~Book Five~

300 26 3
                                    

Voi ollaa vaa joku lagi mut kommentoikaa jos täs on jokku lauseet pätkästy eikä kaikki näy, mut toivon et mun kone vaa pätkii xD (Tossa on tällä kertaa Eli ;D) Biisi on: Girls/Girls/Boys - Panic! At The Disco

Istuin luokassa Carmin vieressä, hän on ihan kiva, jos unohdetaan se ihme tempaus silloin toissapäivänä... Luemme samasta kirjasta koska hän unohti historiankirjansa. Olemme aika monella tunnilla vierekkäin, hmmm... Jaa. Carm vilkuilee minua aina lyhyin väliajoin, kuin tarkistaakseen jotain. Noin yhdeksännellä kerralla käännyn häneen.

"Mitä, Carm?"

Hän katsoo minua säpsähtäneellä ilmeellä ja avaa suunsa.

"Öh... Mä vaan, siis... Ookko sä vielä vihane mulle?" Carm katsoo minua koiranpentu ilmeellään ja yritän olla näyttämättä sitä, mutta tämä on niitä hetkiä, kun ajattelen vain kuinka upean näköinen Carm on, niinku miten voi ihmisellä olla noin terävä leuka ja noin upeet poskipäät? Ugh en ymmärrä!

"En... Kai? En, En." Sanon tosi oudosti ja Carm katsoo minua kulmiaan kurtistaen.

"Et siis ole?" Hän varmistaa.

"En.. En ole, en todellakaan. Unohdettu, file deleted, kaikki okei" Miks mä puhun näin oudosti? Ugh. Carm lopeta upeelta näyttäminen.

"Okei... Muute Sarah pitää taas bileet, tänään, tuu sinne ja tuo vaikka jengis vai mikä ihme te oottekaa?" Hän kohauttaa olkiaan. Nyökkään.

Opettaja on syvässä unessa ja kaikki tais just kuulla koulun pahamaisen fuckboyn kutsun, mulle koulun normaalille pikku tytölle ja hänen jengillensä, coolin Sarahin bileisiin. Katseet poraa meitä tällä hetkellä. Mä voin jopa kuulla, kun Ezra mumisee "jesjesjesjesjesjes" Käsiään vasten.

"Mitä?" Carm kysyy ja katsoo tosi terävästi koko luokan läpi, kaikki lopettaa ja jatkaa omia juttujaan aika jäykkinä, niinkuin peloissaan... Miks Carm on niin mukava mulle ja muille mun frendeille ja silti kauhee öykkäri muille? Miten joku niinkuin Carm laittais niin paljon vaivaa ollakseen hyvässä valossa meille... Tai mulle... Carm pitää katseensa tiukasti kirjassa, mutta itse tuijotan häntä. Uhmmm... En mä tiiä. Jatkan itsekin tätä toooosi "mielenkiintoista" kappaletta muinaisesta Ranskasta.

"Oikeesti mä en kestä, Carm kutsu meidät bileisiin?" Alex yrittää ymmärtää.

"Must tuntuu et me oltais menty ilmanki kutsua?" Jacob naurahtaa.

"Jep, mut nyt meidät on "haluttu" sinne, tarkottaakse et meidän pitää olla Carmin kaa vai?" Zac kysyy. Kohautan olkiani.

"Ei kai?"

Istumme taas samaan pöytään ruokalassa. Carmin jengi on viereisessä, mikä on tosi outoa, koska ennen ne oli nurkassa tuolla toisella puolella.

"Miks noi on tossa?" Spencer mumisee hiljaa.

"Öh, enmä tiiä sitäkään" Mumisen takaisin. Olemme aivan hiljaa. Kukaan ei oikeen uskalla sanoa mitään, lopulta Zac avaa suunsa.

"Mitä puette sinne?"

Mietin hetken aikaa.

"Mä ostin täs lähiaikoin sellasen mustan avoselkä minimekon ja se sopii sinne täydellisesti!" Hihkaisen ehkä hieman liian innoissani, mutta olen odottanut jo kaksi viikkoa että saan pukea sen jonnekkin, tädin häät ei meinaan oikeen sovi sellaselle mekolle.

"Mä puen vaa kauluspaidan ja jotkut farkut" Ezra sanoo.

"Mäki" Zac nostaa sormensa ja puraisee omenaansa.

"Mulla on legginsit ja se uus verkkopaita juttu" Spencer sanoo. Jacob näyttää tämänhetkistä paitaansa kohauttaen olkiaan. Käännyn Alexiin.

"Entä sä?"

~The BadBoy, Carm~Where stories live. Discover now