Miya pov.
Tok...tok...
Nugu?nyerik Miya sambil membuka pintu,alangkah terkejutnya Miya ketika itu tapi di sempat kawal olehnya.
Annyeong!!!kata mereka serentak.
Ko-korang buat apa kat sini?tanya Miya gagap.
Kami nak jumpa Miya lah!!kan jin hyung?tanya V gembira.
Haah!betul kata V.Kata jin sambil tersenyum.
Untuk apa?tanya Miya hairan,setahu dia,dia tak suruh pun mereka datang.Desis hati Miya.
Miya ni!!salah ke kami nak datang atau Miya dah tak nak kawan dengan kami?kata jhope bersuara seakan kedengaran merajuk.
Ma-mana ada korang,Miya cuma nak rehat,Miya penat.Terang Miya kepada mereka.
Okaylah kami balik tapi dengan satu syarat!kata V sambil tersenyum ada makna.
A-apa?tanya Miya gagap.keluar dengan kami besok!!besok kan cuti!!kata V diikuti members yang lain.Tapi...belum sempat Miya menghabiskan kata-kata,V terlebih dulu bersuara.Ala....Miya bolehlah...V membuat muka simpati agar Miya menerima cadangannya.
Tak sampai hati pulak aku nak tolak,lagipun memang dah lama keluar sama-sama.Desis hati Miya yang memandang V dan yang lain.
Okaylah Miya setuju!kata Miya sambil tersenyum.
Okay!besok pukul 12 kami pergi rumah Miya. Kata suga kepada Miya.kami balik dulu,sian Namjoon hyung seorang kat rumah,bye.Kata jimin lalu mereka berjalan pulang dari perkarangan rumah Miya.
Baru aku perasan yang Namjoon takde dengan mereka,tapi kenapa?desis hati Miya lalu memandang mereka keluar dari kediamannya.
.......
Baiklah cik!nilah rumahnya dan yang ini kuncinya.Kata namja itu lalu menghulurkan kunci itu pada sowon.
Gomawo!!ucap sowon kepada namja itu,namja itu hanya tersenyum lalu beredar dari situ.
Ye!!!dah tak payah tinggal kata hutan.Kata eunha gembira.
Tapi unnie,unnie kata tadi kita tinggal kat hutan?tanya yerin hairan.
Ingat unnie nak sangat duduk kat hutan,lagipun eunha kan kulit dia sensitif,jadi unnie sewa lah rumah untuk kita tinggal.
Oh Okay!jom masuk!!kata yerin dengan gembira lalu mereka masuk ke rumah itu.
......
Arg!!!penat lah kemas rumah!!kata eunha keletihan sambil baring di sofa.
Ingat unnie sorang ke penat?kami pun penat jugak.Kata sinb sambil matanya melihat eunha yang baring di sofa.
Dahlah!!unnie nak rehat,kalau dah siap gerak unnie okay.Kata eunha lalu menutup matanya.
Sinb biarlah kat unnie,unnie nak rehat,dia penat tu.Kata umji kepada sinb apabila melihat sinb yang mahu ke arah eunha yang lena di sofa.Umji ni!!sokonglah eunha unnie tu.kata sinb kepada umji.Aik!!umji pulak yang kena?tanya umji hairan sambil jari telunjuknya menunding ke arah dirinya.Diamlah!!kata sinb lalu pergi tinggalkan umji.Aku jugak.Kata umji lalu menyambung kerjanya yang mencuci tingkap yang tergendala sebentar tadi.
........
Akhirnya....siap jugak.Kata sinb sambil dua-dua tangannya diangkat,serta merta senyumnya ditayangkan kepada membernya kecuali eunha yang masih lena dibuai mimpi.
Eunha bangun!!!kata yu juga sambil goncang badan eunha lembut.Eunha terjaga sambil tangannya menggosok-gosok matanya.Dah siap ke yuju?tanya eunha.Dah eunha!!kata yuju.
Korang!bilik ada dua,jadi unnie nak 1 bilik 2 orang dan 1 bilik lagi 4 orang.Unnie dengan yerin unnie 1 bilik dan eunha,yuju,sinb dan umji korang 1 bilik okay.Terang sowon kepada membersnya.
Okay unnie kami masuk bilik dulu,nak tidur.Kata yerin kepada sowon lalu mereka masuk ke bilik masing-masing seperti diarahkan oleh sowon.Sowon lalu duduk di sofa sambil menonton tv.
.......
Kenapalah aku boleh terima pulak ajakan V tadi....malas lah nak keluar besok tapi nak buat macam mana dah janji terpaksalah ikut...kata Miya sambil baring di katil lalu melelapkan matanya untuk tidur.
Bersambung......
Amacam best tak chapter ni?sorrylah kalau tak best.Author dah habis perah otak dah,takpe nanti author update baru okay,lagi satu jangan lupa vote tau......sayang korang.
YOU ARE READING
GIRLS BLOOD WOLF
Random6 yeoja itu perlu selamatkan yeoja yang bernama Choi Miya kerana sudah diarahkan oleh bonda mereka kerana ingin selamatkan Miya dari musuh-musuh disebabkan dendam yang lalu. Apakah dendam yang lalu itu.Ikuti story ini jika ingin mengetahui lebi...