Aamir Khan'ın Yeni Filmi Dangal Hakkında Herşey
Bunun gibi etkileyici ve olağan üstü filmleri izlemeye alışsak iyi olacak. Çünkü önümüzde ki dönemlerde gayet başarılı ve efsane filmler bizleri beklemekte. Bunların başında gelen Dangal filmi izlemekten keyif alacağınız harika bir Aamir Khan filmi. Ünlü oyuncu ve yönetmen Khan bu filmde üç ayrı dönemini oynadığı bir güreşçi rolüyle karşımıza çıkıyor. 19, 29 ve 55 yaşlarında ki görüntüleri ile harika bir çekim yapılmış olduğunu söyleyebiliriz. Filmin bazı sahneleri ise Aamir Khan ile anlaşılıp ülkemizde çekilmesine karar verildi.Dangal filminde Mahavir Phogat emekli bir güreşçidir. Kızları olan Geeta ve Babita ise babaları gibi güreşi çok severler. Hem iyi bir baba hem de iyi bir güreşçi antrenörü rolünde izleyeceğimiz Aamir Khan’ın bu film için epey kilo alması gerektiğini biliyoruz. Ve bu sebepten dolayı özel bir antenör ile özel bir antrenman programını aylarca çalışmış olduğunu öğrendik. E yani işin içinde Amir Khan varsa… Her rolün hakkını verdiği gibi bu rolünde hakkını verecek gibi görünüyor.
Oyuncular
Mahavir Singh Phogat olarak Aamir Khan
Daya Kaur, Mahavir Singh Phogat eşi olarak Sakshi Tanwar
Geeta Phogat, Mahavir Singh Phogat kızı olarak fatima Sana Shaikh
Babita Kumari olarak Sanya Malhotra
Seçici olarak Raj Kumar Yadav
Zaira Wasim çocuk Geeta Phogat olarak
Suhani Bhatnagar çocuk Babita Kumari olarak
Sarita olarak Ananya, genç kızı
Vivan Bhatena
Vikram Singh
Aparshakti Khurrana
Girish Kulkarni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLE 7 (७)
Fanfictionİkinci Kitabımıza Bekleriz ! (İzle7 son gaz devam) İzle7 isimli ilk kitap