part1

292 18 3
                                    

Eunha pov

Asal pulak dia tengok aku mcm tu.hish ada juga yang hilang mata hari ni.

Woii,termenung kan siapa tu .kau dah tergoda ke dengan sir jungkook-yuju
Mana ada aku termenung and aku xakan tergoda dgn sir jungkook okey.dah focus aku blajar ni-eunha
Elehh blajar konon sebelum yang kau tidur tu blajar la-perli yuju
Hampir nk pecah telinga yuju bila dengar si eunhha ni focus blajar ,biasa bukan main lagi tidur kalah dgn burung hantu asyik membuta aje kerjanya.

End pov

okey class listen , saya ada meeting so awak semua boleh buat kerja masing masing but jangan bising ketua kelas tuljs nama yg bising then letak atas meja saya.jungkook memberi arahannya tegas .baik sir *tunduk hormat*.

Yeay sir xde boleh la aku tidur bebel eunha sendiri .belum sempat eunha meletakkan mukanya atas meja yuju menegurnya.woi kau ni bila sir xde asyik tidur jer pegi la baca buku ke ini tak membuta jer kerja ish apa nak jadi ngan kawan sorang ni.dah habis dah aku nak tidur belum sempat yuju nak balas eunha langsung meletakkakan mukanya kat meja.betuah punya kawan kata yuju smabil menggelengkan kepalanya.

                    ********************

Eunha dalam perjalan pulang kerumah seorang memandangkan yuju dah balik awal sebab appa dia datang awal sikit harini so keseoranganlah aku.sedang ralit melayan perasaan kereta sapa tah hon kat aku kita tengah syok layan perasaan boleh pulak dia kacau .kereta sport berwarna merah berhenti dihadapanku ,aku pun hairan asal lak kete ni parking depan aku dah xde mata ke ape parking depan orang.tengah sedap aku mengutuk dia dalan hati baru aku perasan yang kete sport ni milik sir jungkook WHAT SIR JUNGKOOK wait wait knape dia parking depa  aku ni mesti ada benda ni.



Tbc

Sorry Buat pendek jer bab xlarat nak type

And sorry kalau ada typo jngan lupa vote tau

Thanks

Love Bunny ^-^my Wife Is Student J.J.K♡J.E.HWhere stories live. Discover now