Habis makan aku tarik yuju pergi masuk kelas xhadap aku nak layan sekor babun sekor lagi tenuk . Sebok jerr kacau hidup org sat gi aq bg penumbuk xpasal² gigi xde.
Weii kau ni asal lakk main tarik -tarik,aku xhabis lagi makan .yuju muncung kan mulut dia.kau ingat kiyot buat cam tu sat gi aku ikat bibir kau sampai kau xdapat makan.eunha dah start buat muka menyampah.sampai hati kau nak ikat bibir aku minah ketot ,sedar la sikit yg kau tu pendek nak ikat bibir org ambil barang ats almari un xsmpai . meletus ketawa yuju bila dapat kenakan balik si eunha tu. Ewah cantik mulut kau ckp aku pendekk xpe ar xnak kawan-.
Eunha bangun then terus tinggal yuju kat situ -nk majuk setahun ngan ko padan muka. Desis hati eunha.
Yuju melopong tgk eunha yg dah tinggalkan dia yg tgh syok mkn. Weii tunggu la -yuju mengejar eunha dr blakang, mulutnya xhenti² mencarut kat eunha.
Skip rehat
Dalam kelas eunha dah xmerajuk dah dgn yuju. Yela wat pe nk majuk cam bdk kecik xswag langsung.
Situasi dalam kelas dah xtau nk cakap ape macam zoo negara pun ade. Macam ni kls bila cikgu xmasokk. Xpe semua student dah pandai buat ape nk blajar kan? K lupakan ape yg aku cakp.
Eunha yg dah kebosanan keluar dr kls durjana tu ,yuju plak rajin dok baca buku yg die baru bli tu. Aku ape lg xkn nk tgk permandangan kls zoo ni ,so aku ambl keputusan utk pegi ambl angin kat rooftop.
Time aku jalan g rooftop ,aku rasa yg ade org ikut aku dari blakang tapi yg peliknya bila aku tgk balik xde manusia pun .pelik.aku buat bodoh jer and aku smbung blikk perjalanan aku nk g rooftop .aku daki satu persatu anak tangga utk naik rooftop and finally aku smpai gakk.
Sunyi sangat kat sini aku suka. Aku buka iphone aku then buka lagu wanna one beautiful. Aku pejamkan mata sambil menghayati lagu tu. Tgh sedap dul lyn perasaan aku dgr cam ade manusia duk panggil nama aku .aku pusing belakang then aku cuba cam figura mane yg duk manggil aku. Aku kecilkan mataku cuba utk mengecam manusia tu. Dan manusia itu adalh jeon saem. Oh my god.
Ape aku nk buat skrang ni. Nk lari mana boleh die duk berdiri tegak depan pintu tu. Haduii. Mampos la kau eun. Nk bagi alasan ape ni. Skrang ni aku lngsung xtgk die. aku just tgk lantai jer. Maklumlah lantai lg hensem dr muka diie eh tak die lg hensem cair aku.
Tiba - tiba aku rasa mcm ade tgn yg pegang bahu aku dan
Tbc
Sorry lma xupdate. Sorry klau story ni xbest or hambar
Jgn lupa comment and vote
Thanks yg dh vote my story
Sorry update pndek
YOU ARE READING
Love Bunny ^-^my Wife Is Student J.J.K♡J.E.H
RomancePatut ke aku menaruh perasaan aku ni kat dia. Cerita ini mengisahkan seorang student yang jatuh cinta dgn cikgunya sendiri. Kalau nak tahu lebih lagi silalah baca . Sorry saya tak pandai sangat nk buat sinopsis ni.