4.AMELİYAT

38 7 2
                                    

1 HAFTA SONRA...

1 haftadır kendimi bu güne kadar hazırladım ve şimdi kararlıyım. Yağlarımı aldıracağım. Ekranda adım yazınca içeriye girdik Gamze hanımla. Doktor:

" Merhaba Masal"

" Merhaba"

" Şimdi seni ameliyata alacağız ama gerçekten bu ameliyata korkmadan girmen gerek. Eğer fazla heycan yaparsan seni kaybedebiliriz. Hazır mısın ?"

" Doktor bey merak etmeyin. Ben hazırım. Bir haftadır bu anı bekliyorum. Kaç saat sürer?"

" Tamam " dedi ve hemşireye  dönüp "ameliyatı hazırlayın " diye emir verdi.

" Ameliyat süresi sana bağlı önce göbeğindeki yağları alacağız 1 hafta sonra kendini iyi hissedersen-"

" hissederim" diyip doktorun lafını bölüm ama gerçekten hissetmezsem bile bu ameliyatlara gideceğim.

" Peki. Ameliyata hazırlanmanda yardımcı olacaklardır " deyip gitti.

3 SAAT SONRA

Ameliyat nihayet bitti ve çok mutluyum. Aslında hemen sonuç göstermeyecek olsa da bence kilolarım geçecek ve yepyeni bir hayata başlayacağım. Gerçekten de çok yoruldum ve galiba yürüyemeyeceğim. Gamze hanım yanıma geldi.

" Masal'cım eğer kendini hazır hissetmiyorsan ve sorun olmazsa burada kalmak istermisin?" Eğer ben eve gitmezsem haber vermeyeceğim. Annem ve babam zaten benim ne yaptığımı umursamıyorlar. Bir tek evdeki görevlimiz Hatice teyze beni fark eder.

" Benim için sorun yok. Fakat bir kişiyi arayacağım."

" Peki "

Hemen telefonumu çıkartıp Hatice teyzeme, bu gün eve gelmeyeceğimi ve beni merak etmemesini söyledim. Sonrada en sevdiğim renk olan siyaha kendimi teslim ettim.

Sabah uyandığımda yanımda kimse yoktu. Bende kalkıp üzerimi giyindim,çantamı aldım ve doktorun yanına gittim. Doktor :

" Günaydın Masal "

" Günaydın"

" Hemşire işlemleri halletmende yardımcı olacaktır. Haftaya pazartesine kadar Gamze hanımın verdiği listeyi uygula. Pazartesi günü baldırını alacağız. Tabi istersen spor da yapabilirsin"

" Teşekkürler. Haftaya görüşürüz"

" görşürüz "

İşlemleri hallettim ve yürümeye başladım . Evim biraz uzakta fakat ben ginede yürüyeceğim. Aslında bu işler gerçekten çok zahmetli eğer kusarak zayıflasaydım eminim daha fazla ve daha hızlı kilo verebilirim. Ama bu zayıflamanın dezavantajları da var. Kendimi kontrol edemeyip ölebilirim. Ölme işini düşününce hemen vazgeçtim öleceksem neden zayıflıyorum ?

Eve vardığımda ayaklarım zonklamaya başlaldı. Ben de hemen odama çıkıp banyo yapmaya başladım. Bedenimde ameliyat sonucu oluşmuş izler vardı. Fazla kötü görünmüyorum. Banyo yaptıktan sonra giyinme odamdan temiz kıyafetler çıkarıp üstüme geçirdim. 1 haftadır okula gitmediğim için bir sürü ödev ve yazı birikmiştir kesin. Aslında çok zeki bir öğrenciyim ama bu 1 hafta gerçekten beni zora sokabilir. Sonra aklıma Rüya geldi. Uzun bir sure görüşmedik onunla bu bir bahane olabilir. Kendi kendime sırıttım. Rüya'yı arayıp beklemeye başladım. Rüya'da benim gibi çalışkan bir öğrenci. Telefondan ses çıkınca kendime geldim.

" Efendim hikaye "

" N'aber kabus " biz bazen birbirimize böyle seslenmeye bayılıyoruz.

" Eh işte yuvarlanıp gidiyoruz " bu söylediğine kıkırdadım.

" Şey ben aslında hani okula gelmedim ya onun için size gelsem de çalışsak olur mu? "

" Tamam sen bize gel bekliyorum. Bay bay."

" Görüşürüz "

Telefonu kapattığımda hemen çantamı alıp aşağı indim. Mutfaktan bir paket kuru üzüm aldım.

Arabaya bindiğimde gideceğimiz yerin adresini söyledim ve üzümü yiyip beklemeye başladım.

Adamlarım beni tam Rüya'nın evinin önünde bıraktı. Arabadan inip aradığım zaman gelmelerini söyledim ve zile basıp beklemeye başladım. Kapı açıldığında karşımda Rüya'nın annesi Bahar teyzeyi gördüm. Bende hep Bahar teyze gibi bir annem olmasını isterim. Ama her kez böyle iyi kalpli olmuyor. Mesela ben en son annemle 2-3 ay önce konuştum. Gerçekten aynı evde yaşasak bile annem ve babamı çok özlüyorum. Her doğum günümde keşke benimle konuşsalar diye dilekte bulunuyorum. Keşke benim annemde gelip saçımı okşasa,iyi geceler öpücüğü bıraksa. Keşke...

Bahar teyzemin " hoş geldin kızım" demesiyle hayallerimden arındım.

" Hoş buldum teyze. Rüya evde değil mi ? "

" evde kızım,hadi geç " deyip eliyle içeriyi gösterdi. Bende tebessüm edip Rüya'nın odasına kapısını çalmadan girdim. Bu ani girişim onu korkutmuş olacak ki yaptıgı egzersizi ziplayarak bozdu ve yere çakıldı. Hemen yanına gidip " kız Rüya iyimisin" biraz duraksayıp " iyisin iyi hadi kalk çok  önemli şeyler anlatacağım sana "

   Rüya ne kadar kızgın olursa olsun merak ettigi için beni dinlemeye başladı.

   1 hafta basımdan ne gelip gectiyse hepsini anlattım. Rüya bu anlattıklarımi ağzı açık dinledi ve şu an emînim ki şok olduğu için konuşamıyor.

   " Rüya buradamısın. Hey ! "

   " Bir haftada bütün bunları mi yaptın. İnanamıyorum sana "

   " Beni biliyorsun aklıma koyduğum şeyi yaparım. Yarın okula geliyorum raporumun gunü bitti. He bir de yarın benimle spora gelmek ister misin ?"
   " Tamam gelirim bir cok şey kaçırdın okulda. Ama üzülme ben sana anlatırım."
   " Üzülmedim " Rüya gözlerini devirdi ve ana dersleri çalısmaya başladık.

   Aksam oldugunda Rüya'ya dönüp " ben artık gitsem iyi olur teşekkür ederim. Görüşürüz " dedim. Baya bir yoruldum artık gözlerimde ağrımaya başladı.

   " Tamam görüşürüz yârın. Bay bay "

   Merhaba biliyorum bu bölüm de cok sıkıcı oldu. Farkındayım . Ama olayların gelişmesi için bunları yazmalıyım aklımda daha bir cok olay var . Beğenmeyi unutmayın. Beğeni olmayınca bölümleri yazasım gelmiyor. Bay bay...

SEVİMSİZ  *DEĞİŞİM*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin