See kan aku dah cakap mesti dia ada niat lain punya desis hati eunha.jungkook keluar drpd kereta then terus dtang kat aku .alamak knape mamat ni dtng kat sini aduh lemah der jantung aku.
Ehermm mengelamun ape tu ,meh la saya tumpangkan awk balik pelawa jungkook dgn cara yg menggoda .haah xpelah saya boleh balik sendiri anyeong eunha bow and terus blah dr situ.aduh melepas xpe nnti lam kls tahu la aku nak buat ape kat dia omel jungkook sendirian.
at eunha home
Omma eun dah balik ! Omma kat dapur sayang jerit ommanya dari dapur .aku terus pergi kedapur manalah tahu ada makanan sebab perut aku dah buat concert bts dah ni lapar gila.omma ada makanan eun lapar ni kataku sambil buat muka minta belas kasihan hehe....ada kat atas meja ada jjangmyeon makan la dulu .wah sedapnye tengah sedap aku makan tetiba oppa aku datang sergah aku nasib xmati tercekik melatus ketawa oppa bahlul aku ,bukannya nak tolong bole pulak dia ketawa nasib sayang kalau tah dah lama jadi arwah.
Woi makan xkongsi bak sini sikit rayu oppaku.takbole pegi cari yg lain aku lapar xnak kongsi aku makan tanpa menghiraukannya tulah time dia banyak makanan bukan main lagi kedekut ngan aku rasakan ape yv aku rasa bila kau buat kat aku ....hehe.lupa nak cakap yg aku ni ada oppa nma dia junghyun disebabkan dia hidup aku merana dgn fans dia tu dah naik gila aku dibuatnya.
Selepas makan aku terus bilik and bersihkan diri usai sahaja siap aku baring kat katil empuk milik aku .kejadian tengah hari tadi bermain di fikiran aku ,apa motif sir jungkook bt cam tu ehh.aku tertidur dgn memikirkan hal yg berlaku tadi
End eunha pov
At jungkook house
Kejadian petang tadi masih bermain difikiranku .aku sendiri pun xtahu knape aku kacau dia but dia cute maybe sbb tu aku nak kacau dia .ahh never mind yg penting besok aku akn kacau dia balik haha .walaubagaimanapun aku akan bt dia tertarik dgn aku dan suka aku but apa benda yg dia suka mungkin itu boleh buat dia suka kat aku.hish apa ni jungkook kau merepek budak tu mentah lagi kut omel hatiku apabila menyecari yg tindakanku salah dan xlogik mana ada student kawin ngan cikgu .haih papela skarang aku nak tidur.
Keesokan harinya
At schoolHarini aku datang awal sikit sbb harini aku bertugas utk membersihkan kelas bukan aku sorang ada lagi empat orang yg skali bertugaas ngan aku.selepas aku siap bertugas yuju dan yg lain datang .woi awal kau sampai soal yuju dan dia menekankan perkataan awal tu bunyi cam sindir jer.asal xleh ke aku dtng awal xpe aku balik nnti lam kul 8 sat g aku dtng balik and aku acah ambil nak balik tp yuju halang aku .wey kau ni aku nak gurau sikit fah nk melenting aku lgi happy kalau kau dtng awal tau xde la aku sunyi.
Aku tahu yg kau gurau ngan aku and aku saja jer nak test kau tadi...hehe.kau lah kawab aku dunia akhirat bals yuju sambil peluk aku.woi lepas lah xde oksigen ni.yuju melepaskan pelukan dan tersengih .sorry aku sengaja peluk cam tu.
Selepas cikgu lee masuk bagi pelajaran yg pertama .knape math ditakdirkan masa yg pertama and time nilah mata nak ngantuk. huwaa aku menguap dgn penuh nikmat nya kalau tidur nnti kena berdiri kat luar jatuh la maruah aku .aku meminta izin dr cikgu utk ketandas bukan nk buang hajat tapi nak basuh muka utk hilangkan ngatuk.
Semasa dlm perjalanan ketandas aku terserempak dgn sir jungkook kalau nk ikut kan hati memang aku nak patah balik tpi ngatuk aku makin bertambah dibuatnya .aku pegi tanpa hiraukannya semasa aku lalu tepi dia aku persan yg dia wink kat aku arggh tolong pegang sorang aku hampir nak pengsan .mak ai hensem betul sir jungkook tu ahh hiraukan dia fokus pada tandas.
Lepas aku g tandas aku terus msk lam kls and msk jer kam klas nuka sir jungkook plak bukan ker tadi cikgu lee pelik betul .aku ketuk pintu then masuk smpai je tmpat dduk aku ,aku terus tnya yuju apa yg dah blaku then yuju cakal yg sir junhkook gnti cikgu lee krana cikgu lee ada hal mustahak dan perlu pulang dhn segera disebabkan tu sir jungkook ganti kels pagi ni.
Oke class awk semua blh buat kerja sendiri .kata sir jungkook .lepas sir jungkook tu cakap cam tu terus kelas jadi bising tpi clah teruk sangat bising tu dan aku perasan yg dia slalu tengok aku.aku xsuka aaku rimas.
Loceng berbunyi menandakan waktu rehat .wah xsbrnya nk jumpa kantin ...nak makan banyak banyak excuatly aku nak makan kimbap and susu coklat je sbb diet .
Sampai kat kantin aku memesan makanan yg aku cakapkan tu then duduk kat sblah yuju ,tengah sedap menikmati makanan chanyeol dan sehun duduk join skali rehat ngan kiteorang aku xkesah kalau dduk semeja ngan dia tapi datu jerr aku xsuka diorang slalu kacau aku pegang tangan la,nak suap la,tu la ,ini la eii rimas lah .
Habis makan aku tarik yuju pergi masuk kelas xhadap aku nak layan sekor babun sekor lagi tenuk .jahatnya mulut aku ni ...xpe skali skale jer ..hehe.
Tbc
Hope enjoy this part sorry kalau part ni mambosankan anda yer and jgn lupa vote
Thank
YOU ARE READING
Love Bunny ^-^my Wife Is Student J.J.K♡J.E.H
Roman d'amourPatut ke aku menaruh perasaan aku ni kat dia. Cerita ini mengisahkan seorang student yang jatuh cinta dgn cikgunya sendiri. Kalau nak tahu lebih lagi silalah baca . Sorry saya tak pandai sangat nk buat sinopsis ni.