Kring...Kring....
Loceng berbunyi, menandakan waktu pembelajaran sudah tamat.Para pelajar kemas barang dan terus keluar kelas.
Unnie!kita nak tinggal mana ni?kita mana ada rumah kat sini?tanya sinb kepada yerin.
Entah!kita tanya sowon unnie jom!kata yerin kepada sinb.Yerin dan sinb pergi ke meja sowon dan eunha.
Unnie!kita nak tinggal mana?tanya yerin kepada sowon,sesudah sampai di meja sowon dan eunha.
Buat masa ni,kita tinggal kata hutan dulu,korang okay kan?tanya sowon untuk minta kepastian dari membersnye.
Tapi kulit eunha macam mana nanti?kulit eunha kan sensitif? Tanya eunha kepada mereka.
Unnie ni!cerewet betul!kata umji kepada eunha sambil buat muka menyampah.
Umji ni!sampai hati kata kat unnie ni cerewet!eunha membuat muka merajuk.
Comel lah awak buat muka macam tu!kata namja itu lalu 6 yeoja memandang ke arah namja itu.
Jungkook!korang tak balik lagi?tanya sowon apabila nampak ahli jungkook yang lain manakala eunha berselindung di belakang sowon akibat malu ditegur oleh jungkook.
Belum!kami tunggu Mia dengan namjoon.Kata jungkook sambil memandang eunha yang berselindung belakang sowon itu.
Korang balik dengan miya?tanya yerin pula.
Yes!kenapa?tanya jungkook.
6 yeoja itu hanya senyum.Kami balik dulu!kata sowon dan berlalu pergi bersama members yang lain.Hyung!kenapa hyung tengok sowon macam tu?tanya V kepada jin,yang dari tadi pandang sowon sampai sowon hilang dari pandangannya.
Hyung rasa hyung suka sowon lah!luah jin kepada members yang lain.Members yang lain terkejut akan pengakuan dari jin yang selamba memandang mereka dengan senyumannya.
Wow!jin hyung,kami tak sangka hati jin hyung yang keras tu,boleh jadi cair dengan sowon.Kata jimin dan members yang lain menyokong akan kata jimin itu.
Tapi V pun,suka kat yerin tu,kalau dia senyum boleh buat V cair tau!luah V sambil buat muka orang tengah jatuh cinta.
Dahlah V!jom balik!kata namjoon.Kata yang baru datang ke arah mereka,sambil tersenyum melihat muka V yang tengah jatuh cinta itu.
Mana miya?tanya jhope lalu memandang tempat duduk miya tapi tiada susuk tubuh miya di situ.
Miya dah balik!kata namjoon lalu keluar dari kelas.
Ala....dah 3 hari miya tak balik dengan kita!kenapa dengan miya?tanya V sedih.
V nanti petang kita gi rumah miya lah,pastu kita tanya apa masalah dia,nak tak korang?tanya suga kepada mereka.
Okay!kata mereka serentak.Dah jom balik. kata jin kepada mereka.
Jom.kata mereka serentak lagi.
.......
Korang!panggil jimin kepada membersnya.
Apa dia jimin?tanya jin lalu berhenti dan menoleh ke belakang diikuti members yang lain.
Korang tak rasa ke kita macam sedang diperhatikan?kata jimin kepada mereka.
Mana ada lah hyung,perasaan hyung jer tu.Kata jungkook kepada jimin dan members yang lain hanya mengangguk.
Dahlah!jom balik,dah nak sampai rumah dah!kata suga kepada mereka.
Mereka teruskan perjalanan manakala jimin sempat toleh ke belakang dan memerhati sekeliling.
Mungkin perasaan aku kot.Desis hati jimin dan teruskan perjalanannya.
........
Maafkan aku korang!aku terpaksa buat macam ni!aku tak nak korang kawan dengan aku,itu jerr.Kata miya yang sedang duduk atas katil lalu baring.
Flashback.....
Miya sedang memerhatikan 7 namja itu berjalan,tetiba miya nampak 7 namja itu berhenti
pastu berjalan kembali kemudian miya nampak jimin yang sedang memerhatikan sekeliling dan berjalan kembali.Apa yang jimin sedang perhatikan.Desis hati miya yang berselindung di sebalik pokok.
Endflashback...
Miya memandang syiling lalu memejamkan mata bagi hilang pening lalu miya terlelap dan tidak sedar bila dia tertidur.
Bersambung.......
Korang janganlah asyik baca jer,tolong vote sekali okay,nanti author update chapter 7 pulak,jangan lupa vote okay.....sayang korang😙😘
YOU ARE READING
GIRLS BLOOD WOLF
Random6 yeoja itu perlu selamatkan yeoja yang bernama Choi Miya kerana sudah diarahkan oleh bonda mereka kerana ingin selamatkan Miya dari musuh-musuh disebabkan dendam yang lalu. Apakah dendam yang lalu itu.Ikuti story ini jika ingin mengetahui lebi...