3.Diyetisyen

48 7 1
                                    


İyi okumalar okuraşklarım...

Şimdi diyetisyenin yanına girdim.

" merhaba " diyerek söze başladım.

" merhaba Masal'cım bu gün sana bir program oluşturacağım ve bunun için bana bilgilerini paylaşman gerekiyor. Öncelikle kilon kaç " " 97 " "Boyun" "1.55" " peki Masal'cım sana vereceğim diyet programını uygulamanı istiyorum. Bu programdan başka bir programa uyma lütfen." deyip bana programı verdi ve "başka bir sorunun var mı ?" diye sordu.

"Aslında var ben ameliyatla yağlarımı aldırmak istiyorum bu mümkün mü?"

"Buradan gördüğüme göre 18 yaşındasın..." biraz düşündükten sonra "anladığıma göre sen yeni bir başlangıç yapmak istiyorsun. Sana elimden gelen yardımı yapacağım Masal. 1 hafta bu programı uygula ve senin için bir randövü alacağım hastahaneden,seninle birlikte gelebilirim."

"Size ne kadar teşekkür etsem azdır. Bana yardım edeceğin için sağol"

"ne demek görevim. 1 hafta sonra Pazartesi burada ol görüşürüz"

"görüşürüz" dedim ve çıktım. Şimdi de otele gidiyoruz.

Yaklaşık 20 dakika sonra otele geldik ve adamlarıma;

" 3 saat sonra beni almaya gelin " deyip resepsiyona gittim.

"ben 1 aylık abone olmak istiyorum" dedim ve işlemleri hallettikten sonra bayanların hamamına gittim. Bu gün de terleyerek biraz kilo vermek istiyorum. Mayomu ve bonemi giyip hamamda göbek taşına gidip yüzükoyun yattım. Düşündüm...Düşünmek bu aralar yaptığım tek şey. Her zaman düşünüyorum. Göbek taşı tenimi yaksa da biraz kestirdim ve bu sefer sırt üstü yattım. Ben size arkadaşımdan bahsetmeyi unuttum. Yani sevimsizim ama elbette bir arkadaşım var. Adı Rüya. Biz Rüya ile ortaokuldan beri arkadaşız. Tanışmamız şöyle oldu. 5. sınıfın 2.dönemi Rüya sınıfımıza geldi. O zamanlar çok çekingendi ve boş sıra olmadığı için benim yanıma oturdu. Baktım onun tanışacağı yok ben ona elimi uzattım " merhaba ben Masal. Tanışalım mı ? " diye sordum oda yavaş hareketlerle kafasını çevirip gülümsedi ve "merhaba ben de Rüya " dedi " Fark ettin mi seni görmek için beni okuyorlar " dediğimde ikimizde kahkahalara boğulduk. O günden sonra hep arkadaşız. Zaten liseyi de beraber seçtik aslında aynı sınıfta değildik. Ben anneme söylemeye çekindiğim için Rüya gidip annesine söyledi ve aynı sınıfa gitmeye başladık. İşte böyle. Biz böyle tanıştık.

Canım biraz sıkıldığı için yarın geldiğimde Rüya'yıda almaya karar verdim. Sonra da havuza geçtim. Sıkıla sıkıla içeride iki buçuk saat geçirdikten sonra duş aldım,temiz kıyafetlerimi giyindim ve eşyalarımı alıp dışarı çıktım. Adamlarıma 3 saat dediğimde tam 3 saat olduğunda geldikleri için biraz beklemek zorunda kaldım. Beklerken spor salonundan bir çocuk çıktı ve o da benim yanımda beklemeye başladı. Adının ne olduğunu deli gibi merak ediyorum,çok yakışıkı ve temizdi ama eminim o da benim bu halime bakmaz. O an kendime kızdım , kendimden utandım. Arabam gelince kapımı açtılar içeri geçer geçmez adamıma " şurada bekleyen çocuğu bana araştırmanı istiyorum. Evine kadar her şeyi araştırılsın. Bu gün elimde olsun bilgileri. " dedim. Koruma çocuğun resmini çekti ve " peki efendim " dedi.

ARKADAŞLAR...

OKUNMA SAYISI VE VOTE SAYISI ARTTIKÇA BÖLÜM SIKLIĞI VE KELİME SIKLIĞI DA ARTACAKTIR. LÜTFEN BEĞENMEYİ UNUTMAYIN !

SİZLERİ SEVEN YAZARCIĞINIZ .

SEVİMSİZ  *DEĞİŞİM*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin