Ráno mě probudil jak jinak, než budík. Otráveně jsem si promnula spánky a vstala.
Šla jsem do koupelny a udělala všechnu hygienu. Vlasy jsem si zčesala do vysokého culíku. Lehce jsem se nalíčila a šla se obléct.
Vzala jsem si toto:
a šla do kuchyně. Na stole jsem měla papírek...
,,Larisso jeli jsme dřív do práce. Tady máš peníze. Snaž se ve škole.
- Máma a Táta"
No skvělý. Mám dům pro sebe. Co kdybych dneska šla za školu? Ne musím tam jít kvůli maturitnímu vystoupení. Je začátek roku a Eliss, což je holka, která všechno organizuje, chce už dnes řešit maturiťák.
Vzala jsem si boty, tašku a šla do školy. Do uší jsem si dala sluchátka. Hrála mi tam You don't know love od Ollyho Murse. V duchu jsem si ji zpívala, když v tom mě někdo chytl za rameno.
Vyndala jsem si sluchátko a zjistila, že to je Cameron.
,,Je ahoj Came. Jdeš se mnou?" Zeptala jsem se ho.
,,Jo. Andy prý přijde až po druhé hodině"
,,Jo já vím. Ráno mi to psala"
,,Docela šok s tím učitelem co?"
,,To teda. Camerone já mám problém..." sklopila jsem zrak a on mi ukazováčkem a palcem zvedl hlavu tak, abych se mu dívala do jeho očí.
,,Víš, že mně můžeš říct vše Larisso. Povídej"
,,No já...včera...spala zase s McCannem" wow. To bylo jednoduchý.
,,Larisso, Víš, že jestli na to někdo přijde budete mít oba průšvih"
,,Vím. Já to chci ukončit, jenže on má prý se mnou plány atd...a já se nedokážu udržet, protože je hrozně sexy a umí to skvěle"
,,Vyřešíme to potom jo? Teď pojď. Máme ho první hodinu na tělocvik." Přikývla jsem a šli jsme do školy.
Samozřejmě jsme přišli pozdě. Převlékli jsme se do věcí na běhání, protože jdeme běhat. Já měla tohle:
,,Wilsonová?? - zde..." diktoval Jason a my s Cameronem přiběhli až na konec.
,,Kde je Dallas a Forester?" Zeptal se.
,,Tady pane učiteli." Přiběhli jsme k němu úplně udýchaný. On měl na sobě bílé tílko a byl prostě sexy.
,,Omlouváme se, ale..." Chtěl to Cam odpovědět, ale McCann ho přerušil.
,,Nezajímá mě to. Všichni si dejte tři kolečka fotbalového hřiště a vy dva si dáte dvě navíc"
,,Ale..." Chtěla jsem něco říct, jenže mě přerušil.
,,Žádný ale Larisso. Běžte. Poběžím za vámi." Podívali jsme se na sebe s Cameronem a běželi.
Cítila jsem jeho pohled na mém zadku. Pak se objevil mezi námi.
,,Dallasi nechte nás chvilku o samotě" kývala jsem na Camerona ať to nedělá.
,,Hned" řekl důrazně a my se zastavili. Cameron odešel za klukama a já tam byla sama s učitelem.
,,Co chcete?" Řekla jsem drze.
,,Tebe kotě" Podíval se jestli na nás nikdo nekouká a chytl mě za zadek.
,,Ne nedělej to Jasone. Ne před nimi" Přikývl a pustil mě.
,,Tohle musí skončit. Nemůžu chápeš?"
,,Jenže já to nechci skončit"
,,Kurva musíme. Nešukám s klukama ke kterým nic necítím víckrát než jednou. A navíc jsi učitel. Můj učitel. Je konec. Žádný sex. Jen učitel a student. To jsme" Odešla jsem za Cameronem.
,,Co chtěl?" Zeptal se mě.
,,Ale...na obědě ti to řeknu"
,,Dobře" Otočila jsem se na něj a mluvil s Jacobem. Takový fuckboy na škole.
,,Tak jo teď si dáme běh po té stezce tady. Udělejte dvojice." Šla jsem s Cameronem první.
,,Dávejte na sebe pozor" byl naštvaný. Já taky. Nevěnovala jsem mu ani jeden pohled za to on na mě koukal furt.
,,Larisso a Camerone běžte rovně a pak uvidíte chatku. Tam počkejte" přikývli jsme a vyběhli.
Hned po nás běželi další. Jenže jsem špatně šlápla a spadla na klacek. Zapíchl se mi do nohy.
,,Kurva to bolí" Cameron si sedl vedle mě a pomáhal mi.
,,Dojdu pro učitele"
,,Ne Camerone" chytla jsem ho za ruku.
,,Larisso teď ho fakt potřebuješ. Musí ti pomoct"
,,Fajn" ani ne o chvíli přiběhli oba. Ostatní běželi svoji trasu.
,,Co tě bolí?" Zeptal se mě a koukl na moji nohu.
,,Hádejte"
,,Nemluv takhle se mnou Forester" řekl mi.
,,Camerone dojdi mi do auta, který stojí u té chatky pro lékárničku" řekl mu Jason a já naznačila ať mě tu s ním nenechává samotnou.
,,Dobře" pusou naznačil 'omlouvám se' a odešel.
,,Říkal jsem, že jsem s tebou neskončil babe" políbil mě. Odtrhla jsem ho od sebe a dívali jsme si do očí.
Pak jsem ho políbila. Je jako droga. Ty jeho rty. Sakra já nesmím.
Další díl je. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ☺❤
ČTEŠ
Teacher Jason McCann
Fanfiction15+!! Larissa Forester (19) je studentka na jedné škole v LA. Má tu kamarády i rodinu. Ještě než začala škola, potkala jednoho kluka. Prožila s ním menší románek bez lásky. Jenže to netušila, že to je učitel tělocviku, fyziky a přírodopisu. Jason Mc...