Týden uběhl jako voda a bohužel už jdeme do školy. Poslední ročník. Co jsem slyšela, tak k nám má přijít nový učitel, protože naše učitelka otěhotněla. Učesala jsem se a vlasy nechala volně rozpuštěné. Vzala jsem si toto:
A vyčistila si zuby. Dala jsem si řasenku, rtěnku a makeup. Usmála jsem se na sebe do zrcadla a šla dolů. Na stole jsem měla lístek..
"Larisso jeli jsme už brzy do práce. V lednici máš jídlo. Zavolám ti, kdy se vrátíme. Pa mamka"
Vzala jsem si jídlo, boty, batoh a šla do školy. Cameron už na mě čekal u křižovatky. Andy se k nám přidá až ve škole.
,,Wow tobě to ale sluší" objal mě Cameron.
,,Tobě taky"
,,Slyšela jsi už o tom učitelovi? Prý je sexy. To bude něco pro tebe" ušklíbl se.
,,S učitelem nespím" Podívala jsem se na něj a on Přikývl.
------
Dorazili jsme do školy. Andy už je tu taky. Všichni se tu přetvařují. Jelikož jsem na škole taková ta trošku populární, ale ne nějak moc, zdraví mě skoro každý. Hlavně kluci. Chtějí mě do postele, ale já je nechci. Jsou to idioti. Tady na škole jsou sice hezcí kluci, ale mozek asi někde nechali.
Zvonek. Šli jsme do třídy a ředitel už tam stál. Sedla jsem si na své místo a pak přišel do třídy ten sexy učitel. Počkat...McCann?
,,Takže třído tohle je váš nový učitel Jason McCann. Bude vás mít na tělocvik, fyziku a přírodopis...." koukala jsem na něj. Byl v košili. Teču. Jenže já se ho chtěl zbavit. Pak se ke mně nahla Andy s Cameronem.
,,Není to ten tvůj sexy kluk z prázdnin?"
,,Jo je"
,,Forester, Dallas, Simons ticho tam" Jason přesunul pohled na mě. Zřejmě je taky zaskočený.
,,Tak Jasone, pověz nám něco o sobě" pobídl ho ředitel.
,,Jmenuju se Jason McCann, je mi 22 a jsem z Kanady" počkat? Já šukala s o 3 roky starším? Proto to tak umí.
,,Mám dva sourozence. Jinak nemám manželku ani přítelkyni."
,,Dobře to stačí" zastavil ho ředitel. Pořád na mě koukal. Hannah, školní děvka, nad ním úplně slintala. Musela jsem si rejpnout.
,,Hej Hanno,"
,,Co je Larisso" Všichni se na nás otočili a Cameron s Andy věděli co chci udělat.
,,Hanno neslintej tolik, s učitelem to je trestný" mrkla jsem na ni a všichni se začali smát.
,,No asi se tu zabavíte sám. Hodně štěstí" Odešel. Jason tam stál a já nemohla spustit oči z jeho dokonalé tváře.
,,Tak se mi představíte" usmál se. Má krásný úsměv.
----
Teď byla řada na mně.
,,Takže...-" odkašlala jsem si.,,Jsem Larissa Forester a bohužel musím chodit do téhle školy, která je plná překvapení. Nikoho nemám a nesnáším ulhaný kluky" mrkla jsem a sedla si. Zřejmě je trochu naštvaný.
Po tom všem zazvonilo a my vycházeli ze třídy.
,,Larisso, jestli se tak jmenujete, pojďte ke mně na chvíli" polkla jsem. Co po mně chce?
Byla jsem tam jen já a on. Zavřel dveře a já si říkala, jestli mě ošuká teď, nebo potom.
,,Nevěděl jsem, že sem chodíš" prolomil ticho.
,,Nevěděla jsem, že jsi učitel"
,,jsi tak drzá. Být tebou nenosím tolik ty krátké šaty. Bůh ví, kdy se někdo podívá na tvůj krásný zadeček." Ocitl se za mnou a nadzvedl mi šaty. Zmáčkl mi zadek a já ze sebe vydala jeden vzdych.
,,Nechte toho pane McCanne. Nevím co na mě zkoušíte"
,,Ale to před týdnem se ti na záchodech líbilo co?" Nadzvedl obočí a semkl čelist tak, že mu byly vidět lícní kosti.
,,Jasně že jo, ale už nikdy víc. Chtěla jsem se tě zbavit. Nejsem na vztahy. Promiň už musím jít" Chytl mě za ruku a přitáhl k sobě.
,,Já s tebou neskončil. Šukáš se dobře. Rozhodně to před týdnem nebyl poslední sex nás dvou."
,,Byl. Nechci tě."
,,Tak proč jsi na mě tak koukala?" Doprdele je dobrej. Jeho ruka zajela na můj zadek.
,,Nekoukala. Už fakt musím" odtrhla jsem se z jeho sevření a rychle odešla. Panebože za co? Proč on? Teď mám angličtinu. To bude nuda, ale nebude McCann. To bude za trest.
Druhá kapitola je tady. Doufám, že se vám tento příběh líbí a pokračování příště papa Ann ❤
ČTEŠ
Teacher Jason McCann
Fanfiction15+!! Larissa Forester (19) je studentka na jedné škole v LA. Má tu kamarády i rodinu. Ještě než začala škola, potkala jednoho kluka. Prožila s ním menší románek bez lásky. Jenže to netušila, že to je učitel tělocviku, fyziky a přírodopisu. Jason Mc...