2012 yapımı filmin yönetmenliğini Yash Chopra yapmış, başrollerini ise Shahrukh Khan, Katrina Kaif ve Anushka Sharma paylaşıyor. Samaar (Shahrukh Khan) bir bomba imha uzmanıdır. Bir gün Akira (Anushka Sharma)'yı boğulmaktan kurtarır ve ona ceketini verir. Akira ceketin cebinde bir defter bulur ve onu okumaya başlar.
İşte buradan itibaren film başlıyor. Samaar'ın İngiltere'de kendini geçindirmek için yaptığı türlü işlerden biri olan sokak çalgıcılığı sayesinde tanıyıp aşık olduğu Meera ile arasında geçen süreç... Geçirdiği trafik kazasından sonra yaşadığı amnezi ve sonrasında yaşanılan hazin ayrılık...
Eski Samaar yerine buz gibi bir kalp taşıyan, canı pahasına bombalarla hayatını sürdüren ve şans eseri tanıştığı Akira ile devam eden zaman dilimi... Film bu yönüyle iki farklı hikayeyi ortak bir noktada buluşturuyor.
Bende derin etki bırakan filmlerden biridir, gerek işlenen aşk hikayesi ile gerekse müzikleri ile... Ruhunuza işleyen tarzda soundtrackler mevcut. "Jab Tak Hai Jaan", "Heer", "Saans", "Challa" ve Ishq Shava" benim vazgeçilmezlerimden...
Filmin sonunda Yash Chopra'dan görüntülerin yer alması da ayrı bir haz verici...
En sevdiğim bollywood filmlerinin yönetmeni...
Ve çektiği son film idi Jab Tak Hai Jaan
Filmin mottosu olan sözü de paylaşarak burada noktalayalım:
"Hayatın her günü bizi damla damla öldürüyor, bomba ise bir kere öldürecek..."
pembekuzu7 😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLE 7 (७)
Hayran Kurguİkinci Kitabımıza Bekleriz ! (İzle7 son gaz devam) İzle7 isimli ilk kitap