*Parantez içleri "( ) " onlar diyalog içerisindeyken içlerinden düşündükleri ve konuştuklarıdır arkadaşlar.😌
***
Ben: Eee nereye gidiyoruz?Luhan: Sinema, sonrada bir yerlerde oturup bişiyler içeriz.
Ben: Tamam. Plan işleri sende Luhanım😌. ( "ım" ekini koymasam olmazdı..)
Sanırsam mutluluktan öleceğim.
Yoo yo bugün bitmeden ölmem, ölemem.
Bugün en özel günüm. Aşkımın beni bi yere kendi teklifi ile ilk götürüşü. 👫
Ama acaba neden ben? Neden yalnızca benn? Yani Ki jiye song ya da ne biliyim sınıftan başka bir kız değilde ben!? Veya exo. Neden exo da gelmedi. Şaşırtıcı.. Ya da ben abartıp, fazla saçmalıyorum. Yani sonuçta çocuk benimle gezmek istiyor. Napalım😅😝😋
Bunu sormalıyım.
Ben düşüncelere dalmışken sanırım Luhanım bana sesleniyor.
Luhan: Song soooong! Song dong huyoooo! Heeyoo!! (niye duymuyo yaa😰!)
Ben: Ayy. Hııhh pardon bişiy mi dedin canım yaa. (Canım ne ya. Ne saçmalıyorum ben. Canımı içimden söylememeliydim uffff. Ama sonuçta o benim ömrüm. Yani ona aşık olduğumu o da biliyor. Sıkıntı yok.)
Luhan: Yoo yo ne diyecem yaa sen takıl kafana göre. Takma beni ya valla sıkıntı yapma. Ben yokmuşum gibi davran.
Ben: Yaaaa Luhan yapma böylee, dalmışım birden. Küstün mü? ( oyy! Yerim seni. Aşkım bana trip mi atarmış. Baby boyum.💝)
Luhan: Yok ya şaka yaptım. Buna da küsülür mü? (Acaba ne düşünüyordu!?)
Ben: Ohh iyi bari. (Şakacı aşkım benim yaa💚 o gözlerini yerim senin nasıl bakıyo bee.)
***Ben: Bence bu filme gidelim. Sence??
Ayy ya da bu mu olsa?
Ama buna da güzel diyorlar. Ama sende bişiy söyle Luhan yaa.Luhan: Hepsi güzel aslında da bence ilk seçtiğin daha güzel. Ona gidelim.
Ben: Tamam sen nasıl istersen. ( zevklerimizde nasıl benziyor. Djdjdjdj)
Aslında ben hep romantik film bakıyodum ama aynı zamanda aksiyon.
Ama, ama o sadece romantik olan aşk hikâyesini seçti. Aslında bu beni çok mutlu etmişti. Onunla tam kafa dengiydim.
Fakat kafamda bir sürü soru işaretleri var. Hepsini filmden sonra konuşmalıyım. (❓?❓?❓)
Kantin gibi bir yer bulduk ve patlamış mısır aldık. Ama bir tane aldık. Çünkü küçük boyu yoktu ve bir tanesini ikimiz bile bitirebileceğimizi sanmıyorum. Ama onunla aynı şeyi yemek çok güzel olucak.
Ayy çok heyecanlıyım. Çabucak film başlasa keşkee.
İkili diye sevgili koltuğu almıştık. Çünkü gerçekten çok kalabalıktı. Ve biz yalnız olmak istedik. Daha doğusu ben istedim.
Film başladı. Patlamış mısırımızdan da yiyorduk. Bazen ellerimiz birbirine deyiyordu. Bu benim tarif edemeyeceğim kadar hoşuma gidiyordu. Onunla baş başa olmak harika!
Aslında ben film boyunca çaktırmadan onu izledim. Çok tatlıydı. Tam bir koca adayı😍.
Bazı sapık sahneler de vardı tabii. Ama Luhan o sahnelere bakmıyordu. Zaten bende bakmıyordum. Bakışıyorduk.
Film bitti..
Harika bir filmdi. İkimizde bayıldık. Ama ben filmden çok Luhanı izlediğim ilk film olduğu için beğendim. İnşallah bizim aşkımız da böyle olur...
Bi kafe bulduk ve oturduk. Kahve içiyorduk. 🍵🍵
Ben: Luhan, bişiy sorcam?
Neden sadece biz ikimiz geldik? Yani bu benim için sevinçten ölme sebebi tabi ki. Ama neden arkadaşım Ki jiye song değil. Neden sınıftan bir kız değil de ben?? Veya exo da yok. Biz baş başayız yani bu çoooo...k hoş.Luhan: Yani hani arkadaşının, Ki jiye songun biası, exodan en sevdiği Sehun ya (@sehununpiskopatasigi). Senin binasında benim. Yani sanırım. Zaten diğer kızlar genelde Chanyeolu (@EXO_BEAKCHAN) seviyorlar. Ayrıca sen diğer kızlardan çok farklısın. Çok iyi ve samimi bir kızsın. Beni çok sevdiğini söylemiştin. Bende seninle tanışırım vakit geçiririm diye düşünmüştüm.
Ben: S... se... senn benimle tanışmak mı istiyorsun? Se...en benim farklı olduğumu düşünüyorsun öyle mi? Sen beni bu düşüncelerinle çok mutlu ettin Luhan yaa. Yani beni dünyanın, en mutlu insanı yaptın resmen..
Luhan:😂😝
Kafede çığlıklar atıyordum. Luhan da karşımda tatlı tatlı sırıtıyordu.
Herkes bize bakıyordu. Kızlar nasıl kıskanıyordur beniii. Ama şuan hiçbir şey umrumda bile değil. Hiçbirini takmamalıyım.
Zaten durmadan kızlar gelip selfie yaptılar. Birini az daha gebertecektim. Luhan da anladı zaten gerginliğimi. Daha fazla çektirmedi.
Fazla tepkili olduğumu biliyorum. Ama napıyım kıskanıyorum, paylaşamıyorum bitanemi.
Ama şimdi öyle değil. Yani şuan kimse umrumda değil. Sadece Luhan var. Zaman durdu. Sadece o ve ben...💞
Arkadaşlar eleştiri, istek ve beğenilere açığım. Voteleri unutmayalım. Hayırlı bayramlar.. Hepinizin bayramını kutluyorumm.😘
🍸💗💗🍸💗💗🍸
💗💗💗💗😍😍😍
💗💗💗💗😍💗😍
🍸💗💗💗😍💗😍
🍸🍸💗💗😍😍😍
🍸🍸🍸💗🍸🍸🍸
🍸💜💜🍸💜💜🍸
💜💜💜💜💜💜💜
💜🌹💜🌹💜💜💜
🍸🌹💜🌹💜💜🍸
🍸🌹💜🌹💜🍸🍸
🍸🍸🌹💜🍸🍸🍸🎀🎀🎀🎀🎀🎀
"Happy Easter!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO ile YAŞAMAK
FanfictionExo'yu yeni tanımış ve onlarla tesadüfen karşılaşmış bir kızın hayatındaki değişiklikler ...