ja Zac melkein murhaa tämän kysymyksillä.
"Ezra selviää, käsi olit murtunut niinkuin sanoit, paljon mustelmia ja haavoja" Hän selittää. Zac kyykistyy lattialle ja peittää naamansa käsillään. Jacob Istuu hänen viereensä ja he juttelevat hetken.
"Zac ottaa tän tosi kovaa" Sofia mumisee.
"Nii..." Vilkaisen oveen suuntaan kun kello pirisee jonkun tulon merkiksi. Sydämmeni jättää taas iskun välistä ja syöksyn Zacin toiselle puolelle.
"Zac, älä nyt suutu, äläkä tee mitään hullua, mutta musta vähän tuntuu et Carm ja sen frendit tuli..." Zac nostaa päätään ja katsoo minua punasiilla silmillään. Hän on itkenyt kohta koko sielunsa ulos.
"Carm?" Hän katsoo ohitseni mustahiuksiseen poikaan ja nousee seisomaan. Nousen itsekin ihan vain jos pitää pitää Zacista kiinni. Muutkin nousevat ja kiertyvät ympärillemme.
"No... Ezra on sit homo?" Hän naurahtaa. Zacin silmistä näkyy vihan liekki ja hän yrittää syöksyä Carmin kimppuun mutta saan kiinni hänen kädestään. Sofian hän huitaisee pois, ja kun pari lääkäriä huomaavat hekin tartuvat Zaciin.
"Rauhotu!!" Yritän huutaa, mutta liukastun ja kaadun maahan, Zac ei huomaa mihin kaaduin vaan astuu rintakehäni päälle täydellä voimalla. Päästän huudon/kijaisun ja kierin sivulle sikiöasentoon käpristyneenä.
"En.. en saa henkeä..." Kähisen. Toinen lääkärestä, se mieslääkäri iskee Zacin olkapäähän jonkin rokotteen, varmaankin rauhoittavan sillä, tämä heikkenee heti ja vaikka yhä yrittää huitoa Carmia kaatuu tämä vain Carmin syliin ja lyyhistyy hänen jalkoihinsa.
"Anteeksi, herra..." Mieslääkäri heittää rokotteen pois ja nostaa Zacin ja laskee sohvalle makaamaan. Koska Zac on niin pitkä hän valtaa yhden kokonaisen sohvan, loput mun kavereista syöksyy änkäämään toiselle ja mä jään Carmin ja sen jengin viereen.
"Oikeestikko?" Mulkaisen muita ja istun Carmin viereen. Odotamme aika pitkän ajan kunnes edes toinen pojista herää, Zac. Carm osoittaa heti pientä pelkoa. Nousen ja menen Zacin viereen niin kuin muut meidän jengissä.
"Mitä hittoo tapahtu? Justha mä yritin murskaa sen hullun..." Zac hieroo otsaansa.
"No jos jätät sen välistä, ettei tulis taas hirveetä kohtausta, jookos?" Spencer nauraa ja pörröttää Zacin hiuksia.
"Okei... Mis se rotta on?" Zac nousee ylös ja etsii katsellaan Carmia, kun hän löytää etsimänsä, hän nousee ja kävelee ainakin sentin päähän Carmista.
"Jos enää ikinä kosket mun poikaystävään, mä murskaan sut" Zac kuiskaa aika kovaan ääneen. Carm ei osoita mitään merkkejä mistään, tuijottaa vaan Zacia syvälle silmiin. sitten ohi zacista.
"Mä kuolen ja sä petät mua jo nyt? Hullu mies!" Ezra on hiippaillut zacin selän taa. Zacin naamalle leviää valtaisa hymy ja hän kääntyy salamannopeasti ympäri. Ezra kävelee aivan häneen kiinni ja tarttuu tämän kauluspaitaan.
"OOtpa sä komee" Hän huokaisee. Carm on siirtynyt Zacin takaa sivullemmaksi, onneksi. Ezra syöksyy Zacia päin suudellen tätä ja he kaatuvat penkille jossa Carm oli hetki sitten.
YOU ARE READING
~The BadBoy, Carm~
Teen Fiction[FINNISH] Alyssa vaihtaa taas koulua, Peter isän työn mukana. Koulun mysteerinen pahapoika Carm, josta kaikki varoittelevat, alkaa osoittaa outoa kiinnostusta Alyssaa kohtaan...