"So, you are married?""Yeap. But my wife passed away. Dah 3 tahun."
"Tak teringin nak cari ganti?"
Lelaki itu tertawa sedikit. Lesung pipit timbul di pipi kirinya. Ayam panggang tanpa tulang yang disaji bersama kentang putar, sos lada hitam bercendawan dan Brokoli tumis dimakannya sedikit. "Ni I tengah cari ganti la ni."
Rauf sengih kemudian menghirup sedikit Darjerling Tea nya sekadar membasahkan tekak.
"Tak pelik ke you just moving in to another...you know...sexual preferences?"
Lelaki itu meletakkan sudu dan garpunya ke sisi pinggan. Mata Rauf yang hitam, bersinar cemerlang dipandang lama. "As long as it gives me pleasure, kenapa perlu rasa bersalah?"
Rauf angguk , tersengih nakal sedikit lalu menghabiskan minumannya. Mereka kemudian berbual panjang tentang urusan harian. Lelaki itu katanya seorang agen hartanah. Ladangnya saja sudah berekar-ekar. Rauf hanya mengiyakan, sekali skala menyampuk setuju kemudian mencadangan kepada lelaki pertengahan 40-an itu untuk menjual sebilangan tanahnya kepada pemaju. Ketika Rauf , dengan berseloroh agar lelaki itu membela anak ikan sahaja. Jawapan yang diterima agak mengejutkan.
"Budak-budak tau apa? Bagi duit sukalah. Disuruh buat kerja berat sikit, mengada tak mau. Acah konon suruh cekik bila main. Dah sampai rumah, semua tak boleh buat," omelnya usai membayar lalu turun dari tingkat 4 Nu Sentral.
"Hotel I kat depan tu," kata Rauf sambil bibirnya muncung ke arah Hotel Sentral KL.
Lelaki bersaiz beruang itu senyum nakal. "Malam ni kita bersejuk kat rumah aku. Esok aku hantar kau balik. OK?"
Rauf menurut kemudian mereka bersama-sama ke ruang parkir sebelum menaiki Land Rover berwarna hitam.
"Asal senyap? Tadi kemain banyak mulut?" tanya lelaki itu usai tiga puluh minit pemanduan. Mereka sudah meninggalkan Kuala Lumpur dan ingin menuju ke Shah Alam.
"Takde pape. Amaze kejap naik kete besar ni," jawab Rauf sebelum tangan lelaki itu terlekap di atas peha kanannya.
"Takyala terkejut sangat," bisik lelaki itu kemudian menurunkan sikit tangannya ke celah kelengkang Rauf. Punai yang tersimpan di balik jeans biru gelap Levis mula bangun perlahan-lahan.
"Besar ni. Nanti daddy nak, boleh?"
Rauf sengih. "Anything for you, daddy."
"I wanna suck it dry!"
"And I wanna fuck daddy even harder!"
Kedua-duanya tersenyum nakal.
Mereka tiba di sebuah rumah agam, kelabu berbelak-belak lebih kurang jam 11:30 malam. Lelaki itu mempelawa Rauf masuk kemudian mengheret tangannya menuju ke tingkat atas rumah agam itu.
"Are you sure, daddy?" tanya Rauf sekadar menggoda kemudian memandang lelaki itu yang sudah menanggalkan kemeja lengan panjangnya dengan rakus. Lelaki itu tidak tunggu lama lantas meraih pinggang Rauf dan memeluknya dengan erat. Kucupan demi kucupan singgah di lehernya menambah nafsu yang mula hendak berapi. Dagu Rauf diangkat separas mata lelaki itu. Pandangan lelaki itu tajam, penuh nafsu memandangnya dengan kegersangan. Bibir mereka bertaut dengan ghairah. Rasa enak dan sesasi bergelojak di dalam dada. Sedar tak sedar, pakaian Rauf sudah tertanggal dari badannya.
YOU ARE READING
Mini Siri: Muslihat
Mystery / ThrillerDisclaimer: NSFW & Mature Content. Hadi dikejutkan dengan kehilangan misteri sahabatnya. Khalid pula ingin menebus luka lama kerana kesilapan silam. Nur Azha menjangkakan yang bekas kekasihnya akan kembali kepadanya semula. Antara cemburu, dendam d...