part 4

137 11 0
                                    

Tiba-tiba aku rasa mcm ade tgn yg pegang  bahu aku dan

Aaaargghh!!! Omma tolong eun ade org nk rogol eun om....xsmpat aku nk jerit pnggil omma ad tgan yg tekup mulut. Aku ape lg aku gigit tgn die smpai die lpskn mulut aku.

Aku pusing  belakang nk tgok syaitan mna yg nk rogol aku dan yg paling aku terkejut ...... Aku nmpak jeon saem tgh pegang tgn die yg aku gigit td.

Muka die xpayah ckaplah lawak gile tpi tetap hensem dimataku and dimata army(Flip almari ).oke kk smbung blikk.

Ahh saem jusonghamnida mianhae. Aku terus minta maaf dn tunduk sebagai tanda minta maaf(?)cam keling je ayat ,kk abaikan.

Gwenchanayo haksaeng. Geundae, awak buat ape kat sini sensorang?  Knapa xmasuk class? Jungkook tanya dgn muka still tahan sakit.hahah aq padan muka sape suh kacau aku.   

Ermm  nak masuk lah ni haha..... Erm okeylah saem saye masuk dulu.. Annyeonghaseyo. Aku tunduk skali lagi n then blah.

Aduhh melepas lagi kali ni. Hai haksaeng wae kau asyik nak lari dari aku, xpe aku akan pastikan kau xakn pndang namja lain selain aku. Muka aku yang hensem like jungkook bts cam ni pon still kau xlayan eh. Xpe will see.

To be continue...

Hahah still hambar gais.. Btw rajinkan lah anda vote.

Sekian terima kasih         ♥♥   ♥♥
♥         ♥         ♥
♥                         ♥
     ♥                ♥
          ♥      ♥
               ♥



Love Bunny ^-^my Wife Is Student J.J.K♡J.E.HWhere stories live. Discover now