5.Bölüm EXO'yu Tanıyorum

95 16 5
                                    

Ki jiye song kendi okuluna ben kendi okuluma doğru yola çıkmıştık.

Ben taxi ile gittim. O yürüyerek. Yol boyunca Luhan'ı düşündüm.

Okula geldiğimde ilk ders biyolojiydi. Nefret ediyorum şu dersten. Ben her zamanki gibi uyuyacağım.

Hoca derse girdi tam sıraya uyumak için kafamı koydum ki aklıma Exo geldi. Onları düşündüm. Ve fazla önyargılı davrandığımı fark ettim.

Sonra bende Ki jiye song gibi onları araştırdım. Sorup soruşturdum. En çok da Luhan'ı araştırdım. Hepsinin adlarını ve yüzlerini ezberledim. İlk başta hepsi birbirine benziyor gibi geldi, hepsini karıştırdım ama sonra alıştım. Biansımın da Luhan olmasına karar verdim. Ama biansdan da öte ona aşık oldum😌.

Ve onları bayağı tanıyıp sevdim. Tamamen fanları oldum. Ben onları araştırırken hoca da boş boş konuşup ders anlattığını sanıyo yaa. Ama kimse dinlemiyo.

Yine düşüncelere dalmıştım ki birden telefonuma mesaj geldi. Bi baktım Ki jiye song. "Knk hemen buraya gel. Şuan Exo ile aynı sınfta bulunuyorum. " yazmış. Şuan şok geçiriyorum. Ama şok fazla uzun sürmedi. Luhanı da düşünerek hemen hocadan özür dileyip dışarı fırladım. Keşke okullarımız birbirine uzak olmasaydı. Hemen taxiye atlayıp okulun yolunu tuttum.

Oraya vardığımda Ki jiye songun sınıfını buldum. Kapıyı bile çalmadan içeri daldım.

Karşımda tam tamıyla 12 kişiyi eksiksiz gördüm. Onlar Exo idi Exo. Her ne kadar onlar hakkında farklı düşünsemde sabit fikirli değilim.

Ben düşüncelere dalmıştım ki hoca bana kim olduğumu soruyordu. Ben ise bön bön Exoya bakıyordum.

Ahh ah. Luhan gerçekte daha yakışıklıymış. Hepsi de tatlı tatlı bakıyordu.

Sonra hocaya kendimi tanıttım ve artık bu okulda okuyacağımı bildirdim. O da fazla soru sormadı. Zaten tahammülüm yoktu.

Sonra da hemen kankamın yanına oturdum.
Ders boyu beraber onları izledik. Şimdi heyecandan bayılacağım...


Arkadaşlar oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Bölümler biraz kısa oluyor. Kusura bakmayın. Sizleri seviyorum.😘

EXO ile YAŞAMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin