(Bölüm ismi bulamadım da önerilere açığım♡)
Gözlerimi açtığımda kanepedeydim. Sanırım dün anne ve babamı beklerken burda uyuya kalmışım.
Oturma odası ve mutfak arasındaki duvarı taşınmadan yıktırdığımız için mutfağı görebiliyordum. Masa halâ bıraktığım gibi duruyordu, sanırsam ailem gelmemiş.
Ama beni daha Exo'nun okuluna yazdıracaklardı. Hemen annemi aradım.
Ben: Anne nerdesiniz? Ben dün yemek hazırlamıştım da koltukta uyuya kalmışım.
Ommam: Kızım acil işimiz çıktı. Biz de şehir dışına gittik. Geliyoruz. Birlikte kahvaltı ederiz. Canım kızım saranghae.
Ben: Tamam anne ben kahvaltı hazırlarım. Babama selam söyle. Saranghae görüşürüz.
Hemen yemekleri dolaba koydum. Güzel bir kahvaltı sofrası kurdum. Evi temizledim.
Sonra kapı çaldı. Kapıyı açarken telefonuma mesaj geldi. Kapıyı açıp odama çıktım. Mesaj Luhandan gelmişti. Ahh tanrım inanamıyorum.
Bana kısaca Song demiş. Ayy aşkım yaa.
Luhanım: Song bugün istersen ikimiz bişiyler yapabiliriz. Eğer bir planın yoksa. Sinemaya falan gideriz.
İnanamıyorum. Bana baş başa buluşalım diyo resmen. Ohaaaa b... bu... gerçek olamaz. Hayır ben hayal görüyorum.
Neyse çocuğu daha fazla bekletmiyim. Tabiki de bu fırsatı kaçırcak kadar salak değilim.
Ben: Olur. Bir planım yok. Müsaitim.
Luhan: O zaman konum at. 2 gibi gelip alayım seni.
Ben: Tamam~
Ayy inanamıyorum. Benle buluşmak istiyo. Ahh olamaz saat 13.05 nasıl hazırlayacağım ben.
"Song dong huyooooo kızım hadi sofraya gel."
"Geliyorum anne."
Luahana hemen konum attım. E dolayısıyla evimi bilmiyor. Olsun öğrenecek sonuçta.
Annemin 5 kez çağırmasından sonra hemen aşağı indim. Bi güzel kahvaltımı yaptım. Ve ailemle okul meselesini konuşmaya karar verdim.
Ben: Anne ben Ki jiye song'un okuluna yazılmak istiyorum.
Babam: Nerden çıktı şimdi bu?
Annem: Hem o okul buraya uzak. Olmaz.
Ben: Yaa ama ben en iyi arkadaşımdan ayrı olunca üzülüyorum. Ve bu da benim derslerimi etkiliyo. Bakın seneye YGS ve LYS'ye gircem. Hem o çok çalışkan. Beni çalıştırır. Lütfeeeeen???
Annem: Düşüneceğiz biz sonra konuşuruz.
Bana öyle demişlerdi. Ama kabul edeceklerinden kesin emindim. Beni kırmazlar.
Ayyyy vaktim daralıyor. Benim hemen çıkmam lazım ve hala pijamalarımla duruyorum.
Hemen yukarı çıktım. Dişlerimi fırçaladım.
Havalar ısındığı için siyah baskılı bir tişört üstüne ince gri kapşonlumu ve altına da siyah dar pantolonumu giydim. Saçımı düzleştirdim. Makyaj yaptım. Siyah kol saatimi taktım. Ve siyah düz sırt çantamı hazırlayarak aşağı indim. Bugün bayağı siyahlara büründüm galiba. Günlerden cumartesi olduğu için annemgil tatildi ve evdelerdi.
Onlara arkadaşım Luhan ile gezeceğimi söyledim. İzin verdiler ama eve gelince benle konuşacaklarmış.
Bende tam yeri diye akşam onlara Exo'yu anlatacağım. Saatime baktım ve 13.55 olduğunu fark ettim. Ve ailemle vedalaşarak evin önünde beklemeye başladım.
Arkadaşlar yorum oylarınıza ihtiyacım var. Saranghaeeeee♥...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO ile YAŞAMAK
FanficExo'yu yeni tanımış ve onlarla tesadüfen karşılaşmış bir kızın hayatındaki değişiklikler ...