Kankam gile sonunda varmıştım. Bir tek o ve ben vardık.
Annesi ve babası yurt dışına gitmiş. O da tek çocuk olduğundan dolayı evde yalnızdık.
Hemen kendimize bişiyler hazırladık ve yedik. Sonra bana bir video izletti. Bir grup hem şarkı söylüyor hem de dans ediyordı.
Adı Exo muymuş neymiş. O da bu grubu yeni keşfetmiş. İzlerken o kadar çok heyecanlanıp bağırıyordu ki kaç senelik arkadaşımı tanıyamamıştım.
Benimde böyle tepkiler vermemi bekledi. Ama ben tabiki de saçma saçma hareketler sergilemedim. Bana o kadar da ilgi çekici, olağan üstü gelmemişti.
Ki jiye song benim bu düşüncelerim yüzünden benim delirdiğimi ve piskoloğa görünmem gerektiğini söyledi. Ama ben fazla abarttığını düşünüyorum.
Ki jiye son: Kanka delirdin mi sen? Nasıl beğenmezsin onları???
Ben: Bence abartıyorsun. O kadar da değil. Tamam tatlılar, sesleri güzel ve biraz da iyi dans ediyorlar ama çok da beğenmedim.
Ki jiye son:Onlar Güney Korenin ülkemizin en ünlü şarkıcı ve dansçı grubu. Onlar ülkemizi temsil ediyo. Bence sen fazlasıyla ergensin. Ayrıca onlarla aynı yaştayız.
Her ne kadar Ki jiye songa öyle desem de oradaki bir çocuk çok dikkatimi çekmişti. Gerçekten beni fazlasıyla etkilemişti. Hemen Ki jiye songa adını sordum. Adı "LUHAN" imiş. Onu gerçekten beğenmiştim.
Biz böyle sohbete dalmışız, saate hiç bakmamışız. Saat 02.30 olmuş. Ben yer yatağında Ki jiye song yatağında yatmak üzere yatışa geçtik. Çünkü yarın lanet olası okul var.
Çok yorgun olduğumuzdan dolayı Ki jiye song hemen uyudu. Ama ben Luhanı düşündüm. Çünkü o çok tatlı, yakışıklı gelmişti bana.
Sizleri seviyorum. Bölümler geç gelse de kusura bakmayın. Eksiklerim varsa söyleyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO ile YAŞAMAK
FanficExo'yu yeni tanımış ve onlarla tesadüfen karşılaşmış bir kızın hayatındaki değişiklikler ...