ROMÁNEK

1.2K 25 2
                                    

,,Doprdele už jen týden a začne zase škola" řekla jsem si pro sebe a oblékla jsi toto:

,,Doprdele už jen týden a začne zase škola" řekla jsem si pro sebe a oblékla jsi toto:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Učesala jsem si vlasy do drdolu a lehce namalovala. Právě teď se mám sejít se svojí nejlepší kamarádkou Andy a nejlepším kamarádem Cameronem. Jinak jsem Larissa Forester. Chodím na střední, ale díky bohu už jdu do posledního ročníku. Nebaví mě škola, ale koho by bavila. Ještě když máte tak hrozný učitele.

,,Ahoj mami jdu ven"

,,Počkej aspoň se najez ne?"

,,Jdeme do kavárny na snídani. Pa" vyběhla jsem z domu dřív, než stihla něco říct. Mířila jsem si to ke kavárně se sluchátkama v uších, jenže jsem do někoho narazila.

,,Ježiši omlouvám se" Podívala jsem se do jeho očí. Tak...nádherné oči, rysy obličeje, tělo a zadek pane bože.

,,V pořádku. Jsem Jason McCann" Podal mi ruku. Měl na ní tetování. Hodně tetování. Bylo to sexy.

,,Larissa Forester" příjmula jsem jeho ruku.

,,No pardon, ale už na mě čekají kamarádi. Ráda jsem tě poznala" ano jsem taková drzejší. Nebojím se říct svůj názor.

,,Počkej, uvidím tě někdy?"

,,Doufej že jo" usmála jsem se na něj a odešla. Měl delší blonďaté vlasy přehozené na stranu. Byl dokonalý.

Došla jsem konečně ke kavárně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Došla jsem konečně ke kavárně.

,,No kde jseš?" Objal mě Cameron a Andy hned po něm.

,,Vrazila jsem do totálně sexy kluka. Ten musí být v posteli určitě bůh" zasnila jsem se nad tou představou. Aby bylo jasno. Nejsem moc na vztahy. Teda já klidně budu mít vztah, ale většinou mě podvedli nebo jsem je nemilovala. Proto většinou když už já mám o někoho zájem, tak se s ním jen vyspím a konec. Ne nejsem děvka.

,,Larisso" začal se smát Cameron.

,,Co je?" Zasmála jsem se taky.

,,Pojďte radši dovnitř. Mám hlad" řekla Andy a my přikývli. Sedli jsme si na naše oblíbené místo v 1. Patře u okna. Je tu krásný výhled na město.

,,Ahoj, tak co si dáte?" Vyrušil nás číšník, neboli náš kamarád Felix.

,,To co vždy, děkuji" řekla jsem za všechny a dále si povídali.

,,Jak vypadal ten kluk?" Zeptala se Andy.

,,Měl potetované ruce, výrazné lícní kosti, dlouhé blond vlasy na straně, krásné tělo a panebože ten jeho zadek Andy" zasnila jsem se.

,,Tak to musí být nějaký šukboy" řekl Cameron.

,,Jak to víš?"

,,Podle popisu...soudím"

,,Idiote" drkla jsem do něj a on se zasmál.

O chvíli později nám Felix donesl jídlo a pití. S chutí jsme se do toho pustili.

,,Promiňte, ale dojdu si na záchod" řekla jsem jim a šla směr záchody. No to ne. Zase jsem do někoho vrazila.

,,Pardon, Nechtě-...Jasone?" Usmála jsem se na něj.

,,Larisso, to je náhoda"

,,To teda" doprdele je tak sexy. Jak asi líbá? Za pokus nic nedám. Přiblížila jsem se k němu a políbila ho. Divím se, že se neodtrhl. Spolupracoval. Zapadli jsme do nějaké kabinky a tam mě přitiskl na dveře kabinky. Sundal mi kraťasy a kalhotky dal na stranu. Začal prsty kroutit okolo mého klitorisu. Panebože on má tak skvělý prsty. Pak do mě vnikl dvěma prsty. Polibkem utišil mé vzdychy. Pomalu tam s nimi pohyboval. Bylo to dokonalý.

Skoro jsem byla, ale on přestal. Zabíjela jsem ho pohledem. Pak si rozepl kalhoty a vytáhl svého kamaráda. Tohle se má do mě vejít? Je veliký. Nadzvedl mě a jednu moji nohu si obmotal kolem jeho pasu. Kdo by to řekl, že dnes potkám sexy kluka a ještě dnes s ním budu šukat?

Ani jsem si to neuvědomila a byl ve mně. On je bůh. S tím bych to dělala pořád. Začal rychleji přirážet a já už skoro byla. Moje stěny se začaly obepínat kolem jeho penisu. Cítila jsem, jak on bude taky za chvíli.

Udělali jsme se nastejno. Oba jsme rozdýchávali to, co se stalo právě teď.

,,Nic v tom nehledej je ti to snad jasný?" Začala jsem se oblékat.

,,Jasný. Ale jsi fakt skvělá. Šukal bych tě furt"

,,To ty taky. Od tebe bych se ten celý den šukat nechala" usmála jsem se.

,,Musím jít za nimi. Díky za skvělý den" Odešla jsem a on za mnou. Každý jsme šli jiným směrem. Zabralo to 15 minut. Tak rychlej sex jsem ještě nikdy neměla. Skvěle líbá a sex s ním? Dokonalý. Fajn, už ho nemusím nikdy vidět.

,,Jsi byla na velký nebo co?" Zasmál se Cameron.

,,Byl tam ten kluk."

,,Šukali jste spolu na hajzlech?" Nadzvedl obočí Cameron a Andy si upila ze své kávy.

,,Jo. Je dokonalý" Vzala jsem si sousto salátu. Všimla jsem si, že sedí o pár stolů od nás. Pozoroval mě a já jeho. Byl tam s kamarádem. Jak milé. Ale aspoň mám další odškrtnuté jméno na seznamu.
Jason McCann.

První kapitola. Snad se vám líbila a poprosím o názor, jestli mám pokračovat nebo ne. Děkuji a papa Ann ❤

Teacher Jason McCann Kde žijí příběhy. Začni objevovat