V AUTĚ?

1K 20 2
                                    

Jakmile to dořekl, moc do smíchu mi nebylo.

,,Co prosím?"

,,Slyšela jsi. Nechceš snad propadnout ne?" Přisál se mi na krk.

,,Vždyť tam mám dobrý známky" odtrhl se ode mě a zadíval se mi do očí.

,,Když to neuděláš, nedělá mi problém ti dát pětky" posadil se a já taky.

,,Fajn" nechci to udělat, ale vím, že on je toho schopný mě nechat propadnout.

Začala jsem rukou hladit jeho penis. Zaklonil hlavu a zavřel oči. Pak jsem jazykem pomalu objížděla celou jeho délku.

Na špičce jsem ho trochu kousla. Zavzdychal.

Chytl mě za vlasy a určoval si tempo. Celou jeho délku jsem dala do pusy.

Chvilku jsem se dusila, protože je fakt velký, ale pak to bylo už dobrý.

,,Oh ano bejby" zašeptal a já ho kousla.

,,Bože" řekl a já se usmála. Těší mě, že to umím dobře.

,,Larisso ty mi budeš kouřit péro už na furt, protože to je skvě-lý" Vydechl spokojeně, když se udělal. Všechno jsem spolkla.

Pohladil mě po vlasech.
,,Hodná holka. Jednu jedničku už u mě máš" oblékala jsem se, když mě jeho ruce vyrušily.

,,Nahá jsi hezčí" políbil mě na ramena a pokračoval až na krk. Začal ho sát a okusovat.

Vzdychala jsem na celý auto.

,,Pane učiteli" řekla jsem a on pořádně skousl můj krk. Bože to je tak skvělý.

,,Klidně mi říkej Jasone, ale jen když jsme mimo školu a mimo spolužáky" zašeptal mi u ucha a jemně se rty otřel o můj ušní lalůček.

,,Musím jít" odtrhla jsem ho od sebe a oblékla se.

,,Těším se příště Larisso" Přisál se mi na rty a vášnivě mě líbal.

,,Žádné příště už nebude. Dobrou noc pane učiteli" Vyšla jsem z jeho auta a šla směrem k domu.

Trvalo mi to asi 15 minut, ale za tu dobu jsem stihla přemýšlet o dnešku.

Vážně jsem už zase spala s učitelem? Bylo to chtěný? 

Já to rozhodně chtěla. 

Přišla jsem domů. Bylo už pozdě, ale doma se svítilo. To zase bude výslech.

Sáhla jsem po klice a stlačila ji dolů. Sundala jsem si boty a bundu, kterou jsem celou cestu držela v ruce, jsem pověsila na věšák.

,,No né, Larissa přišla domů" řekla matka a měla ruce založené na hrudi.

,,Zdržela jsem se u Andy" chtěla jsem jít nahoru, ale matka a otec, který se k ní přidal, mě zastavili.

,,U Andy jo?" otec mi odhrnul vlasy z hrudi a jeho pohled padl na můj krk. Já toho McCanna zabiju.

,,Zase nějakej kluk? Proč to neřekneš rovnou Larisso? Víš, že když nám to řekneš, obejdeme se bez tohodle" sklopila jsem pohled.

,,Vím, omlouvám se. Příště dám vědět" 

,,Dobře, teď se jdi umýt. Zítra máš školu"

,,Dobře, dobrou"

,,Dobrou" zalezli do ložnice a já se šla umýt. Furt jsem myslela na dnešek, jestli to byla chyba, nebo ne.

Umyla jsem si vlasy i tělo a osušila se. jen v ručníku jsem šla do pokoje. Hledala jsem oblečení, když v tom mi přišla zpráva...

Neznámé číslo - ,,Ahoj Larisso, to jsem já Jason. V třídním výkazu jsou i vaše telefonní čísla, tak jsem si tvoje opsal. Jinak ti chci říct, že jsi dnes byla úžasná. Tvoje pusinka umí až divy. Příště budeme pokračovat. Krásné mokré sny o mně přeju! J. McCann <3"

Protočila jsem očima a rozmýšlela se, jestli odpovím. Nakonec jsem odepsala toto...

- ,,Pane učiteli, víte, že to je zakázané? Žádné příště nebude Jasone. Jsi sice naprosto skvělý, ale jsi můj učitel. Doufám, že na mě myslíte a ten váš Jerry taky. Dobrou noc! Larissa ;-)"

Šla jsem si vzít tanga a dlouhé triko. Mezitím mi zazvonil zase mobil.

Neznámé číslo - ,,Kotě ty ani nevíš, co s námi mám v plánu. Hlavně s tebou. Uvidíme se zítra, babe."

Hodila jsem mobil na druhou půlku postele a lehla si do druhé. Bože to je idiot.

Moc dlouho jsem nepřemýšlela, protože jsem usnula.

Další díl je tu. Snad se vám líbil a pokračování příště papa Ann ☺❤

Teacher Jason McCann Kde žijí příběhy. Začni objevovat