9. Bölüm Yeni Okulum

47 11 7
                                    

                       ***
Uyandığımda odamda yatıyordum. Saat 07.15 idi. Ben buraya nasıl geldim. İnanamıyorum evdeyim.

Ohh hayır hayır bunlar rüya mıydı? Luhanla geçirdiğim vakitler rüma mıydı????

Yok yok değildi. Sanırım dün cafe de bayıldım. Ee heyecandan tabi.

Şimdi siz: "neden bu kadar abarttın?? Luhan sadece seni tanımak istiyorum ve sen diğer kızlardan farklısın dedi. Yani bunun abartılcak ve hatta bayılcak bir yanı yok!!" diyebilirsiniz.

Ama o kadar kolay değil arkadaşlar! Sonuçta o LUHAN Exo'nun Luhanı. Benim gibi sıradan bir kıza böyle şeyler demesi fazla garip. Bayılmakta sonuna kadar haklıyım.

Ya sabah sabah ne saçmalıyorum ben?. Kiminle konuşuyorum?. Kafayı mı yedim?. Luhan aklımı başımdan aldı benim😝😚..

Bugün pazar. Ahh tanrım! Dün annem ve babamla okul değişimini konuşacaktık akşam ben gelince. Lanet olsun! Ne oluyorda bayılıyorum ben ya. Bugün pazar ve okul kaydının bugün yapılması gerekir. Yoksa yarın o okula gidemem.

Hemen elimi yüzümü yıkadım. Saçımı topladım ve aşağı fırladım. Annem ve babam kahvaltı yapıyorlardı.

Annem: Bende seni uyandırmaya geliyordum kızım. Daha iyi oldun mu? Dün başına güneş geçti herhalde. Bayılmışsın. Orada doktor mu ne varmış. Cafe de seni muayene etmiş. İlaç yazmış. Dinlensin demiş. Hastaneye gerek yok demiş. Luhan oğlumuzda sağolsun ilaçları almış. Seni buraya getirdi arabasıyla. İlaçları da bıraktı. Uyanınca beni arasın dedi. Çok telaşlandı. Çok iyi çocuk maşaallah!!

"Oğlumuz"!! İyiymiş. Sevdim bunu. Benim hemen Luhanı aramam lazım. Kıyamam merak mı ettin sen aşkımm.

Ben: Sanırım çok dolaştık başıma güneş geçti anne. Ama şimdi iyiyim. Neyse ben bi odama çıkıp geliyorum.

Hemen odama çıktım ve Luhanı aradım.

Luhanım: Song!! İyi oldun mu? Çok kokuttun bizi yaa. Neden birden bayıldın?? Ne yapacağımı şaşırdım. Bide aramadın uzun süre.

Ben: Luhan sakin olur musun. Uyuyordum. Arayamadım. Dinlendim de şimdi daha iyiyim. Dün her şey için teşekkür ederim. Sen de olmasan...

Luhanım: Aa Songg lafımı olur. Dün seninle çok güzel vakit geçirdim. Beni kırmayıp. Benimle geldiğin için asıl ben teşekkür ederim.

~Songgg ~  Soooong~

Ben: Yaa Luhan kusura bakma. Benim kapatmam gerekiyor. Annem çağırıyorda. Görüşürüz.

Luhanım: Görüşürüz Song.

Hemen aşağı indim. Kahvaltımızı yapıyorduk ki.

Babam: Kızım biz annen ile bir karar aldık.

Ben: Neymiş o babacım??

Annem: Hani sen demiştin ya okulumu değiştirmek istiyorum diye.

Ben: Evett.

Babam: Biz düşündük, taşındık ve annenle senin okulunu arkadaşın Ki jiye songun okuluyla değiştirmeye karar verdik canım.

Annem: Baban haklı Song. Madem o okulda Luhan gibi Ki jiye song gibi iyi arkadaşların var seni koruyan, seven, destekleyen bizde neden olmasın dedik ve böyle bir karar aldık..

Şuan ne yapacağımı ne diyeceğimi bilememiştim. Tamam bu cevabı bekliyordum ama bi değişik oldum. Çooooo...k mutluyum. Yuppiiii!!!

Ben: Ahh anne, baba! Sizleri çok seviyorum. İyi ki varsınız. İyi ki benim ailemsiniz❤.

Koştum ve hemen ikisine de sıkıca sarıldım.

Anne-babam: Sende iyi ki varsın Songg😂..

Annem: Hadi hazırlan da kızım. Hemen çıkalım, kayıt işlemlerini halledelim. Yarın okulun var sonuçta.

Hemen odama fırladım. Dişlerimi fırçaladım. Pembe  tişörtümü ve kot şhortumu giydim. Saçlarımı düzleştirdim, makyajımı yaptım. Siyah çantamıda aldım.

Artık hazırım. Aşağı indim. Annem ve babam çoktan hazırlanmışlar bile. Hemen yola çıktık.

                       ***
Okula geldiğimizde tam okuldan girecekken karşımda Beakhyunu gördüm. Konuştuk falan. Okula bazı kayıt işlemleri için gelmiş. Tamda gidiyordu. Canım yaa. Valla tüm Exo üyelerini ayrı seviyorum. Ama en çok daa Luhanım. Bebeğim benim be.

                      ***

Müdür Bey: Eveeet! Song dong huyo kızımızın kayıt islemleri tamamdır. 11\E sınıfı.

Babam: Evimiz buraya uzak servis ile gidicek.

Müdür Bey: Tamam tamam halletik o işi. Yarın servis 06.20 gibi gelir evinizin önüne.

Babam: Teşekkürler müdür bey, iyi günler.

Ayy şuan çok mutluyum EXO ile aynı okulda hatta aynı sınıftayım. Sevinçten ölebilirim..

                        ***
Ayy çok yoruldum ya cidden. Bugün okuldan çıktıktan sonra babam ve annemle akşama kadar vakit geçirdik. Yemek yedik, alışveriş yaptık, gezdik, dolaştık.

Bayağı yoruldum. Hemen pijamalarımı giydim. Ama  makyajımı silmeye üşendim ve silmedim. Kendimi karanlık, derin bir uykuya teslim ettim..






~Saranghae çingularımm~





EXO ile YAŞAMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin