Dill Mill Gayye, Teri Meri Love Stories, Qubool Hai gibi sevilen Hint dizilerinin yakışıklı oyuncusu Karan Singh Grover, 23 Şubat 1982 tarihinde Hindistan’ın Yeni Delhi şehrinde doğmuştur. Yakışıklı oyuncu birçok Hint dizisinde ve filminde rol almıştır. Kariyeri başarılar ile dolu olan yakışıklı oyuncunun özel hayatı oldukça hareketli geçmiştir. 2 Aralık 2008 yılında güzel Hintli oyuncu Shraddha Nigam ile evlenmiştir. Bu evlilik 10 ay sürmüştür. 9 Nisan 2012 yılında Dill Mill Gayye dizisinde Dr. Riddhima Gupta rolünde oynayan güzel Hintli oyuncu Jennifer Winget ile evlenmiştir. Bu evliliği de çok uzun sürmemiştir. 2014 yılında boşanmışlardır ama Karan Singh Grover 2016 yılında bir kez daha nikah masasına oturmuştur. 07 Ocak 1979 doğumlu model ve oyuncu olan Bipasha Basu ile 30 Nisan 2016 tarihinde evlenmişlerdir. Yakışıklı oyuncu en seksi 50 asyalı listesine girmiş bir oyuncudur. Dünya genelinde fanları olan oyuncu, aynı zamanda modellik de yapmaktadır.
Karan Singh Grover Hakkında
karan-singh-grover-esiAdı: Karan Singh Grover
Doğum tarihi: 23 Şubat 1982
Doğum yeri: Yeni Delhi, Hindistan
Boyu: 177 cm
Kilosu: 70 kilo
Saç rengi: Siyah
Göz rengi: Açık Kahverengi
Eşi: Bipasha Basu (2016), Jennifer Winget (2012–2016), Shraddha Nigam (2008–2009)
Filmler ve TV şovları: Tek Başına, I Am 24
Albümleri: Hate Story 3
Kardeşleri: Ishmeet Singh Grover
Dini : Sihizm
Özellikleri: Ailesini, arkadaşlarını ve hayatı çok seviyor.
Karan Singh Grover sigara kullanıyor mu? Hayır, hiç kullanmadı
Karan Singh Grover’in dövmesi var mı? Evet.
Karan Singh Grover Dizileri
311512-karan-singh-grover.jpg2004–2005 yılları arasında yayınlanan Kitni Mast Hai Zindagi dizisinde Arnav Deol rolünde yer almıştır.
2005 yılında Princess Dollie Aur Uska Magic Bag dizisinde Aman rolünde yer almıştır.
2005–2006 yılları arasında yayınlanan Kasautii Zindagii Kay dizisinde Sharad Gupta rolünde yer almıştır.
2006–2007 yılları arasında yayınlanan Solhah Singaarr dizisinde Abhimanyu rolünde yer almıştır.
2007 yılında Parrivaar dizisinde Adhiraj Shergill rolünde yer almıştır.
2007–2010 yılları arasında yayınlanan Dill Mill Gayye dizisinde Armaan Malik rolünde yer almıştır.
2012 yılında Teri Meri Love Stories dizisinde Raghu rolünde yer almıştır.
2012 yılında Dil Dosti Dance dizisinde Professor Karan Mallik rolünde yer almıştır.
2012–2013 yılları arasında yayınlanan Qubool Hai dizisinde Asad Ahmed Khan rolünde yer almıştır.Karan Singh Grover
2008 yılında Bhram filminde Carlson rolünde yer almıştır.
2012 yılında I M 24 filminde Aman rolünde yer almıştır.
2015 yılında Alone filminde Kabir rolünde yer almıştır.
2015 yılında Hate Story 3 filminde Saurav Singhania/Karan rolünde yer almıştır.
2016 yılında 3 Dev filminde Vishnu rolünde yer almıştır.
İkinci Karısı yabancı değil sanırım 😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZLE 7 (७)
Fanficİkinci Kitabımıza Bekleriz ! (İzle7 son gaz devam) İzle7 isimli ilk kitap