9. Yeni ev

33 2 0
                                    

İYİ OKUMALAR. SİZLERİ ÇOOOK SEVİYORUM..!


Bu gün Pazartesi. Saat 10'da uçak kalkacak. Şu anda saat 7.
   
   Bavulumu hazırladım ve şu an kaç param olduğuna bakıyorum. 3 kredi kartım var ve toplamda 1.540.000 tl var. Eğer babam para yatırmayı bırakırsa bu para bana sadece 2 yıl yeter diye düşünüyorum. Ama sadece düşünüyorum.
  
   Baran nedense aklımdan bir türlü çıkmıyor. Sebepsizce onu özlüyorum.

   Odama son kez şöyle bi baktım. Tavanımdan başka bir şeyi özleyecegimi sanmıyorum.

     Üzerime uzun beyaz bir elbise onun üstüne de kot ceketimi giydim. Ceketim ile aynı renk kot babet giyip bavulumu aldım ve aşşağı indim.

   Hatice sultanla vedalaşmak bayağı bir zor oldu ikimiz de ağlamıştık. Annemin vermesi gereken bilgileri o veriyordu.

   Acaba evlatlıkmıyım ?

   Bu düşünceyle gözlerimi kocaman açtım. Yok be ne evlâtlığı tövbe tövbe.

    ~~~~~

   Vedalaşmamız gereken kişilerle vedalastiktan sonra hava alanına geldik.

    Rüya'nın annesi,babası ve bir kaç arkadaşı onu yolcu etmeye gelmişlerdi.

   Bende o kişilerle vedalaştım. Rüya son kez arkasına baktı. Ama ben baksam da görebileceğim kimse yoktu. Yüzümde istemsizce buruk bir gülümseme oluştu. Belki gelmişlerdir umuduyla arkamı dönüp baktım.

   Dönmemle gözümden yaşların akması bir oldu. Gelmişlerdi...

   Göz yaşlarımı silip ifadesizce onlara baktım. Sonra da numaralarımızı almaya gittik.

   Kadın biraz bizi süzdükten sonra işlemleri halletmeye başladı.

   " Sizi başka bir bölüme almak zorunda kalacağım. Sizin için de bir sorun olmazsa "

   " Yok biz aslında aynı-" lafımı Rüya ' bir sakıncası yok alabilirsiniz ' demesiyle böldü.

   Nasıl bu kadar çabuk kabul etti anlamıyorum. Beni aldıkları bölüme onu da alsalardı.

   Kadın biletleri ve pasaportları bize verdikten sonra direk Rüya' ya giriştim.

   " Neden kabul ettin ya senide benin yanıma alsalardı. Tamam sen benim yanımda oturmak istemiyorsan sorun yok anlarım ama söyleseydin ben de öyle afallamazdım"

   " Masal sakın ol seni özel yolcuların bölümüne almak istedi. Biraz aklın olsaydı afallamazdın "

   " Nası ya ! " Anlattıklarından hiçbir şey anlamamıştım.

   " Kızım mal mısın yoksa anlamamazlık mı yapıyorsun seni özel yolcuların yani tanınmış kişilerin yanına alıyor işte "

   " Haaaaa ! Şimdi anladım. Ama bu senin beni satmadığın anlamına gelmez. Bay çok bilmiş ! "

   Uçağımızın kalkacağı anons verilince tartışmayı bırakıp konturollerden geçtik ve uçağa bindik.

   Özel bölüm müdür nedir orada koltuğumu aramaya çalışıyordum. Sonunda bulduğumda karşımda gördüğüm kişiyle dondum kaldım.

   " Senin ne işin var burada ? "

   Sadece bunlar çıkabildi ağzımdan. Onun burada olmaması gerekliydi. Anlamayan gözlerle bana baktı. Son bir kez daha koltuk numaramı kontrol ettikten sonra yerimin onun yani olduğunu fark ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEVİMSİZ  *DEĞİŞİM*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin