No dobra, teraz to się bałam.Jestem nienormalna,co ja zrobiłam....o mój Boże.....
A jak teraz będzie mnie prześladował czy coś? Co w tedy? Boże jestem taka głupia.
-Hej Miray-Powiedział Matt.
-O,cześć...-mruknęłam zaniepokojona
-Coś się stało?-zapytał troskliwie.
-Nie,nie.Jest w porządku-uśmiechnęłam się lekko.
-To dobrze-dodał po chwili.-Idziesz na lunch?-zapytał
-Umówiłam się już z Sarą,przepraszam.-dodałam i zrobiłam gest smutnego pieska
-Możecie usiąść z nami -Powiedział
"Z nami" chodziło o jego paczkę.Jest naprawdę spoko.Jak wiecie Matt też jest bardzo popularny w szkole,i tak naprawdę lecą na niego wszystkie laski.Szczerze to chciałam z nimi usiąść.To była także moja paczka,bo kumplujemy się od dziecka.Tylk Brandon jest nowy.On pojawił się w 2 klasie gimnazjum.To dziwne, że wszyscy przetrwaliśmy razem od początku podstawówki do teraz.
-Jasne-Odpowiedziałam z szerokim uśmiechem.-Tylko będę musiała zapytać Sary-dodałam po chwili
-Nawet jej nie musisz pytać-powiedział.-Wiadomo że jak jest tam Jacob,to pójdzie jak oczarowana-dodał,i po chwili wybuchnęliśmy śmiechem.
To fakt.Sara szaleje za Jacobem,a on za nią.Moim zdaniem ona bardziej pasuje do Calluma,ale to tylko moja opinia.
-No to chodźmy.-zaproponował
Gdy byliśmy na stołówce,tak.Na stołówce.Wiadomo,tu się je obiady, ale zazwyczaj każdy woli zjeść normalne jedzenie,niż jakieś okropne jedzenie kucharek.
Zauważyłam stolik Archera.Patrzył się na mnie,i poruszał śmiesznie brwiami.O co mu chodzi? Jeszcze niedawno nazywał mnie ofermą,a teraz mnie podrywa? Co za chuj.
Prychnęłam w jego stronę, i odeszłam.Zapewne teraz patrzy się na mnie,i śmieje się pod nosem.Podeszłam do stołu gdzie była już cała nasz paczka.
Przywitałam się ze wszystkimi krótkim "hej"
Rozmawialiśmy na różne tematy,o imprezie u Willa,który należy do tych bad boy'ów z serii "Archer i spółka".
-To co,idziesz na to Miray?-zapytał Callum.
-No nie wiem...-Odpowiedziałam
Zapewne będzie tam Archer a nie chce żeby się ze mnie naśmiewał.
Jak poznałam Archera? Kiedyś,byłam na imprezie u Matt'a.Poznałam tam Archera.Byłam kompletnie pijana,i mówiłam dziwne rzeczy do niego. Naprawdę dziwne!
I tak go poznałam.Później był moim kolegą ale wszystko prysło,gdy impreza się skończyła. Poza tym,jest bardzo znany...każdy o nim chyba wie.
-----------
Hejka kochani! Jak tam u was? Bo u mnie w skali od 0-10 to tak z 36- Sylwia Lipka 2016 rok 😂💘
Jak myślicie? Jak dalej podąża się kroki Archera i Miray? Czy może Sary i Calluma? Dawajcie gwiazdki,i koniecznie piszcie,jak myślicie co będzie w kolejnym rozdziale,i jak potoczą się wszystkich losy.Dozonaczenia! 💓
CZYTASZ
Kocham tylko Ciebie
Novela JuvenilMiray to 16 letnia długowłosa brunetka,o niebieskich jak ocean oczach,i śliczna jak kwiaty.Miła,lecz bardzo lubiana.Co się wydarzy,gdy na jej drodze stanie Archer? - 17 letni brunet,wysoki,piwnooki nastolatek,cholernie przystojny,kapitan szkolnej dr...