''Jine ahoj... jídlo už je připraveno'' řekla a pohled stále upírala na má ouška.
Byl jsem zklamaný že nemůžu vařit já, ale nevadí aspoň si vyzkouším jaké je to když se starají ostatní o mě a ne naopak.
''Kde je Kookie a Tae?''zeptala se mě
''Půjdu je najít.''řekla když viděla že se nemám k odpovědi.
No to by ještě scházelo.
Chytl jsem jí za ruku a jen jsem záporně zakroutil hlavou.
''Myslím že by nebylo dobré kdyby jste je vyrušila při jejich...činosti'''řekl jsem jí co nejšrtěněji.
(To slovo existuje ok ? :D)
Jen přikývla a zasmála se.
''Ty dva jsou hrozní asponˇ že to tentokrát není slyšet minule je slyšeli i sousedi.''zasmála se Kookieho mamka.
(Já kdybych byla jejich soused tak bych na ně ještě čuměla s dalekohledem :DD)
Taky jsem se zasmál.
''A kde je Joonie?'' zeptal jsem se trošku smutně.
Všichni si tu užívají a já sedím na židli v kuchyni bez Namjoonieho.
''Šel něco koupit už nevím co to bylo'' zamyslela se na chvilku.
''Hmm takže už jsi vzhůru'' slyšel jsem hlas ode dvěří.
Otočil jsem se a kdo jiný by tam měl stát než můj Joonie.
''Joonie'' rozběhl jsem se a skočil jsem po něm.
''Ahoj lásííí'' zapištěl jsem a tiskl jsem se v jeho náruči.
''Ahoj Jinnie, mám způsob jak se toho zbavit'' řekl a cvrnkl mě do ouška.
***
Jéj další dílek tu :33
Jinak na mém účtu už vyšla nová 'povídka' na téma Vkook, tak jestli budete chtít podívejte se.
Jmenuje se: Znáš mě? Já tebe ano
Moje Namjin už se rozrůstá a za chvilku by mělo být zase všechno vpořádku ˇ-ˇ
Poslední dobou se mi v hlavě motá spousta věcí a pak je všechno popletené :DD
Jo a s novou povídkou byly menší problémy takže jestli něco bude špatně, napiště to do komentů prosím :3
Láskuju vás :* ☻☺☺ ♥♥♥
ČTEŠ
I will never leave you [Namjin] ✔
FanfictionS lidmi v černém oblečení a při spouštějíci se rakvi, se tihle dva potkali. "Nikdy tě neopustím" slíbil mi...Dodržíš svůj slib ? 💎Namjin💎 ❕ boy x boy❕ 🌈🌈🌈🌈🌈🌈